špatný tah a volnoběh
Zdá se mi, že mi nejde tipo tak dobře za plynem jako šlo, ale to bych zase tolik neřešil i když to spolu může souviset. Ale šíleně mi houpá volnoběh a to za tepla i za studena hned po startu drží těch 1400ot. a to jako že bez problémů a stále, ale jak se chvíli proběhne a začne volnoběh klesat, tak klesá a klesá až někam pod 700ot. a když to skoro zdechne, tak zase vyletí na 1200 a zase klesá a vyletí...jako na houpačce
Vím, že se tu o tom psalo, tak zkusim napsat, co vše je uděláno....elektrika v mot. prostoru komplet zkopntrolovaná, případné nedostatky opraveny. Konektory prostříkány kontaktolem. Kostry jsou očišteny, některé vyměněny. Vyměněný palivový filtr, vyměněny palivové hadičky. Zkontrolovány a vyměněny podtlakové hadičky. Vyčištené odvětrání kliky. a možná sposta věcí, co ěm teď nenapadne.
Prosím, řekněte mi,kde by mohla být chyba a proč mi to ten zmetek po takové péči dělá?
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Romik Tipo 1.6 DOHC
Nissan Primera P10 2.0 GT 110kw
Nissan Primera P11 2.0 GT 110kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Jedine co ma napada je potenciometer skrtiacej klapky.
ale ak klesaju otacky pod volnobezne tak skontroluj cidlo nasavaneho vzduchu , to som mal na 1,4
FIAT TIPO 2.0 16V SEDICIVALVOLE 107KW
FIAT TIPO 1.4 51KW
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
sviecky skontroluj.
Jedine co ma napada je potenciometer skrtiacej klapky.
ale ak klesaju otacky pod volnobezne tak skontroluj cidlo nasavaneho vzduchu , to som mal na 1,4
tohle to není ani jedno, oboje mám vyměněno a svíčky jsou v pohodě NGK, nejsou tak staré....
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Ja mám Tipenko spravené na plyn. Niekdy na benzíne mi to robí podobné veci - kolíše to +-200 otáčok. Na plyne je to bezproblémov OK. Myslím, že každý jeden fiat má problém s elektrikou. A sú to obyčajné prkotiny, ale kým sa ku nej dostaneš, ide Ťa trafiť šľak.
V tejto súvislosti ma napádajú len tieto veci:
Keďže mám auto prerobené na plyn a pri plyne mám voľnobeh +-50 a pri benzíne to kolíše viacej - môže to byť čerpadlo v nádrži, alebo snímač množstva paliva - ak jazdíš na viacej na rezerve a Tipenko nemalo plnú nádrž ani nepamätáš kedy.
Potom ak si odmyslím plyn, tam môže byť ešte snímač otáčok, cievka zapaľovania, potenciometer škrtiacej klapky, a v najhoršom prípade riadiaca jednotka.
...a na siedmy deň podvečer unudený stvoriteľ riekol: Buď TIPO !
A bol Fiat Tipo
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- vilímek petr
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tipo 1,4 AGT karburátor 1991
Tipo 1,4 i.e. SX 1992 (39.000km)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 257
Fiat Tempra 1.6i.e cat.kombi 1992!!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
A Michaeli, prosím, NEŘVI na mě!!!
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
...začne volnoběh klesat, tak klesá a klesá až někam pod 700ot. a když to skoro zdechne, tak zase vyletí na 1200...
DOHC je jednobod?V tom případě by to poukazovalo na špatně fungující nastavovač volnoběžných otáček,protože ten otáčky reguluje plynule.
Můžou s ním být tři věci:
1.) Špatně nastavený doraz na kontaktu,který dává digiplexu signál,že motor je v režimu "volnoběh".
2.) Zatuhlý nebo spálený krokomotorek
3.) Odpálený výstup na řídící jednotce
Pokud jde o ten špatný tah,ještě tu nikdo nevspoměl na špatnou lambdu nebo nětěsnost sacího/výfukového potrubí.
EDIT: ještě to může dělat špatně nastavený potenciometr škrtící klapky,pokud jsi to měl rozdělaný a jezdec jsi měl sundaný,tak řj si "myslí",že šrtící klapka je v jiné poloze než skutečně je a dává bohatou nebo chudou směs.....na základě signálu z lambdy to sice srovná,ale na akceleraci to je dost cítit.
FIAT Tipo 1,6 159A3.046 r.v.91
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
A netěsnost v sání nemám, protože podle budíku podtlaku mi jde ručíčka až kus za minimum při přeřazení a nebo brzdění motorem, takže tam nikde netěsnost nebude....
Krokomotorek se hýbe a vrčí normálně..a jelikož jakoby otáčky klesají postupně a ne skokově, tak zavírá pěkně plynule.
Kdyby to byla nějaká takováhle prkotina, tak sem ani nepíšu, ale já prostě už nevím, kde by to mohlo být
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
pokud se ti doma povaluje nějaká ověřená vstřik.jednotka i s čidlem vzduchu tak to zkus jen tak z legrace vyměnit, za to nic nedáš a za tu dobu strávenou na netu otázkama by jsi to už měl dávno odzkoušené
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Charlesi,
pokud se ti doma povaluje nějaká ověřená vstřik.jednotka i s čidlem vzduchu tak to zkus jen tak z legrace vyměnit, za to nic nedáš a za tu dobu strávenou na netu otázkama by jsi to už měl dávno odzkoušené
Chlapi, vy pořád nechápete, že mám jiné vstřikování než vy....já mám čidlo teploty vzduchu na sacích parohách. Nové nemám, ale svoje mám repasované a funkční. Navíc mám možnosti vyblikání registru závad.
pro představu, jakej mám já motor....
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=8640
a jak vypadá moje vstřikovačka...
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=9689
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
jaký pán takový krám...
zlatá sééériofka a socan výbava
PS: v jednoduchosti je síla
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.