Motor Lancia Delta HF integrale do Tipa Sedicivalvole?
Takže se chci zeptat v čem se ty motory liší co se týče uchycení, svodů, převodovky s poloosama atd. Prostě jak složitý by bylo tam ten motor dostat.
Bylo by k němu cokoliv z tý lancie, tj. samozřejmě řídící jednotka a všechny ostatní věci okolo. Prostě cokoliv by bylo třeba.
Zkoušel jsem hledat ale nic co by se týkalo tohodle problému jsem bohužel nenašel.
Všem předem děkuji za odpověď
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
1) motor tam pujde v pohodě- jako kus za kus
2) nevím jak budeš řešit převodovku se spojkou -maj jinej mechanismus vypínání..zde by pomohlo coupe 16VT, nebo nechat převodovku z tipa, přitrvdit tipáckej přítlačák a použít keramickou lamelu..pak jen doufat,že to obal, poloosy a spojka vydrží (mě se poloosy nakrucujou u coupe 16v NA, a to zdaleka nemám krouťák jako 16VT..)..
3) hromadu potrubí tlakovýho vzduchu a vejfuku by sis musel samozřejmě vyrobit sám
4) elektroinstalaci komplet tu co k motoru patří -to je asi jasný
5)brzdy... určitě by stálo zamyslet se nad úpravou brzd, alespoň předních
6) podvozek - na tipu 2l 8/16v se mi nelíběj přední tlumiče ve spojení s rozmlácenejma českejma silnicema , máš několik variant - použít z 16v NA coupe s nižššíma pružinama, nebo 16VT,ale tam už musíš měnit těhlice, protože jsou širší..nebo udělat jako já - hybridní tlumič -obal použít z tipa, a do něj implantovat patronu z 16v nebo VT coupe ,který už maj silnější pístnici
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Takže motor do úchytů pasuje, to je pozitivní zpráva. A sání, svody, turbo nelze přehodit i s tim lancia-ckým potrubím? Což to je ten menší problém, horší by to bylo s tou převodovkou a spojkou, když tam z tý lancie nepujde dát. Navíc asi má i rozvodovku na 4x4 že?
Dost bych se bál nechat tam origo převdovku s poloosama z tipa.. Ty převodovky odcházej s origo motorem, nedokážu si představit jak rychle by šla do kopru s tou Lancií Takže asi teda shánět kdyžtak z toho coupéčka i s poloosama?
Ještě jednou děkuju.. Shánim info dopředu jestli má cenu se do toho poštět
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Moc dík za dobrý rady a tipy
Takže motor do úchytů pasuje, to je pozitivní zpráva. A sání, svody, turbo nelze přehodit i s tim lancia-ckým potrubím? Což to je ten menší problém, horší by to bylo s tou převodovkou a spojkou, když tam z tý lancie nepujde dát. Navíc asi má i rozvodovku na 4x4 že?
Dost bych se bál nechat tam origo převdovku s poloosama z tipa.. Ty převodovky odcházej s origo motorem, nedokážu si představit jak rychle by šla do kopru s tou Lancií Takže asi teda shánět kdyžtak z toho coupéčka i s poloosama?
Ještě jednou děkuju.. Shánim info dopředu jestli má cenu se do toho poštět
sání,svody,turbo tam samozřejmě pujde..převodovka by to mohla vydržet..i když...když zvládá trochu poladěnej motor 8VT ..j ámůžu říct že s převodovkou nemám problém-a to má něco najeto celkem drsným stylem s výkonem o 50% větším než serie..
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
732519106
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
tipacke su blato
kolko kw ma ten motor???
honza
ma na teba trochu viac dotazov co sa tika stavby zavodnych motorov.
mozem ta kontaktovat na icq???
FIAT TIPO 2.0 16V SEDICIVALVOLE 107KW
FIAT TIPO 1.4 51KW
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.