fiat tipo 1.6 90ps 0-100
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
už by mě tam měli a tu smlouvu bych tomu pojišťováku stočil do ruličky a narval do zadku,..
jinak ti pojišťováci jsou placeni určitě od toho jakou či za kolik peněz s nimi sjednáš smlouvu, tak že pokud to pojištěnec neví a nezná platí a má smůlu a agent se s pojišťovnou smějou
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 88
TIPO 1.6 DOHC 90hp (149.C2.046) - r.v. 1989
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Teraz mám 1,6 karburátor a tento motor sa mi zdá oveľa živší a hlavne v nízkych otáčkach a samozrejme úspornejší.
Fiat Tipo 1,6 DGT r.v. 1990 karburátor, najazdené 185.000 km
Fiat Marea Weekend 1,8 HLX r.v. 1998, najazdené 155.000 km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
/F/I/A/T/ Tipo ´90 1,4 8V 52kW (skvela minulost)
Opel Astra G Caravan ´99 1,6 16V 74kW www.astra-g.cz
/F/I/A/T/ Palio Weekend ´99 1,7 TD 51kW www.club-fiat.com
Ford Escort Combi CL ´96 1,4 8V 55kW www.fordclub.sk
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Jozef, vazne myslis, ze klasicky karburator je uspornejsi ako i.e. ? 8O
čo sa týka karburátor 1,6 oproti 1,6 DOHC (90k) tak to urcite,
1,6 DOHC vstrekovanie tam som maval spotrebu okolo 8 l/100 km
1,6 OHC karburátor - 6,5l/100km
Fiat Tipo 1,6 DGT r.v. 1990 karburátor, najazdené 185.000 km
Fiat Marea Weekend 1,8 HLX r.v. 1998, najazdené 155.000 km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
úspornější karburátor, budiž, to překousnu, jelikož to je vše o ručním nastavení směsi. Ale živější karburátor není. Řízení elektronikou je prostě přesnější...Dá tomu motoru to, co vyžaduje podle aktuálního zatížení.
Ja mám proste takú skúsenosť.
5 rokov som mali Tipo 1,6 DOHC (149C2.046) a 4 roky mám 1,6-tku karbec
60 kW.
Karbec má max. krútiaci moment už pri 2900 ot/min, DOHC až pri 4250 ot./min. Z mojich skúseností mi jednoznačne lepšie vychádza karburátor.
Možno má niekto iné skúsenosti.
P.S.: Podla mňa jediná nevýhoda karburátora je ručný sytič.
Fiat Tipo 1,6 DGT r.v. 1990 karburátor, najazdené 185.000 km
Fiat Marea Weekend 1,8 HLX r.v. 1998, najazdené 155.000 km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
ty otáčky hovoří asi za vše, i snad že ti fučí kolem svíček, nebo těmi otáčkami to chceš jako japonské motorky vyhnat na výkonu
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
no když myslíš, nechám Tě, ale zkus si karbec vytočit na 8000ot. jako já DOHC tobě to umře při 4500-5000ot. Prostě se ti to zdá, protože jak jsi sám uvedl, tak ti auto tahá víc od spoda, má nízko Nm.
To s tebou uplne súhlasím
Fiat Tipo 1,6 DGT r.v. 1990 karburátor, najazdené 185.000 km
Fiat Marea Weekend 1,8 HLX r.v. 1998, najazdené 155.000 km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Jinak juro, na to, že máš Fiata, víš houby o těch motorech, italské motory byly vždy stavěné do otáček, proto taky mám max. výkon při 6500ot. a ne 3500ot. jako mají motory koncernu VW A já mám zkušenost, že chlastá ten motor víc, když ho držim podtočenej a řadim při 3000ot. než když ho malinko víc protahuju a řadim při 4500ot. ale taky to je tim, že tahle řj se učí
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 88
Ale celých 12 vteřin trvalo, než auti přestalo hrabat
TIPO 1.6 DOHC 90hp (149.C2.046) - r.v. 1989
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
No pokial viem ja, tak sa najlepsie zrychluje bez smykovania Zbytocne straty casu, zbytocne nicenie gum...
/F/I/A/T/ Tipo ´90 1,4 8V 52kW (skvela minulost)
Opel Astra G Caravan ´99 1,6 16V 74kW www.astra-g.cz
/F/I/A/T/ Palio Weekend ´99 1,7 TD 51kW www.club-fiat.com
Ford Escort Combi CL ´96 1,4 8V 55kW www.fordclub.sk
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.