Další dva budíky - tlak a teplota oleje
16 roků 8 měsíců zpět #1
od stiglitz
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Další dva budíky - tlak a teplota oleje vytvořil uživatel stiglitz
Tak jsem brouzdal a našel jsem hodně dalších budíků, tak teď přemýšlím a tlak a teplota oleje to asi vyhrajou. Ale jak to napojit? A mám v autě voltmetr a ampérmetr tak navíc řeším umístění v interiéru. Snad to letos bude, taky nějaká radost. Jinak se opravdu měří dneska kdejaká blbost - taky teplota výfuku! 8O
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 8 měsíců zpět #2
od TDGT
/F/I/A/T/ Tipo 1.6 DOHC (krásnej začátek)
/F/I/A/T/ Tipo 1.9 TD GranTurismo . . . my first big love . . .
Alfa Romeo 145 1.9 JTD Limited Edition 500 (461 kus této pouze 500 kusové série) chip 100kw a 306 NM
Odpověděl TDGT pro téma Re: Další dva budíky - tlak a teplota oleje
no napojeni to ti neporadim na elektriku moc nejsem,teda jestli to nejak tak povede,jinak ja tlak oleje budik mam a je to pareadni vychytavka,vubec tipo melo fakt paradni vychytavky,tlak oleje a tlak turba na tu dobu?to byl luxus
/F/I/A/T/ Tipo 1.6 DOHC (krásnej začátek)
/F/I/A/T/ Tipo 1.9 TD GranTurismo . . . my first big love . . .
Alfa Romeo 145 1.9 JTD Limited Edition 500 (461 kus této pouze 500 kusové série) chip 100kw a 306 NM
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 8 měsíců zpět #3
od stiglitz
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Odpověděl stiglitz pro téma Re: Další dva budíky - tlak a teplota oleje
Teplota oleje, napadá mě čidlo do vany. To je asi nejlogičtější, aspoň podle mě. Horší bude tlak.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 8 měsíců zpět #4
od jirkaR
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Odpověděl jirkaR pro téma Re: Další dva budíky - tlak a teplota oleje
no nevím jak ostatní motory ale já tam mám čidlo na tlak oleje ale zkoušel jsem ho zapojit ale bylo mi divný že to nefunguje v tom čidle jsou dva plíšky a ty se tlakem rozpojí ale mě to moc nefungovalo
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 8 měsíců zpět #5
od Dresik
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Odpověděl Dresik pro téma Re: Další dva budíky - tlak a teplota oleje
Na tlak oleje se kupuje taková jakoby podložka pro filtr. Na té "podložce" je policajt pro tlak a taky je tam asi čidlo na teplotu. Něco podobného mají TD..taková příruba..
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 8 měsíců zpět #6
od Honza
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Odpověděl Honza pro téma Re: Další dva budíky - tlak a teplota oleje
v případě 1.8 až 2.0 jdou čidla dát přímo dodržáku motoru ...já na svým 2l mám v tomdržáku z výroby 3 volný díry ( na16v už ale jen 1..)
ad.teplotavýfukových plynů -nejlepší společně se sledováním poměru A/F ...prudkej vzestup teploty,případně zchudnutí směsy ukazuje že se v motoru děje něco nekalýho..u seriovýho motoru nemá cenu..u turbomotoru,nebo hodně poladěnýho motoru dokáže včasný zastavení motoru a vyřešení problému proč setak děje zachránit statisíce,který dokážou schořet během několika málo otáček klikového hřídele...
ad.teplotavýfukových plynů -nejlepší společně se sledováním poměru A/F ...prudkej vzestup teploty,případně zchudnutí směsy ukazuje že se v motoru děje něco nekalýho..u seriovýho motoru nemá cenu..u turbomotoru,nebo hodně poladěnýho motoru dokáže včasný zastavení motoru a vyřešení problému proč setak děje zachránit statisíce,který dokážou schořet během několika málo otáček klikového hřídele...
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 8 měsíců zpět #7
od stiglitz
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Odpověděl stiglitz pro téma Re: Další dva budíky - tlak a teplota oleje
Řeknu ať se mi rodina složí k narozeninám a svátku, a letos to chci, nechám si totiž Tipo, začíná mě to zase bavit a letos do něj dáme trochu víc peněz, a ty budíky budou jen taková třešnička, asi je dám tam co je popelník, sloupek po straně co je móda dávat vedle čelního skla se mi nelíbí. Takže dovnitř vedou jenom dráty, že?
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 8 měsíců zpět #8
od jirkaR
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Odpověděl jirkaR pro téma Re: Další dva budíky - tlak a teplota oleje
no mě ten tlak nejde a nevím proč
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 7 měsíců zpět #9
od MATY585
Fiat Tipo 1,9 TD
Odpověděl MATY585 pro téma Re: Další dva budíky - tlak a teplota oleje
zdar chalani...aj ja som uz nad tym rozmyslal...ja tlak oleja mam w palubke ale teplota by sa hodila...a mozno este nejaky voltmeter abo nieco podobne....som tiez rozmyslal dat to tam kde je popolnik...hmm
Fiat Tipo 1,9 TD
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 7 měsíců zpět #10
od stiglitz
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Odpověděl stiglitz pro téma Re: Další dva budíky - tlak a teplota oleje
Mám na palubce voltmetr a ampérmetr v samostatných tubusech. Ale nejsem schopen nafotit to.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 1.357 sekund