Rady pre amatéra Fiat Tipo 1.4 1991
Čo by som chcel so svojim Tipíčkom urobiť:
1. Hlavne asi to najdôležitejšie pre mňa je to čo má auto pod kapotou takže asi by som chcel začať s motorom keďže môj už predsa len má najlepšie roky za sebou olej cez neho presiaka na viacerych miestach neviem to vlastne najsť kde to presiaka bude to niekde pod sviečkami a mám taký dojem že mi aj spaluje olej popri benzíne a to nehovorím o "sytičovej strategii" ktoru každý den praktikujem
Takže by som rád doniesol nejaky motor zo Švajcu Talianska či Nemecka
uvažoval som o tej 2.0ke neviem či sa s vačšim objemom vyrabali : takže ak by mi niekto poradil ake su s tym problemi dat novy motor do auta a ešte k tomu s iným objemom čo všetko by sa muselo meniť a či je na ten motor moja 1.4ka po karosarskej stranke stavana ak nie aky iny motor by ste mi doporučovali...
2. Audio tak podla mna by malo prist až po motore keďže pri tomto motore si ani nemam chut pustit hudub sustredim sa na motor aby nezhasol chladom či presytením nehovorim o ukradnutom repraku a druhý riadne rezonuje
3. Interier do toho by som snad až tak velmi zasahovat nechcel popripade dat tam nejaku športovejsiu radiacu paku ta moja gumena je už prasknuta na vrchu od slnka možno športove sedadla ale to je asi hudba dalekej buducnosti.. momentalne moje Tipíčko viniká jedným unikátom MOMO volant z čias ked sme boli bohatí v tej dobe stal 27 000SK takže volant by sme mali
4.Exterier taktiež si myslim že až po skončeni bodu jedna by som na to prešiel načo sa hrať na niečo ked pod kapotou mam tak ...
Takže dufam že mi na tuto moju temu niekto odpovie hlavne k tomu motoru čo a ako by som mal urobiť a kolko by tak určite veci stáli momentalne nedisponujem velkými peniazmi dosť z môjho platu pokryju náklady na Benzín a poistku keďže som len študent a hoci je moja práca reportéra v prepočte na hodinovú mzdu nadštandartná je to len pár krát do mesiaca takže vyžiť by sa z toho nedalo no na začiatok by som mal nejake úspory. Ďakujem veľmi pekne za odpoveď
Fiat Tipo 1.4
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
1, vymena motora, prevodovky, poloosy, brzd, vzadu kotucove brzdy,
2, elektrika, riadiaca jednotka, pristrojovka alebo pridavne budiky/tlak teplota oleja,
3, benzinove cerpadlo 2.0
taktiez vymena brzdoveho posilovaca, servo a tak..
/myslim ze zrovna 1.4 nieje vhodna na prerabku na 2.0
ja by tebou, zmeriam tlaky, ci je este vhodne do motora investovat, dam to pretesnit vymenit gufera na ventiloch zostelovat ventily, a vozim sa... potom uvazujem o prestavbe...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
pozri vymena motora za 2.0 je otazka prerobenia polovice auta...
1, vymena motora, prevodovky, poloosy, brzd, vzadu kotucove brzdy,
2, elektrika, riadiaca jednotka, pristrojovka alebo pridavne budiky/tlak teplota oleja,
3, benzinove cerpadlo 2.0
taktiez vymena brzdoveho posilovaca, servo a tak..
/myslim ze zrovna 1.4 nieje vhodna na prerabku na 2.0
ja by tebou, zmeriam tlaky, ci je este vhodne do motora investovat, dam to pretesnit vymenit gufera na ventiloch zostelovat ventily, a vozim sa... potom uvazujem o prestavbe...
Viem taká výmena sa týka mnoho vecí penazí a času... Poprípade ak by sa po dôkladnej kontrole motora zistilo že sa oplatí investovať dá sa nejako zvýšiť výkon auta súčiastkami som v tomto absolutny amater... no mal by som tie veci kde robiť ujo ma tri budovy na striekanie aut v košiciach takže s priestormi na obmenu by som nemal problem
Fiat Tipo 1.4
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
jo priestor problem nieje horsie to bude s dielmi na tuning 1.4...
no verim,... ale čím takým by som mohol zvýšiť výkon a kde by sa tie veci dali zohnať??
hoci najprv by som potreboval zistiť stav motoru ale dobre to nebude určite. sviečky sa mi pravidelne za..bu a to je jedno či su to boschky alebo iskry je to kôli sytiču takže skôr by sa asi oplatilo kupiť motor 1.4 novšej výroby čo súdiš? bolo by s tým asi menej problemov. a až potom do toho dať nejake parts(hoci neviem ake ani či sa to da nejak vyrazne upraviť) mna najviac štve ten sytič neustale vytahovanie a zatahovanie teraz ho vytiahnut tak teraz do jednej tretiny teraz naplno tušim že už aj Fiat Tipo 1993 bol bez sytiča
Fiat Tipo 1.4
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
spíš s tim sytičem bych řek že to je podle motoru i když koupíš novější 1.4 tak bude mít sytič...a to máš motor s karbecem???jo priestor problem nieje horsie to bude s dielmi na tuning 1.4...
no verim,... ale čím takým by som mohol zvýšiť výkon a kde by sa tie veci dali zohnať??
hoci najprv by som potreboval zistiť stav motoru ale dobre to nebude určite. sviečky sa mi pravidelne za..bu a to je jedno či su to boschky alebo iskry je to kôli sytiču takže skôr by sa asi oplatilo kupiť motor 1.4 novšej výroby čo súdiš? bolo by s tým asi menej problemov. a až potom do toho dať nejake parts(hoci neviem ake ani či sa to da nejak vyrazne upraviť) mna najviac štve ten sytič neustale vytahovanie a zatahovanie teraz ho vytiahnut tak teraz do jednej tretiny teraz naplno tušim že už aj Fiat Tipo 1993 bol bez sytiča
Fiat Tipo 1.7D 88 v karoserii 2.0 z roku 92
Nyní Lancia Delta HPE 1.6 76kW
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.7D 88 v karoserii 2.0 z roku 92
Nyní Lancia Delta HPE 1.6 76kW
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.4
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
tak 130 už asi jenom tak neseženeš a pokud jo muselo by bejt v dobrym stavu a cena no myslim že za celkem solidní 2.0 by si moh dát tak 25000aha... no tak asi to važne nema zmysel do toho vražať tolke love vobec neviem kolko ma toto moje hodnotun ma 130 000 najazdených. A kolko by tak stalo Tipo 2.0 nebuchnute a najazdených by malo tak do 130 000 ?? TDI by som ani nechcel
Fiat Tipo 1.7D 88 v karoserii 2.0 z roku 92
Nyní Lancia Delta HPE 1.6 76kW
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
/F/I/A/T/ Tipo ´90 1,4 8V 52kW (skvela minulost)
Opel Astra G Caravan ´99 1,6 16V 74kW www.astra-g.cz
/F/I/A/T/ Palio Weekend ´99 1,7 TD 51kW www.club-fiat.com
Ford Escort Combi CL ´96 1,4 8V 55kW www.fordclub.sk
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
jo opravdu to nemá smysl u 1.4 a obzvlášť pokud to máš karbec, oni i 1.4 se dělaly se vstřikováním takže s automatickým sytičem....ale opravdu spíš kup 2.0...jen promysli zda granturismo nebo sedicivalvole, je tam rozdíl ve výkonu a samozřejmě i ve spotřebě
A aky je hlavny rozdiel medzi GT a Sedicivalvole čo sa viac oplati z hladiska vykonu?? zajtra si to čeknem na nete ale aj tak rada znalca sa ceni
Fiat Tipo 1.4
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
ak zozenies sediciho vsetka cest hlavne bud prezieravy a dobre hladaj..
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.