-
Fórum
-
Technické fórum
-
TUNING
-
Prahy vlastní výroby.
Prahy vlastní výroby.
16 roků 7 měsíců zpět #1
od stiglitz
Po anabázi s prahy jsem se rozhodl že zkusím to co už jsem kdysi viděl, se zálibou si zrovna prohlížím víko elektrikářské lišty o šířce 6 cm, ten vršek. Elektrikářská lišta stojí směšnou částku, dělá se v nejrůznějším provedení, a dá se s ní skvěle pracovat. můžu mít co chci, dá se brousit, vrtat, dělat do ní okýnka, můžu tam mít tahokov, kousky tu nějaké ještě jsou. Dám klidně dvě přes sebe kvůli tuhosti i když se mi zdá dostatečná. Ze spodku tý lišty budu dělat žebra. Jenom přemýšlím čím ji stříknu, ale vejdu se do pár maximálně stovek. Předsedo jestli jsi dočetl až sem, zapomeň že tento příspěvek existuje.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 7 měsíců zpět #2
od mt-tuning
ta posledna veta ma dostala... /ale predsalen, proc neinvestovat do uni prahov?? usetri ti to kopec prace... ale ako napad to nieje zly../len si to neviem predstavit....
mt-tuning
fiat tipo 2.0 16v
vw passat 1.8t 20v sport
skoda 110r
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 7 měsíců zpět #3
od stiglitz
Stejně bych je musel stříknout. Takovouhle lištu ale koupíš za tři pětky metr. Laminát, nebo plast, je to jedno, a tolik práce s tím zase nebude.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 7 měsíců zpět #4
od mt-tuning
drzim palce a ppotom sa pochval... osobne nemam nic proti individualite...
mt-tuning
fiat tipo 2.0 16v
vw passat 1.8t 20v sport
skoda 110r
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 7 měsíců zpět #5
od stiglitz
Budu fotit průběh výroby. Použiji jenom tu vrchní část, ten kryt toho tunýlku, má akorát tak zaoblené hrany. Uvažuju že je nechám jen takhle rovný, bez nějakých kravinek, čistou lištu. Ta šířka šesti centimetrů je akorát, přesně to padne do toho prolomení plechového prahu. hlavně zmizí ten odpornej šroub který je na blatníku.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 7 měsíců zpět #6
od Dvoři
jeslti ti můžu poradit tak to zkus udělat z novodurové trubky (jeslit máš kopyto) já z nej dělal ty klapky na hever na originalníchprahach z dvoulitru a pomocí horkovzdušný pistole s tím udělaš psí kusy
bývalé--Tipo 1.8 GT r.v.93 77kw
nyní--Alfa Romeo 2.0JTS r.v. 2002 125kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 7 měsíců zpět #7
od TDGT
jeslti ti můžu poradit tak to zkus udělat z novodurové trubky (jeslit máš kopyto) já z nej dělal ty klapky na hever na originalníchprahach z dvoulitru a pomocí horkovzdušný pistole s tím udělaš psí kusy
1.8 GT neni 1.8GTi od VW
/F/I/A/T/ Tipo 1.6 DOHC (krásnej začátek)
/F/I/A/T/ Tipo 1.9 TD GranTurismo . . . my first big love . . .
Alfa Romeo 145 1.9 JTD Limited Edition 500 (461 kus této pouze 500 kusové série) chip 100kw a 306 NM
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 7 měsíců zpět #8
od Max-el
jo, taky...
já mam taky v techničáku napsáno GTi
Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 7 měsíců zpět #9
od Předseda
Úplně jsem zapomněl, že tenhle příspěvek existuje
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 7 měsíců zpět #10
od mt-tuning
inak videl som uz par kopyt udelanych z cohokolvek.. ja osobne pouzivam hlinikovy plech alebo pur penu a stirofoam
ale ak mas doma nepotrebny nabytok:
mt-tuning
fiat tipo 2.0 16v
vw passat 1.8t 20v sport
skoda 110r
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 7 měsíců zpět #11
od michal_tipar
čím "vymažeš" ty "gárnyže" abys z toho pak dostal ven laminátový díl? a neslepilo se to dohromady na věčné časy a nikdy jinak???
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 7 měsíců zpět #12
od Max-el
nějakým univerzálním separačním prostředkem...
třeba silikonovej olej ve spreji
Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 7 měsíců zpět #13
od hovi
jen eště k těm elektrykářským lištám , mam takovou zkušenost , že když ta lišta zmrzne , tak pak ráda praská ,tak nevim jestli je to zrovna nejlepší řešení
jinak sem zvědav na to jak to bude vypadat a držim palce při výrobě a hlavně trpělivost
tipo 1.6 ie decent tuning - 14"alu , sportovní filtr,prahy,leddiodove neony,blinkry fabia,mračítka, M3 zrcátka ...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 7 měsíců zpět #14
od mt-tuning
čím "vymažeš" ty "gárnyže" abys z toho pak dostal ven laminátový díl? a neslepilo se to dohromady na věčné časy a nikdy jinak???
je specialna lestenka priamo na laminatove kopyta.. a hned na nu sa natiera ten biely gel, na ktory pride tkanina a pryskyrica...
mt-tuning
fiat tipo 2.0 16v
vw passat 1.8t 20v sport
skoda 110r
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 7 měsíců zpět #15
od michal_tipar
no ten gel to mě zajímá, nikde jsem na to nenarazil jak se to jmenuje? A na co je leštěnka ta jen zlepší kvalitu povrchu a to by měl ten gel dokázat taky ne, ale ten asi zůstane součástí toho laminovaného výrobku co???
Já mám zkušenosti s normálním laminováním, nikdy jsem nezkoušel laminovat do kopyta, ale docela by mě to zajímalo, jak se to dělá.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
-
Fórum
-
Technické fórum
-
TUNING
-
Prahy vlastní výroby.
Vygenerováno za 0.518 sekund