homologace vejfucků
A ještě by mne zajímalo,k čemu slouží rezonátor
Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
rezonator sa pouziva ako nahrazka katu alebo stredneho tlmica. ma lepsi priechod plynov ako kat alebo stredovy tlmic a tiez stisuje hladinu hluku..
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
homologovany vyfuk ma certifikat TUV, alebo 8SD. mal by si ho kupit uz s tym, a hlavne homologovany vyfuk je urceny len na ten urcity druh auta... zatial neviem o homologovanom vyfuku na univerzalne pouzitie... Remus ma teraz homologovane vyfuky/teda vacsinu novych modelov.
rezonator sa pouziva ako nahrazka katu alebo stredneho tlmica. ma lepsi priechod plynov ako kat alebo stredovy tlmic a tiez stisuje hladinu hluku..
promin ale asi bych stebou moc nesouhlasil ze rezonator ztisuje zvuk vyfuku ba naopak rezonator ten zvuk jeste dela vetsim.vim to mam ho na aute a vim co to delalo pred a po nasazeni rezonatoru.
ale jestly vis taky sve tak te z toho vyvracet nebudu nerad se hadam.
2.0 ie V 83Kw cca 120Hp
Ice Tipo RamuS Tuning Club - Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
takze ked vyhodis kat alebo stredovy tlmic a das tam holu ruru ma to zvuk jak prase.. ale ked tam das rezonator ma to este vacsi zvuk? asi nie... rezonator je zvnutra perforovana rura obalena vyfukovou vatou, a ta ma za nasledok rotacne virenie vyfukovych plynov cim sa vlastne cirkulaciou plyn dostava rychlejsie von...
/neviem aky rezonator mas ty, ale uistujem ta, ze som ich v powerstyle namontoval uz niekolko a aj takych ako BLITZ na skyline alebo SKUNK racing na hondy...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
ak vyhodis kat alebo stredovy tlmic, a navaris rovnu ruru... hukot
ak vyhodis kat alebo stredovy tlmic a nahradis rezonatorom /mensi hukot...
ale hlavne nebude taka hladina hluku vo vnutri v kabine...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
2.0 ie V 83Kw cca 120Hp
Ice Tipo RamuS Tuning Club - Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
v pohode. mozno sa mylim ja, mozno sa len nechapeme...ano je perforovana uvnitr mas pravdu ale ten zvuk mam vetsi nez predtim promin
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tipo 1.6 66kw DOHC dvouvačka-(Švýcar) 1989
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
výkonově jsem já a dvorní ladič k rezonátoru poněkud skeptickej..proto až se bude dělat jinačí vejfuk na coupe, tak už tam pro něj není místo..jen 2,5" trubka a malej koncák...
a co ti na to řeknou na TK a emisích ?
Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
výkonově jsem já a dvorní ladič k rezonátoru poněkud skeptickej..proto až se bude dělat jinačí vejfuk na coupe, tak už tam pro něj není místo..jen 2,5" trubka a malej koncák...
a co ti na to řeknou na TK a emisích ?
před tejdnem sem STK a emisema legálně prošel-verdikt technika - bez závad (auto má jinak najeto 175000km..motor po úpravě na cca 200PS tak 3000km)..jediný v čem byl problém, bylo to , že coupe nenajelo na válce, pro zkoušku brzd.. (8cm and zemí..)
momentální stav vejfuku- svody(ty už tam sou v serii trubkový, ale budu dělat jiný..) trubka , místo katu rezonátor, pak zas trubka a nakonci malej uni tlumič....novej vejfuk budu dělat prot, že nyní je na vejfuku moc přechodů do ruznejch průměru..
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.