Tipo 2.0 16V - Funkčnost vstřikování a pár dotazů
15 roků 3 měsíců zpět #16
od TooM-As
Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw
Odpověděl TooM-As pro téma Re: Tipo 2.0 16V - Funkčnost vstřikování a pár dotazů
tlak oleje co ukazuje budíček beru už velmi omezeně , protože po změření mech. budíkem jsem se nestačil divit jaqk se hodnoty rozcházejí.
Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 2 měsíců zpět #17
od ska8er
FIAT TIPO 2.0 16V SEDICIVALVOLE 107KW
FIAT TIPO 1.4 51KW
Odpověděl ska8er pro téma Re: Tipo 2.0 16V - Funkčnost vstřikování a pár dotazů
ahoj. mas niake nove poznatky???
prisiel si uz na to spatne rozbiehanie???
ja som skusil vymenit map senzor ale bolo to este horsie!!!
prisiel si uz na to spatne rozbiehanie???
ja som skusil vymenit map senzor ale bolo to este horsie!!!
FIAT TIPO 2.0 16V SEDICIVALVOLE 107KW
FIAT TIPO 1.4 51KW
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 2 měsíců zpět #18
od Hujer
Fiat Tipo Sedicivalvole
Odpověděl Hujer pro téma Re: Tipo 2.0 16V - Funkčnost vstřikování a pár dotazů
Ahoj. Jo dá se říct že přišel.
Za to pomalý roztáčení mohla lambda. Díky ní to do 4,5tis otáček překrmovalo a nechtělo se to roztáčet. Chovalo se to skoro jak V-tec od hondy, do 4,5 nic a pak to najednou vystřelilo jak splašený. Odpojil jsem jí a jezdim bez. Najednou má ten motor docela pěkněj spodek(děkuju za tip Honzovi ).
No a za to občasný zacukání mohlo, jak to tak vypadá, čidlo teploty vzduchu. I když se proměřením zdálo zdravý tak asi blblo. Zkusil jsem ho odpojit a citelná změna. Ted ho jen přehodim z druhýho Tipa a snad to bude OK.
Ted řešim problém s dobíjením. všechno se zdá ok. Napětí s dálkovejma 14V a kontrolka nesvítí. Přesto to žere baterku. asi prošlehlá dioda v usměrňovači nebo nevim.
Za to pomalý roztáčení mohla lambda. Díky ní to do 4,5tis otáček překrmovalo a nechtělo se to roztáčet. Chovalo se to skoro jak V-tec od hondy, do 4,5 nic a pak to najednou vystřelilo jak splašený. Odpojil jsem jí a jezdim bez. Najednou má ten motor docela pěkněj spodek(děkuju za tip Honzovi ).
No a za to občasný zacukání mohlo, jak to tak vypadá, čidlo teploty vzduchu. I když se proměřením zdálo zdravý tak asi blblo. Zkusil jsem ho odpojit a citelná změna. Ted ho jen přehodim z druhýho Tipa a snad to bude OK.
Ted řešim problém s dobíjením. všechno se zdá ok. Napětí s dálkovejma 14V a kontrolka nesvítí. Přesto to žere baterku. asi prošlehlá dioda v usměrňovači nebo nevim.
Fiat Tipo Sedicivalvole
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 2 měsíců zpět #19
od Honza
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Odpověděl Honza pro téma Re: Tipo 2.0 16V - Funkčnost vstřikování a pár dotazů
problém se zacukáním není čidlo teploty vzduchu - dříve jsem ho měl taky odpojený, dkyž tipo mělo podobný příznaky -cukání..po odpojení cukání na čas zmizelo, pak se zas postupně objevovalo až se s tím nedalo jezdit.. diagnóza - palivovej filtr, nádrž plná bordelu a benzínový čerpadlo KO...aneb volnější spona na hrdle nádrže..
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 2 měsíců zpět #20
od ska8er
FIAT TIPO 2.0 16V SEDICIVALVOLE 107KW
FIAT TIPO 1.4 51KW
Odpověděl ska8er pro téma Re: Tipo 2.0 16V - Funkčnost vstřikování a pár dotazů
aj ja som postupoval podobne, odpojil som lambdu
auto sa dobre rozbiehalo ale az po zohriati na 90
na studeno to robi stale, docital som sa ze pokial sa nezohreje na 90 ma bohatost zmesi nastarosti map senzor,tak som kupil novy. s novym to bolo take zle ze sa tak nedalo ani jazdit tak som dal stary naspat. nechapem!!!!!
a potom prislo na vymenu palivoveho filtra, prisiel som do predajne dielov a dali mi ALCO SP 2002 a vydrzal 400km a auto zacalo strasne cukat ako skoda 120 nastudeno.
honza porad aky mam dat filter???? v katalogu ALCO je SP 2002 skor na turbo motory.a nefunguje. origo na tipo je ALCO SP 2105.rozdiel je sp 2105 ja vacsi. je to az take podstatne???
www.alcofilters.com/car_applications_en....5&partno=SP-2002
www.alcofilters.com/car_applications_en....2&partno=SP-2105
akym pripravkom mam umyt nadrz??? musim kupit aj nove palivove hadicky ci ich staci preplachnut???
auto sa dobre rozbiehalo ale az po zohriati na 90
na studeno to robi stale, docital som sa ze pokial sa nezohreje na 90 ma bohatost zmesi nastarosti map senzor,tak som kupil novy. s novym to bolo take zle ze sa tak nedalo ani jazdit tak som dal stary naspat. nechapem!!!!!
a potom prislo na vymenu palivoveho filtra, prisiel som do predajne dielov a dali mi ALCO SP 2002 a vydrzal 400km a auto zacalo strasne cukat ako skoda 120 nastudeno.
honza porad aky mam dat filter???? v katalogu ALCO je SP 2002 skor na turbo motory.a nefunguje. origo na tipo je ALCO SP 2105.rozdiel je sp 2105 ja vacsi. je to az take podstatne???
www.alcofilters.com/car_applications_en....5&partno=SP-2002
www.alcofilters.com/car_applications_en....2&partno=SP-2105
akym pripravkom mam umyt nadrz??? musim kupit aj nove palivove hadicky ci ich staci preplachnut???
FIAT TIPO 2.0 16V SEDICIVALVOLE 107KW
FIAT TIPO 1.4 51KW
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 0.336 sekund