potkané ventily !!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 257
Fiat Tempra 1.6i.e cat.kombi 1992!!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
8000 za ventily pěkný já dal za celej motor s převodouvkou 200 kč na aukru!!!...jen sjem koupil přijel si pro to a mám to v garáži!!!...asik bych tolik do toho neinvestloval!!!
no bavím se o opravě s vylepšením stávajicího stavu svépomocí... koupit "mrchu" je taky řešení, ale s hodně nejistým výsledkem..
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Jinak těsnění pdo hlavu stojí od 500 do 1200 podle toho, jakou zvolíš kvalitu, ale to nejlevnější nedoporučuju, abys to nedělal znova po nějakých 500km jako kámoš na golfu. Těsnění pod sací parohy stojí cca 150Kč, těsnění pod výfukové svody asi 120Kč. Těsnění pod domek vačky stojí myslim 250Kč a těsnění pod ventilový víko je do stovky. Simering ventilu stojí asi 30Kč/kus.
Já bych si to taky udělal svépomocí, sice to bude trvat řekněme den, když nebudeš rovnat hlavu, ale pořád to vyjde vlastně na nulu za práci, v servisu bys to měl řekněme na dvy dny po 8 hodin...což je 16x300Kč=4800Kč za práci jen to fikne a to jsem bral ty levnější servisy.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
karle ty mu tady sázíš cifry jak na běžícím páse . kdes vzal tu křišťálovou kouli že víš co má za motor ?
všimni si, že jsem to napsal cca nebo asi....ceny za ty těsnění jsou plus minus stejné
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 257
Fiat Tempra 1.6i.e cat.kombi 1992!!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
www.pop-art.cz/WbaPrdCatalogView.ASP?Prc...elCat=0&SelClr=0
zbytek utěsníš
www.vitocom.cz/Udrzba/lukopren.htm
osobně bych raději tady na netu posondoval kdo prodává motor a měl bych po problému něco opravovat, vyměnit a jezdit
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 257
www.pop-art.cz/WbaPrdCatalogView.ASP?Prc...elCat=0&SelClr=0
www.pop-art.cz/WbaPrdCatalogView.ASP?Prc...elCat=0&SelClr=0
zbytek utěsníš
www.vitocom.cz/Udrzba/lukopren.htm
osobně bych raději tady na netu posondoval kdo prodává motor a měl bych po problému něco opravovat, vyměnit a jezdit
Přesně!!!To je můj názor!!!...vlastně i moje praxe!!!
Fiat Tempra 1.6i.e cat.kombi 1992!!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
a při jedné práci si uděláš i rozvody
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 257
jinak asi stejně celý motor bych nepřehazoval, necháš blok s pístama, a vyměníš jen to co je mezi blokem motoru a vstřikovací jednotkou..
a při jedné práci si uděláš i rozvody
Jasný souhlasím!!!
Fiat Tempra 1.6i.e cat.kombi 1992!!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.