Motor Lancia Delta HF integrale do Tipa Sedicivalvole?

Více
15 roků 2 měsíců zpět #1 od oizo
Zdravím všechny. Mám Sedicivalvole s lehlým motorem. Nechci se ho jentak zbavit tak mi kámoš nabídnul že by měl motor z Lancie Delty HF integrale turbo, že prej je to dost podobný a mělo by to jít napáchat celkem bez problémů..
Takže se chci zeptat v čem se ty motory liší co se týče uchycení, svodů, převodovky s poloosama atd. Prostě jak složitý by bylo tam ten motor dostat.
Bylo by k němu cokoliv z tý lancie, tj. samozřejmě řídící jednotka a všechny ostatní věci okolo. Prostě cokoliv by bylo třeba.
Zkoušel jsem hledat ale nic co by se týkalo tohodle problému jsem bohužel nenašel.
Všem předem děkuji za odpověď

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 2 měsíců zpět #2 od Honza
pokud máš možnost mít veškerý díly z delty a víš že ten motor v ní na tom nebyl podobně jako ten tvůj (maže, OK vačky atd..), ber to...jinak by ses z toho opupínkoval, i když i takhle tě mnoho bolehlavů nemine....

1) motor tam pujde v pohodě- jako kus za kus
2) nevím jak budeš řešit převodovku se spojkou -maj jinej mechanismus vypínání..zde by pomohlo coupe 16VT, nebo nechat převodovku z tipa, přitrvdit tipáckej přítlačák a použít keramickou lamelu..pak jen doufat,že to obal, poloosy a spojka vydrží (mě se poloosy nakrucujou u coupe 16v NA, a to zdaleka nemám krouťák jako 16VT..)..

3) hromadu potrubí tlakovýho vzduchu a vejfuku by sis musel samozřejmě vyrobit sám

4) elektroinstalaci komplet tu co k motoru patří -to je asi jasný

5)brzdy... určitě by stálo zamyslet se nad úpravou brzd, alespoň předních

6) podvozek - na tipu 2l 8/16v se mi nelíběj přední tlumiče ve spojení s rozmlácenejma českejma silnicema , máš několik variant - použít z 16v NA coupe s nižššíma pružinama, nebo 16VT,ale tam už musíš měnit těhlice, protože jsou širší..nebo udělat jako já - hybridní tlumič -obal použít z tipa, a do něj implantovat patronu z 16v nebo VT coupe ,který už maj silnější pístnici

coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 2 měsíců zpět #3 od vvoky182
nebo postav integralu :wink:

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 2 měsíců zpět #4 od oizo
Moc dík za dobrý rady a tipy :wink:

Takže motor do úchytů pasuje, to je pozitivní zpráva. A sání, svody, turbo nelze přehodit i s tim lancia-ckým potrubím? Což to je ten menší problém, horší by to bylo s tou převodovkou a spojkou, když tam z tý lancie nepujde dát. Navíc asi má i rozvodovku na 4x4 že?
Dost bych se bál nechat tam origo převdovku s poloosama z tipa.. Ty převodovky odcházej s origo motorem, nedokážu si představit jak rychle by šla do kopru s tou Lancií :lol: Takže asi teda shánět kdyžtak z toho coupéčka i s poloosama?
Ještě jednou děkuju.. Shánim info dopředu jestli má cenu se do toho poštět :wink:

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 2 měsíců zpět #5 od Honza

Moc dík za dobrý rady a tipy :wink:

Takže motor do úchytů pasuje, to je pozitivní zpráva. A sání, svody, turbo nelze přehodit i s tim lancia-ckým potrubím? Což to je ten menší problém, horší by to bylo s tou převodovkou a spojkou, když tam z tý lancie nepujde dát. Navíc asi má i rozvodovku na 4x4 že?
Dost bych se bál nechat tam origo převdovku s poloosama z tipa.. Ty převodovky odcházej s origo motorem, nedokážu si představit jak rychle by šla do kopru s tou Lancií :lol: Takže asi teda shánět kdyžtak z toho coupéčka i s poloosama?
Ještě jednou děkuju.. Shánim info dopředu jestli má cenu se do toho poštět :wink:


sání,svody,turbo tam samozřejmě pujde..převodovka by to mohla vydržet..i když...když zvládá trochu poladěnej motor 8VT ..j ámůžu říct že s převodovkou nemám problém-a to má něco najeto celkem drsným stylem s výkonem o 50% větším než serie..

coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 2 měsíců zpět #6 od psmecar
jo motor je temner stejny na prevodovku to dostanez ulne bez problemu uz to mam vyzkousene jdeto jen vyfuk bbude chtit upravyt je tam trochu rozdil ale nic co se neda zvladnou at se ti dari

732519106

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 10 měsíců zpět #7 od ska8er
nezabudaj na silentbloky budes potrebovat tie z lancie,
tipacke su blato

kolko kw ma ten motor???

honza
ma na teba trochu viac dotazov co sa tika stavby zavodnych motorov.
mozem ta kontaktovat na icq???

FIAT TIPO 2.0 16V SEDICIVALVOLE 107KW
FIAT TIPO 1.4 51KW

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 10 měsíců zpět #8 od mt-tuning
co sa tyka kabloveho zvazku, staci pridat o tieto kable naviac a vymenit rj... schema by malo byt vo fore... rozdiel tu je v troch kabloch navyse co sa tyka turba....


mt-tuning
fiat tipo 2.0 16v
vw passat 1.8t 20v sport
skoda 110r

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.394 sekund
Powered by Kunena fórum