Sytič někdy sepne někdy ne
Fiat Tipo 1.4ie ,1989 ,190000 km. STK 5/2012
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Croma Nuova 1,9JTD MultiJet 88kW 2006
EX Fiat Marea Weekend 1,9TD 100 1998
EX Fiat Tipo 1,4 i.e. 1988
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
bery1970 /F/I/A/T/ tipo 1,4 ie
r.v.1988-už je pryč
fiat marea weekend 1.6 16v
r.v.2000
ITALIANO ETERNAMENTE
NACHYSTEJTE KVĚTINÁČE NA VÁNOCE JSEM ZPÁTKY
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
moment chlapi ie má sytič?
ano, ale nefunguje jako u karbecu, kde vlastně škrtíš vzduch, aby to bylo hodně bohaté. U stříkačky je sytič vlastně to, že krokomotorek více otevře klapku a nastaví volnoběh na třeba 1300ot. podle čidla teploty vody.
Později, když začne fungovat i lambda, tak se určitou dobu vstřikuje více benzínu, než má podle lambdy být, protože u studeného motoru ulpívá více směsi na stěnách sacích parohů.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
bery1970 /F/I/A/T/ tipo 1,4 ie
r.v.1988-už je pryč
fiat marea weekend 1.6 16v
r.v.2000
ITALIANO ETERNAMENTE
NACHYSTEJTE KVĚTINÁČE NA VÁNOCE JSEM ZPÁTKY
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.4ie ,1989 ,190000 km. STK 5/2012
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra 1.6SXie kat. 289 000km LPG
[img:1fc6c6ffb6]http://img526.imageshack.us/img526/5096/martin008hk5.th.jpg[/img:1fc6c6ffb6]
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Krokový motorek by měl udržovat otáčky, který jsou nastaveny od výrobce na potenciometru škrticí klapky. Pokud krokáč neudrží motor před chcípnutím v určených otáčkách tak je napůl kaput. On vyjíždí, zajíždí, ale ne vždy a ne úplně. Viděl bych to na špatnej krokáč.
Nemáš úplně pravdu. Na potenciometru nejsou nastaveny žádné otáčky, podle něj pouze řj ví, v jaké poloze se nachází škrtící klapka. Krokomotorek zase vyjíždí podle pokynů jednotky. Před startem se nastaví nějaká poloha podle čidla teploty vody a když motor naskočí, koriguje se to i podle čidla otáček. Takže když motor padá z otáček, tak musí jednotka korigovat. Ono se tam ale měří i například podtlak a další jiné věci. Je pravda, že po těch letech provozu se tam dostane nějaký prach a pak krokáč chodí hůř. Ale měnit krokáč bych viděl jako poslední možnost. Nejdříve bych prověřil čidla, kabely, kontakty a až pak kupovat a měnit.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.4ie ,1989 ,190000 km. STK 5/2012
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.4ie ,1989 ,190000 km. STK 5/2012
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
V zimě vše ok,ale v létě se to občas za studena dusí a musim tuknout cca2x do plynu a vše ok a celí den vše funguje jak má,až zas druhý den rano se to oběví a nebo taky ne.
Vyměnil jsem několikrát potenciometr,čidlo vody,vzduchu,palivovej filtr,vzduchovej,krokomotor,ale ouha nic se nezměnilo...nikdy!!!!!
Jediný co mě napadá je snímač otáček nebo řídící jednotka to jsou jediné věci s kteryma jsem nikdy nic nedělal....
1.6ie 93"
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Snímač otáček jsem taky mněnil a nic dělá to to co popisuješ , ještě mi vadí 1 věc že při studeném motoru musím dýl točit aby to chytlo,je to prostě zakopanej pes. Řídící jednotku jsem mněl půjčenou z jiného Tipa které startovalo OK a furt stejnej problém,nemůžu zaboha přijít nato co to děláTak taky něco přidám,mám 1,4ie už šestým rokem a tohle chcípání mi to dělá taky. Dělá mi to po dobu těch šesti let a nikdy jsem nepřišel na to, co to je a ani v servisu fiat.
V zimě vše ok,ale v létě se to občas za studena dusí a musim tuknout cca2x do plynu a vše ok a celí den vše funguje jak má,až zas druhý den rano se to oběví a nebo taky ne.
Vyměnil jsem několikrát potenciometr,čidlo vody,vzduchu,palivovej filtr,vzduchovej,krokomotor,ale ouha nic se nezměnilo...nikdy!!!!!
Jediný co mě napadá je snímač otáček nebo řídící jednotka to jsou jediné věci s kteryma jsem nikdy nic nedělal....
Fiat Tipo 1.4ie ,1989 ,190000 km. STK 5/2012
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Už to tvrdilo dost lidí,že jim to dělá tuhle věc na 1,4ie
1.6ie 93"
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Snímač jsem už vymněnil a dělá to furtJedině ten snímač já jinak vše vyměnil a nic
Už to tvrdilo dost lidí,že jim to dělá tuhle věc na 1,4ie
Fiat Tipo 1.4ie ,1989 ,190000 km. STK 5/2012
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
1.6ie 93"
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.