laminovanie, vyroba kopyt... /ako na to/
16 roků 1 měsíc zpět #16
od Max-el
tuto vetu si budu muset nekam napsat, abych ji videl kazdy den. Tak ja uz jdu delat
Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05
Odpověděl Max-el pro téma Re: laminovanie, vyroba kopyt... /ako na to/
vies ako znie dohoda.. pristi rok na zraz spolecne s udelanyma autama..
tuto vetu si budu muset nekam napsat, abych ji videl kazdy den. Tak ja uz jdu delat
Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 1 měsíc zpět #17
od Charles
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Odpověděl Charles pro téma Re: laminovanie, vyroba kopyt... /ako na to/
To mt-tuning: Jo, to se těším, jelikož bych rád něco takového spravil
To TooM-As: No jo, tak jsi se jednou strefil A mám pro tebe ty věci cos mi včera poslal, tak se pak ozvi
Tuhle větu mám taky v paměti, a pomalu spřádám plány, už jsem si koupil pár věcí k tomu potřebných jen už čekám na tu garáž a jdeme na věc.
To TooM-As: No jo, tak jsi se jednou strefil A mám pro tebe ty věci cos mi včera poslal, tak se pak ozvi
Tuhle větu mám taky v paměti, a pomalu spřádám plány, už jsem si koupil pár věcí k tomu potřebných jen už čekám na tu garáž a jdeme na věc.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 1 měsíc zpět #18
od mt-tuning
Odpověděl mt-tuning pro téma Re: laminovanie, vyroba kopyt... /ako na to/
takze pokracujeme....
v pripade vyroby kopyta zo zlozitejsej formy /narazniky s vydechy, blatniky atd/ pouzivam metodu niekolkodielneho kopyta...
tu je predny naraznik na mitsubishi evo6
forma bude z troch dielov..
v prvom rade treba prezriet ako sa bude najlepsie delit forma kvoli lahkemu oddeleniu formy od kopyta.... v tomto pripade su to rohy....
vezmeme si plastelinu a vyrobime si nejaku takuto liniu
jednu stranu, ktoru budeme laminovat prvu orezieme ziletkou do roviny /tu plastelinu/
potom nanesieme gel a pak len laminujeme....
/vecer dorobim zvysok
v pripade vyroby kopyta zo zlozitejsej formy /narazniky s vydechy, blatniky atd/ pouzivam metodu niekolkodielneho kopyta...
tu je predny naraznik na mitsubishi evo6
forma bude z troch dielov..
v prvom rade treba prezriet ako sa bude najlepsie delit forma kvoli lahkemu oddeleniu formy od kopyta.... v tomto pripade su to rohy....
vezmeme si plastelinu a vyrobime si nejaku takuto liniu
jednu stranu, ktoru budeme laminovat prvu orezieme ziletkou do roviny /tu plastelinu/
potom nanesieme gel a pak len laminujeme....
/vecer dorobim zvysok
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 4 týdnů zpět #19
od mt-tuning
Odpověděl mt-tuning pro téma Re: laminovanie, vyroba kopyt... /ako na to/
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 2 týdnů zpět #20
od mt-tuning
Odpověděl mt-tuning pro téma Re: laminovanie, vyroba kopyt... /ako na to/
takze jedna strana je hotova.. podobny postup opakujeme na druhej strane narazniku
a pak po vyschnuti dorobime stred
po orezani a zabruseni formy do pozadovaneho tvaru nam vznikne trojdielna forma... navrtame si diery po celej dlzke spojov formy a zosrobujeme dokupy,.. takto mame zarucene bezproblemove vyberanie hotoveho narazniku s formy..
a pak po vyschnuti dorobime stred
po orezani a zabruseni formy do pozadovaneho tvaru nam vznikne trojdielna forma... navrtame si diery po celej dlzke spojov formy a zosrobujeme dokupy,.. takto mame zarucene bezproblemove vyberanie hotoveho narazniku s formy..
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 1 týden zpět #21
od Max-el
Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05
Odpověděl Max-el pro téma Re: laminovanie, vyroba kopyt... /ako na to/
Mario, neni ten gel náhodou gelcoat?
www.havel-composites.com/shop/24-Gelcoat...at---bily.html?pls=0
www.havel-composites.com/shop/24-Gelcoat...at---bily.html?pls=0
Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 1 týden zpět #22
od mt-tuning
Odpověděl mt-tuning pro téma Re: laminovanie, vyroba kopyt... /ako na to/
jo to je vono.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 11 měsíců zpět #23
od mt-tuning
Odpověděl mt-tuning pro téma Re: laminovanie, vyroba kopyt... /ako na to/
takze aby ste mali kompletnu predstavu, co som to vlastne vsetko laminatoval tu je neuplny vysledok...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 11 měsíců zpět #24
od BlackJack
FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX
Odpověděl BlackJack pro téma Re: laminovanie, vyroba kopyt... /ako na to/
Bravo! .. Jednou bych to taky chtěl umět
FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 2 měsíců zpět #25
od mt-tuning
Odpověděl mt-tuning pro téma Re: laminovanie, vyroba kopyt... /ako na to/
musim sa pochvalit, tu je cervene evo s dalsim kitom vyrobenym z mojich kopyt....
laminovanie na toto auto bolo o to zlozitejsie, ze vsetko sa robilo iba z jednej vrstvy kvoli co najmensej hmotnosti vozu.. vsetky 4 dvere su laminatove /1.2kg/dvere/ pre tejto praci je lepsie pouzit menej pryskirice, treba nechat tkaninu pruznejsiu, inak by to praskalo na pockanie..... usetrili sme laminovanim dielcou na aute zhruba 72 kg oproti vahe z original kitom plus plechovymi dverami... auto spravilo 1/4 milu za 9.88 sec
laminovanie na toto auto bolo o to zlozitejsie, ze vsetko sa robilo iba z jednej vrstvy kvoli co najmensej hmotnosti vozu.. vsetky 4 dvere su laminatove /1.2kg/dvere/ pre tejto praci je lepsie pouzit menej pryskirice, treba nechat tkaninu pruznejsiu, inak by to praskalo na pockanie..... usetrili sme laminovanim dielcou na aute zhruba 72 kg oproti vahe z original kitom plus plechovymi dverami... auto spravilo 1/4 milu za 9.88 sec
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 0.429 sekund