Tipo 2.0 16V - Funkčnost vstřikování a pár dotazů
15 roků 7 měsíců zpět #1
od Hujer
Fiat Tipo Sedicivalvole
Tipo 2.0 16V - Funkčnost vstřikování a pár dotazů vytvořil uživatel Hujer
Zdravím všechny, jsem tu jaksi nový a měl bych pár problémů a dotazů ohledně Tipa 2.0 16V Sedicivalvole.
Auto jsem přivezl nedavno a nejelo jak by mělo, měl jsem s tim dost trápení a hledání info atd. No za pár hodin strávenejch u netu a nad motorem jsem už leccos pochytil, našel i nějaký info tady na fóru, ale nic vyloženě konkrétního k Sedici.
Auto nejelo, škubalo, čadilo černě, dávkovalo to tak bohatou směs že to i chcípalo a nešlo znovu natočit. Základní problém toho všeho jsem zjistil ale asi nebude jedinej. Čidlo teploty motoru(resp vody) úplně mrtvý(přerušený), takže si jednotka myslela že motoru je sakra zima a krmila co to šlo..
Tak jsem ho jentak pro test nahradil odporem 300ohmů, jelikož jsem se dočetl ve článku o proměřování čidel na 1.6, že takovou hodnotu by cca čidlo mělo mít při 90st., ale to byl zas druhej extrém-schudlo to tak že to nešlo za plynem a prskalo, tak jsem zkusil větší odpor, sice to bylo lepší ale určitě zase nešlo jak by mělo.
Sice to pěkně drželo volnoběh(a nekolísalo,takže předpokládám že lambda to asi přežila), jelo bez cuknutí, nečadilo, ale jelo to málo!
Musí jet daleko víc, takže ted hledám další problém a toho se týkaji i moje dotazy:
Jakou výstupní hodnotu by měl dávat MAP senzor? je tam s rozsahem 15-105kPa, takže jsem si podle lineární závislosti dopočítal že při atmosferickým tlaku by mělo mít napětí cca 4,5V, ale já naměřil jen 4,2V. Ale to se mi zdá málo a myslim že díky tomu jednotka naopak směs ochuzuje. jinak čidlo na podtlak reaguje..
Jaký hodnoty by měli mít ostatní čidla? A kde se všechny ty důležitý nacházeji? Jak velkej vliv má čidlo teploty vzduchu na bohatost směsi?
Má nějakej jinej model stejnej systém vstřikování? at kdyžtak můžu vyhledávat info i jinde a jinak než jen na Sedici.
Jinak dotazy mimo... Čidlo teploty vody pro palubku je to na pravý straně motrou s jednim drátem? (neukazuje mi budíček).
Jak složitá je výměna náhonu tacho?(myslim jestli je toho třeba rozebrat moc nebo ne).
Nějaký zkušenosti s odstraněním katíku? Nemyslim že to přežil takže už je tam asi zbytečnej..
A jakej by měl bejt tlak oleje aby to bylo bezpečný pro motor? četl jsem cosi o 1,5baru.. Mě to tlačí na volnoběh, zahřátý na 105st, cca 3,5bar a vytočený něco malinko přes 4, takže to bude asi ok což? Mam strach, motor už má najeto skoro 170tis
Předem moc děkuji těm co budou ochotný vše co jsem napsal přečíst a odpovědět třeba alespon na jeden dotaz
Jinak vim že tu je ted momentálně spoustu vláken škube a nejede, ale tohle mi duplicitní nepřijde
Auto jsem přivezl nedavno a nejelo jak by mělo, měl jsem s tim dost trápení a hledání info atd. No za pár hodin strávenejch u netu a nad motorem jsem už leccos pochytil, našel i nějaký info tady na fóru, ale nic vyloženě konkrétního k Sedici.
Auto nejelo, škubalo, čadilo černě, dávkovalo to tak bohatou směs že to i chcípalo a nešlo znovu natočit. Základní problém toho všeho jsem zjistil ale asi nebude jedinej. Čidlo teploty motoru(resp vody) úplně mrtvý(přerušený), takže si jednotka myslela že motoru je sakra zima a krmila co to šlo..
Tak jsem ho jentak pro test nahradil odporem 300ohmů, jelikož jsem se dočetl ve článku o proměřování čidel na 1.6, že takovou hodnotu by cca čidlo mělo mít při 90st., ale to byl zas druhej extrém-schudlo to tak že to nešlo za plynem a prskalo, tak jsem zkusil větší odpor, sice to bylo lepší ale určitě zase nešlo jak by mělo.
Sice to pěkně drželo volnoběh(a nekolísalo,takže předpokládám že lambda to asi přežila), jelo bez cuknutí, nečadilo, ale jelo to málo!
Musí jet daleko víc, takže ted hledám další problém a toho se týkaji i moje dotazy:
Jakou výstupní hodnotu by měl dávat MAP senzor? je tam s rozsahem 15-105kPa, takže jsem si podle lineární závislosti dopočítal že při atmosferickým tlaku by mělo mít napětí cca 4,5V, ale já naměřil jen 4,2V. Ale to se mi zdá málo a myslim že díky tomu jednotka naopak směs ochuzuje. jinak čidlo na podtlak reaguje..
Jaký hodnoty by měli mít ostatní čidla? A kde se všechny ty důležitý nacházeji? Jak velkej vliv má čidlo teploty vzduchu na bohatost směsi?
Má nějakej jinej model stejnej systém vstřikování? at kdyžtak můžu vyhledávat info i jinde a jinak než jen na Sedici.
Jinak dotazy mimo... Čidlo teploty vody pro palubku je to na pravý straně motrou s jednim drátem? (neukazuje mi budíček).
Jak složitá je výměna náhonu tacho?(myslim jestli je toho třeba rozebrat moc nebo ne).
Nějaký zkušenosti s odstraněním katíku? Nemyslim že to přežil takže už je tam asi zbytečnej..
A jakej by měl bejt tlak oleje aby to bylo bezpečný pro motor? četl jsem cosi o 1,5baru.. Mě to tlačí na volnoběh, zahřátý na 105st, cca 3,5bar a vytočený něco malinko přes 4, takže to bude asi ok což? Mam strach, motor už má najeto skoro 170tis
Předem moc děkuji těm co budou ochotný vše co jsem napsal přečíst a odpovědět třeba alespon na jeden dotaz
Jinak vim že tu je ted momentálně spoustu vláken škube a nejede, ale tohle mi duplicitní nepřijde
Fiat Tipo Sedicivalvole
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 7 měsíců zpět #2
od nuni
tipo 1,6DOHC najeto 180000km
....a prece se toci!
Odpověděl nuni pro téma Re: Tipo 2.0 16V - Funkčnost vstřikování a pár dotazů
www.fiatcoupe.webz.cz/forum/index.php?topic=19.0
-tohle ti možná pomůže,motor je v podstatě stejný jako coupe 2.0 16v. Manualy jsou sice v AJ,ale v češtině je bohužel neseženeš.Být tebou,tak si proměřím všechny čidla a taky potenciometr škrtící klapky.Tu klapku bych pročistil.Pokud máš skutečně takový tlak na oleji jak píšeš,tak to buď rád.Přeji ti hodně trpělivosti,protože najít závadu na elektronice je někdy na hodně dlouho.
tipo 1,6DOHC najeto 180000km
....a prece se toci!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 7 měsíců zpět #3
od Hujer
Fiat Tipo Sedicivalvole
Odpověděl Hujer pro téma Re: Tipo 2.0 16V - Funkčnost vstřikování a pár dotazů
Paráda, dík moc... Angličtina vůbec nevadí
no ostatní snímače včetně polohy klapky(tu jsem vyčistil a analogovým ohmmetrem zkusil) se jeví jako zdravý a přesný..
Asi to bude opravdu tim MAP senzorem protože podle článku odsud by měl mít při atmosferickým tlaku daleko větší napětí, skoro o půl voltu, což už myslim bude mít vliv dost. Ani jsem po jízdě vlastně nekoukal na svíčky jestli nejsou náhodou bílý.
A myslíš že ta chudá směs bude mít znatelnej vliv na výkon? Protože to jede opravdu málo..
A s tim tlakem nevim jestli budíčku věřit ale pod 3,5 nejde, takže to jsem rád že alespon to je pozitivní
edit: Jinak dneska jsem myslel že ten snímač přehodim na zkoušku z kámošovo osmiventila ale hledal jsem jak blbej a nenašel jsem ho.. Je tam stejnej?
edit2: Jak tak pročítám ten manuál od coupéčka zjistil jsem že asi docela dobře nechápu funkci toho VAE ventilu, ten má jen udržovat správnej volnoběh?
no ostatní snímače včetně polohy klapky(tu jsem vyčistil a analogovým ohmmetrem zkusil) se jeví jako zdravý a přesný..
Asi to bude opravdu tim MAP senzorem protože podle článku odsud by měl mít při atmosferickým tlaku daleko větší napětí, skoro o půl voltu, což už myslim bude mít vliv dost. Ani jsem po jízdě vlastně nekoukal na svíčky jestli nejsou náhodou bílý.
A myslíš že ta chudá směs bude mít znatelnej vliv na výkon? Protože to jede opravdu málo..
A s tim tlakem nevim jestli budíčku věřit ale pod 3,5 nejde, takže to jsem rád že alespon to je pozitivní
edit: Jinak dneska jsem myslel že ten snímač přehodim na zkoušku z kámošovo osmiventila ale hledal jsem jak blbej a nenašel jsem ho.. Je tam stejnej?
edit2: Jak tak pročítám ten manuál od coupéčka zjistil jsem že asi docela dobře nechápu funkci toho VAE ventilu, ten má jen udržovat správnej volnoběh?
Fiat Tipo Sedicivalvole
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 7 měsíců zpět #4
od TooM-As
Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw
Odpověděl TooM-As pro téma Re: Tipo 2.0 16V - Funkčnost vstřikování a pár dotazů
kterej snímač myslíš ? map ? je jak u 8V tak u 16V. jen u 8V je tuším schovanej pod lechovým krytem , ale skoro na stejným místě. Ona vůbec celková motorová elektronika 8V a 16V je vlastně stejná (samozřejme kromě jednotky a vstřiků).
Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 7 měsíců zpět #5
od Hujer
Fiat Tipo Sedicivalvole
Odpověděl Hujer pro téma Re: Tipo 2.0 16V - Funkčnost vstřikování a pár dotazů
Joo už jsem ho z toho osmiventila vyndal a vyzkoušel, bohužel jsem chvilku předtim koupil na vrakáči jinej za 600Kč a zjistil že jsou všechny zdravý takže bude chybka asi ještě někdě jinde
Takže kdybyste někdo ten druhej MAP senzor chtěli tak ho dám za 500 s poštou at se mi to alespon z části vrátí
Asi jsem si měl zjistit momentální tlak vzduchu u nás v Budějkách protože všechny tři senzory dávaji naprosto stejnou hodnotu 4,25V což by znamenalo atmosferickej tlak asi 94kPa. No tak moc jsem chtěl jezdit že jsem ho musel na vrakáči zbytečně koupit
Otázka je kde je teda chybka.. No budu pátrat dál. Budu vděčnej za každej tip na závadu.. Motor nekucká, drží volnoběh, ale je lenivej jako prase
A asi to tedy neni chudý ale naopak furt bohatší protože při přeřazení a sešlápnutí plynu prej vždycky černě zahulí a svíce jsou furt jak uhel..
Takže kdybyste někdo ten druhej MAP senzor chtěli tak ho dám za 500 s poštou at se mi to alespon z části vrátí
Asi jsem si měl zjistit momentální tlak vzduchu u nás v Budějkách protože všechny tři senzory dávaji naprosto stejnou hodnotu 4,25V což by znamenalo atmosferickej tlak asi 94kPa. No tak moc jsem chtěl jezdit že jsem ho musel na vrakáči zbytečně koupit
Otázka je kde je teda chybka.. No budu pátrat dál. Budu vděčnej za každej tip na závadu.. Motor nekucká, drží volnoběh, ale je lenivej jako prase
A asi to tedy neni chudý ale naopak furt bohatší protože při přeřazení a sešlápnutí plynu prej vždycky černě zahulí a svíce jsou furt jak uhel..
Fiat Tipo Sedicivalvole
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 7 měsíců zpět #6
od nuni
tipo 1,6DOHC najeto 180000km
....a prece se toci!
Odpověděl nuni pro téma Re: Tipo 2.0 16V - Funkčnost vstřikování a pár dotazů
VAE-je na udržení volnoběhu,dávkuje množství vzduchu podle teploty motoru a jeho zatížení.
tipo 1,6DOHC najeto 180000km
....a prece se toci!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 7 měsíců zpět #7
od nuni
tipo 1,6DOHC najeto 180000km
....a prece se toci!
Odpověděl nuni pro téma Re: Tipo 2.0 16V - Funkčnost vstřikování a pár dotazů
zkoušel jsi měřit tlaky na válcích?Jakou máš hodnotu na tom potenciometru?Na odpojeném by to mělo běhat asi od 60 do 600 ohmů.
tipo 1,6DOHC najeto 180000km
....a prece se toci!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 7 měsíců zpět #8
od Kůrkyn
Odpověděl Kůrkyn pro téma Re: Tipo 2.0 16V - Funkčnost vstřikování a pár dotazů
dej novou lambda sondu ať je jistota něčeho dobrého:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 7 měsíců zpět #9
od Honza
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Odpověděl Honza pro téma Re: Tipo 2.0 16V - Funkčnost vstřikování a pár dotazů
lambdu bych odpojil a jezdil bez ní - nouzovej režim s KO lambdou, nebo odpojenou je open loop - tudíš jednotka jede natvrdo podle map danejch výrobcem...a tak v nízkejch otáčkách (do 4000) motor jede trochu líp ale s vyšší spotřebou -lambda je jen pikačuovina kvůli emisím a lepší spotřebě.. na coupe jezdím bez...
čidlo teploty vody není problém mít nový za 200,- ... stačí i obyč z feldy - na to jsme jeden čas úspěšně dlouho jezdil...
problém vidím v ucpaný zpátečce od regulátoru tlaku paliva - nebo si s ním někdo hrál (s neštelovacím weberem ve svěráku, se štelovacím pomocí šroubku..)...
- kámoš měl podobnej problém na audi 1.8 20v.. auto jelo, se strašným cukáním při přechodovejch režimech, nastartovat šlo jen s plynem, jet s tím plynule na volnoběh se zařazeným kvaltem bylo taky umění, auto smrdělo benzínem..nakonec jsem zjistil, že ve zpátečce byl vraženej šroub, takže to sralo hodně benzínu..samozřejmě takovej tlak neustála pumpa a odešla..
pak mě napadaj vačkyy totálně KO - motor má slabej podtlak, tím pádem jednotka sere dost benzínu a motor nejede...
jinak něco k čidlům..
fiatcoupe.cz/rady-navody/cidla-a-akcni-cleny-2-0-16v-vt/
čidlo teploty vody není problém mít nový za 200,- ... stačí i obyč z feldy - na to jsme jeden čas úspěšně dlouho jezdil...
problém vidím v ucpaný zpátečce od regulátoru tlaku paliva - nebo si s ním někdo hrál (s neštelovacím weberem ve svěráku, se štelovacím pomocí šroubku..)...
- kámoš měl podobnej problém na audi 1.8 20v.. auto jelo, se strašným cukáním při přechodovejch režimech, nastartovat šlo jen s plynem, jet s tím plynule na volnoběh se zařazeným kvaltem bylo taky umění, auto smrdělo benzínem..nakonec jsem zjistil, že ve zpátečce byl vraženej šroub, takže to sralo hodně benzínu..samozřejmě takovej tlak neustála pumpa a odešla..
pak mě napadaj vačkyy totálně KO - motor má slabej podtlak, tím pádem jednotka sere dost benzínu a motor nejede...
jinak něco k čidlům..
fiatcoupe.cz/rady-navody/cidla-a-akcni-cleny-2-0-16v-vt/
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 7 měsíců zpět #10
od Hujer
Fiat Tipo Sedicivalvole
Odpověděl Hujer pro téma Re: Tipo 2.0 16V - Funkčnost vstřikování a pár dotazů
děkuju za tipy
Motor má sice nalítáno dost, ale aby byly vačky na hadry to asi ne, ta co je vidět skrz napouštěcí otvor se zdá bejt úplně zdravá, tudíž předpokládám že i všechny zbylý. No stejně se chystám ted udělat rozvody a ventilový vůle tak je uvidim jak na tom jsou..
A olej to zatim vypadá že si to žádnej nebere, že by to třeba zahulilo bíle to ne.. Takže doufám že ani celkově vyběhaný to nijak moc neni
Jinak jak moc je znát na spotřebě ta odpojená lambda? Já doufal že v normálním režimu do těch 3tis otáček to bude i auto pro normální užití takže bych nerad aby se mi zrovna v tom spodku nějak rapidně zvýšila spotřeba
A bude svítit kontrolka vstřikování v případě odpojení?
Zapomněl jsem si z práce vzít měřák komprese tak na to dneska kašlu a pojedu to zejtra otestovat naráz všechno.. (auto mi stojí jinde než bydlim )
Motor má sice nalítáno dost, ale aby byly vačky na hadry to asi ne, ta co je vidět skrz napouštěcí otvor se zdá bejt úplně zdravá, tudíž předpokládám že i všechny zbylý. No stejně se chystám ted udělat rozvody a ventilový vůle tak je uvidim jak na tom jsou..
A olej to zatim vypadá že si to žádnej nebere, že by to třeba zahulilo bíle to ne.. Takže doufám že ani celkově vyběhaný to nijak moc neni
Jinak jak moc je znát na spotřebě ta odpojená lambda? Já doufal že v normálním režimu do těch 3tis otáček to bude i auto pro normální užití takže bych nerad aby se mi zrovna v tom spodku nějak rapidně zvýšila spotřeba
A bude svítit kontrolka vstřikování v případě odpojení?
Zapomněl jsem si z práce vzít měřák komprese tak na to dneska kašlu a pojedu to zejtra otestovat naráz všechno.. (auto mi stojí jinde než bydlim )
Fiat Tipo Sedicivalvole
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 7 měsíců zpět #11
od Honza
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Odpověděl Honza pro téma Re: Tipo 2.0 16V - Funkčnost vstřikování a pár dotazů
no spotřeba by měla bejt maximálně o 1-2 litříky vyšší..a možná pokud to je teď hodně bohatý, tak to bude ještě víc..
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 7 měsíců zpět #12
od Hujer
Fiat Tipo Sedicivalvole
Odpověděl Hujer pro téma Re: Tipo 2.0 16V - Funkčnost vstřikování a pár dotazů
Takže jsem dal nový teplotní čidla.. ale furt to jede divně a občas po zapnutí klíčku se rozsvítí kontrolka vstřikování, znovu vypnu a zapnu tak zas nesvítí. Čadí to prej mooc černě jen když přeřazuju jinak to je docela dobrý. Už nevim co s tim. kámoš mi slíbil že mi to napíchne na diagnostiku ale s tim se domluvit je umění takže se furt snažim něco vymyslet sám.
A přeměřil jsem tlaky na válcích a všechny okolo 12,5baru, je to dobrý? Nikde jsem tady takovou informaci nenašel, a taky ani jak se chová jednotka v nouzovým režimu jsem nenašel.. asi jsem tady na to vyhledávání levej
Děkuju...
edit: a ještě jedna věc, k čemu slouží ta věcička(vapadá stejně jako teplotní čidlo), co je vedle teplotního čidla pro palubku a jdou do ní dvě hadičky(jedna vede někam pod klapku a ta druhá nevim). Povedlo se mi dneska jednu tu hadičku urvat..
A přeměřil jsem tlaky na válcích a všechny okolo 12,5baru, je to dobrý? Nikde jsem tady takovou informaci nenašel, a taky ani jak se chová jednotka v nouzovým režimu jsem nenašel.. asi jsem tady na to vyhledávání levej
Děkuju...
edit: a ještě jedna věc, k čemu slouží ta věcička(vapadá stejně jako teplotní čidlo), co je vedle teplotního čidla pro palubku a jdou do ní dvě hadičky(jedna vede někam pod klapku a ta druhá nevim). Povedlo se mi dneska jednu tu hadičku urvat..
Fiat Tipo Sedicivalvole
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 7 měsíců zpět #13
od Honza
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Odpověděl Honza pro téma Re: Tipo 2.0 16V - Funkčnost vstřikování a pár dotazů
ta věc je teplotní otevírání podtlaku pro EGR ventil..při 40°C a více pouští podtlak a otevírá EGR..
s tím černým kouřem při řazení - opravdu koukni na regulátor tlaku paliva a ještě líp změř tlak paliva.... vypadá to že se v tom někdo vrtal...
a svícení kontrolky vidím na snímač fáze na vačce
s tím černým kouřem při řazení - opravdu koukni na regulátor tlaku paliva a ještě líp změř tlak paliva.... vypadá to že se v tom někdo vrtal...
a svícení kontrolky vidím na snímač fáze na vačce
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 4 měsíců zpět #14
od Hujer
Fiat Tipo Sedicivalvole
Odpověděl Hujer pro téma Re: Tipo 2.0 16V - Funkčnost vstřikování a pár dotazů
Tak začlo se mě rozbíhat konečně papírování kolem autíka, tak jsem se po delší době zase do auta pustil...
Co by s tím snímačem vačky mohlo být když kontrolka občas svítí a občas ne? a motor běží, myslim že s vadným snímačem polohy vačky by moc nešel
Každopádně problém někde je... Špatnej tlak paliva jednotka nemůže zjistit ne? Nemam s tím zkušenost a nevim kam šahnout, šla by prosím nějaká fotečka toho regulátoru?
Každopádně furt myslim že je problém jinde ale kde
teplota vody OK
teplota vzduchu OK
Map senzor včetně podtalkový hadičky OK
Potenciometr klapky OK
Všechny možný konektory prostříkaný
Kabely a svíčky OK
Ještě jsem zapomněl že se to vlastně projevuje taky tak že když se rozjíždim z nuly a třeba to chci prohrábnout(nenadávejte mi,gumy na sračku a musel jsem to vyzkoušet), tak to po přidání plynu hrozně dlouho trvá než se ten motor roztočí, pak 4-6,5tis jede normálně ale nemůžu si pomoct je to prostě líný
Volnoběh to drží pěkně
Děkuji
Jinak mimochodem je s tim teda furt nějaká sranda, přestal ukazovat tlak oleje. Dál tváří se že to dobíjí ale baterku to vycucává(dohledal jsem že prej diody na altíku, takže to musim udělat taky), pak ABS se mi zdá že jaksi nefunguje, zátěžovej regulátor taky ne.. s timhle autem se člověk nenudí
Co by s tím snímačem vačky mohlo být když kontrolka občas svítí a občas ne? a motor běží, myslim že s vadným snímačem polohy vačky by moc nešel
Každopádně problém někde je... Špatnej tlak paliva jednotka nemůže zjistit ne? Nemam s tím zkušenost a nevim kam šahnout, šla by prosím nějaká fotečka toho regulátoru?
Každopádně furt myslim že je problém jinde ale kde
teplota vody OK
teplota vzduchu OK
Map senzor včetně podtalkový hadičky OK
Potenciometr klapky OK
Všechny možný konektory prostříkaný
Kabely a svíčky OK
Ještě jsem zapomněl že se to vlastně projevuje taky tak že když se rozjíždim z nuly a třeba to chci prohrábnout(nenadávejte mi,gumy na sračku a musel jsem to vyzkoušet), tak to po přidání plynu hrozně dlouho trvá než se ten motor roztočí, pak 4-6,5tis jede normálně ale nemůžu si pomoct je to prostě líný
Volnoběh to drží pěkně
Děkuji
Jinak mimochodem je s tim teda furt nějaká sranda, přestal ukazovat tlak oleje. Dál tváří se že to dobíjí ale baterku to vycucává(dohledal jsem že prej diody na altíku, takže to musim udělat taky), pak ABS se mi zdá že jaksi nefunguje, zátěžovej regulátor taky ne.. s timhle autem se člověk nenudí
Fiat Tipo Sedicivalvole
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 4 měsíců zpět #15
od ska8er
FIAT TIPO 2.0 16V SEDICIVALVOLE 107KW
FIAT TIPO 1.4 51KW
Odpověděl ska8er pro téma Re: Tipo 2.0 16V - Funkčnost vstřikování a pár dotazů
Ahoj s tym rozbiehanim motoru mam take iste problemy!!!neviem co to je.
elektroniku som uz poriesil. tie schemy z coupe su velmi dobre!
prajem vela trpezlivosti s opravami!!!
elektroniku som uz poriesil. tie schemy z coupe su velmi dobre!
prajem vela trpezlivosti s opravami!!!
FIAT TIPO 2.0 16V SEDICIVALVOLE 107KW
FIAT TIPO 1.4 51KW
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 0.534 sekund