tlačítko startování
dík. Zase jsem o tro?ku chytřej?í.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Aramane, dík. Zase jsem o tro?ku
chytřej?í.
Není zač.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
teď jsem byl vyvenčit psa, tak jsem to hned vyzkou?el a ono to - funguje
!!!!!!! No, je to vlastně ře?ený jinak ne? u aut konkurence, tam mů?e?
nechat pu?těný světla a kdy? je zapomene? zhasnout, píská například bzučák
- v lep?ím případě, tady se to nestane. Kdy? je chce? nechat zapnutý, musí?
vý?e uvedeným postupem, pak ale nehrozí ?e bys nechtíc svítil... Taky
celkem elegantní ře?ení
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
asi jedinej kdo Tě pochopil, měl jsem to ve ?kodovce, kdy? se mi rozbila
spínačka Měli by stačit normální dráty koukni na průřez, co vede ke
spínačce, to je odhadem 1,5mm
Startér má uvnitř relátko, ale asi bych
raději pou?il nějaké tlačítko na vět?í proud. Odhaduju do 2A, ale lep?í to
bude změřit multimetrem
Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
pochopil tie?.
No jasně, pozor při
nastartovaným motoru. Jak na to, budu to muset
vyře?it.
Úplne
dole:
www.foliatec.cz/index.php?expand=299&dump=299&offse
t=16
Postup: (nečítal som
ho)
www.autotuning.cz/index.php?page=2&cat=5&clanek_id=31
9
Napadlo ma, ?e nechcenému ?tartu mô?e? zabráni? 2
spôsobmi:
1. časový spínač - začne toči? ?tartérom a? napr. po 5
sekendách
2. dá? okolo tlačítka nejaký estetický "rantlík" - bude
akokeby zapustené, ktorý zabráni náhodnému stlačeniu
1.9 TDsX - r.v. 1991 - 270.000 km - po smrti
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
zapustím, zdá se to schůdněj?í, já kdysi jezdil stoosumačtyřicítkou tatrou
a tam to čumělo, je ale fakt ?e to bylo z boku. Ten panýlek dám za volant
vedle středových mří?ek větrání. Budu si hrát. Děkuju za inspiraci.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
dobrý s těma parkovačkama sem z toho celej nad?enej. To sem zvědav
čím mě Fiat je?tě překvapí o čem nevím...
my car:
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MultiJet 110kw!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
nechtěné natartování při běhu motoru ?lo o?třit rozpínacím relátkem. Najít
někde na nastartovaném motoru napětí a tím potom přeru?ovat cestu od
tlačítka
Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
chci napsat-jeden pól cívky relátka na kontrolku dobíjení nebo mazání a
druhý přes tlačítko na +...
Fiat Tipo 1,4 AGT
karburátor, 78HP, rv. 91
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Ja som to pochopil
tie?.
No jasně, pozor při nastartovaným
motoru. Jak na to, budu to muset vyře?it.
Úplne
dole:
www.foliatec.cz/index.php?expand=299&dump=299&offse
t=16
Postup: (nečítal som
ho)
www.autotuning.cz/index.php?page=2&cat=5&clanek_id=31
9
Napadlo ma, ?e nechcenému ?tartu mô?e? zabráni? 2
spôsobmi:
1. časový spínač - začne toči? ?tartérom a? napr. po 5
sekendách
2. dá? okolo tlačítka nejaký estetický "rantlík" - bude
akokeby zapustené, ktorý zabráni náhodnému
stlačeniu
Moc dobrý odkazy hlavně ten druhý kde
se pí?e celkem podrobně o zapojení i se schématem
rat21 velká pochvala za pomoc!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
FIAT MAREA 1,8 16V HLX Když bůh tvořil auto tak první jeho slova byla MAREA....
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
já to měl takhle na Deltě tlačítko sem sehnal velké z nejakého stroje,ketré snese hodně amper(bylo tam na 380-jo znamená hodně amper a nemusíš mít rele) a spínač byl letecký s ochraným krytem,znám stránky,kde takové spínače maj za babku a mužeš tam mít i supersvítivou diodu pro kontrolu
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.