Sytič někdy sepne někdy ne

Více
15 roků 2 měsíců zpět #1 od Ram512
Sytič někdy sepne někdy ne prosím o radu čidlo teploty vody ok (vymjeněno)

Fiat Tipo 1.4ie ,1989 ,190000 km. STK 5/2012 :)

Soubor přílohy:
[/URL

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 2 měsíců zpět #2 od JiFi
Odpověděl JiFi pro téma Re: Sytič někdy sepne někdy ne
co čidlo teploty vzduchu? neni K.O.?

Fiat Croma Nuova 1,9JTD MultiJet 88kW 2006

EX Fiat Marea Weekend 1,9TD 100 1998

EX Fiat Tipo 1,4 i.e. 1988

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 2 měsíců zpět #3 od bery1970
moment chlapi ie má sytič?

bery1970 /F/I/A/T/ tipo 1,4 ie
r.v.1988-už je pryč

fiat marea weekend 1.6 16v
r.v.2000
ITALIANO ETERNAMENTE

NACHYSTEJTE KVĚTINÁČE NA VÁNOCE JSEM ZPÁTKY

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 2 měsíců zpět #4 od Charles

moment chlapi ie má sytič?


ano, ale nefunguje jako u karbecu, kde vlastně škrtíš vzduch, aby to bylo hodně bohaté. U stříkačky je sytič vlastně to, že krokomotorek více otevře klapku a nastaví volnoběh na třeba 1300ot. podle čidla teploty vody.
Později, když začne fungovat i lambda, tak se určitou dobu vstřikuje více benzínu, než má podle lambdy být, protože u studeného motoru ulpívá více směsi na stěnách sacích parohů.

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 2 měsíců zpět #5 od bery1970
no já právě myslel krokáč.mě se totiž stalo na tipu že ten spínač krokomotorku jednou nevyjel až k tomu plynovýmu mechanismu,respektive zajel moc do vnitř.řeknu to jednoduše,prostě mezi tím čudlem a mechnismem vznikla malá škvírka,tudíž se vlastně při dalším startu nesepnul mikrospínač.takže jsem tam vsunul papírek,aby se ten spínač sepnul a nastartoval,krokáč se chytil a bylo to bez problémů.ten papírek jsem samozřejmě oddělal.zkus mrknout uvidíš,nebo je ten krok.ve vnitř zasviněnej a ten spínač blbě vyjíždí

bery1970 /F/I/A/T/ tipo 1,4 ie
r.v.1988-už je pryč

fiat marea weekend 1.6 16v
r.v.2000
ITALIANO ETERNAMENTE

NACHYSTEJTE KVĚTINÁČE NA VÁNOCE JSEM ZPÁTKY

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 2 měsíců zpět #6 od Ram512
oto nejde ja normál nastartuju někdy normál otáčky 1500 někdy pokat nepřidám plyn auto zdechne .Krokáč jede normál ale někdy se bez více plynu nerozjedu jindy v poho i bez plynu

Fiat Tipo 1.4ie ,1989 ,190000 km. STK 5/2012 :)

Soubor přílohy:
[/URL

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 2 měsíců zpět #7 od akpuolach
Krokový motorek by měl udržovat otáčky, který jsou nastaveny od výrobce na potenciometru škrticí klapky. Pokud krokáč neudrží motor před chcípnutím v určených otáčkách tak je napůl kaput. On vyjíždí, zajíždí, ale ne vždy a ne úplně. Viděl bych to na špatnej krokáč. :(

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 2 měsíců zpět #8 od Charles

Krokový motorek by měl udržovat otáčky, který jsou nastaveny od výrobce na potenciometru škrticí klapky. Pokud krokáč neudrží motor před chcípnutím v určených otáčkách tak je napůl kaput. On vyjíždí, zajíždí, ale ne vždy a ne úplně. Viděl bych to na špatnej krokáč. :(


Nemáš úplně pravdu. Na potenciometru nejsou nastaveny žádné otáčky, podle něj pouze řj ví, v jaké poloze se nachází škrtící klapka. Krokomotorek zase vyjíždí podle pokynů jednotky. Před startem se nastaví nějaká poloha podle čidla teploty vody a když motor naskočí, koriguje se to i podle čidla otáček. Takže když motor padá z otáček, tak musí jednotka korigovat. Ono se tam ale měří i například podtlak a další jiné věci. Je pravda, že po těch letech provozu se tam dostane nějaký prach a pak krokáč chodí hůř. Ale měnit krokáč bych viděl jako poslední možnost. Nejdříve bych prověřil čidla, kabely, kontakty a až pak kupovat a měnit.

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 2 měsíců zpět #9 od Ram512
No právě že ten krokomoterek mám měněný na tom starém byla podložená destička aby držely otáčky.Byl KO ,nevyjížděl .To čidlo teploty vody jsem taky vyměnil pro jistotu ale žádná zmněna .Ale zajímavé je že čím je chladněji tím startuje lépe.

Fiat Tipo 1.4ie ,1989 ,190000 km. STK 5/2012 :)

Soubor přílohy:
[/URL

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 1 měsíc zpět #10 od Ram512
Tak podle rady charlese jsem jel po drátech od čidla teploty vody. A hele když zahýbu drátama u koncovky so se připojuje na čidlo auto mění otáčky.Takže je nalomenej kablík.Poradte jak ten kablík opravit je to těsně u té koncovky.Koncovka je zalitá:(. Ted jak jsem do toho vrtal tak už auto nechce nastartovat:(musím vylézt pohýbat z kablikem a pak auto naskočí.

Fiat Tipo 1.4ie ,1989 ,190000 km. STK 5/2012 :)

Soubor přílohy:
[/URL

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 1 měsíc zpět #11 od tommy
Tak taky něco přidám,mám 1,4ie už šestým rokem a tohle chcípání mi to dělá taky. Dělá mi to po dobu těch šesti let a nikdy jsem nepřišel na to, co to je a ani v servisu fiat.
V zimě vše ok,ale v létě se to občas za studena dusí a musim tuknout cca2x do plynu a vše ok a celí den vše funguje jak má,až zas druhý den rano se to oběví a nebo taky ne.
Vyměnil jsem několikrát potenciometr,čidlo vody,vzduchu,palivovej filtr,vzduchovej,krokomotor,ale ouha nic se nezměnilo...nikdy!!!!!
Jediný co mě napadá je snímač otáček nebo řídící jednotka to jsou jediné věci s kteryma jsem nikdy nic nedělal....


1.6ie 93"

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 1 měsíc zpět #12 od Ram512

Tak taky něco přidám,mám 1,4ie už šestým rokem a tohle chcípání mi to dělá taky. Dělá mi to po dobu těch šesti let a nikdy jsem nepřišel na to, co to je a ani v servisu fiat.
V zimě vše ok,ale v létě se to občas za studena dusí a musim tuknout cca2x do plynu a vše ok a celí den vše funguje jak má,až zas druhý den rano se to oběví a nebo taky ne.
Vyměnil jsem několikrát potenciometr,čidlo vody,vzduchu,palivovej filtr,vzduchovej,krokomotor,ale ouha nic se nezměnilo...nikdy!!!!!
Jediný co mě napadá je snímač otáček nebo řídící jednotka to jsou jediné věci s kteryma jsem nikdy nic nedělal....

Snímač otáček jsem taky mněnil a nic dělá to to co popisuješ , ještě mi vadí 1 věc že při studeném motoru musím dýl točit aby to chytlo,je to prostě zakopanej pes. Řídící jednotku jsem mněl půjčenou z jiného Tipa které startovalo OK a furt stejnej problém,nemůžu zaboha přijít nato co to dělá :(

Fiat Tipo 1.4ie ,1989 ,190000 km. STK 5/2012 :)

Soubor přílohy:
[/URL

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 1 měsíc zpět #13 od tommy
Jedině ten snímač já jinak vše vyměnil a nic
Už to tvrdilo dost lidí,že jim to dělá tuhle věc na 1,4ie


1.6ie 93"

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 1 měsíc zpět #14 od Ram512

Jedině ten snímač já jinak vše vyměnil a nic
Už to tvrdilo dost lidí,že jim to dělá tuhle věc na 1,4ie

Snímač jsem už vymněnil a dělá to furt

Fiat Tipo 1.4ie ,1989 ,190000 km. STK 5/2012 :)

Soubor přílohy:
[/URL

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 1 měsíc zpět #15 od tommy
problem je v tom že nic jineho tam není a taky na tom za jake díly jsi to měnil,pokud jsi tam dal dily stare,mohou byt stejné jako ty tvoje


1.6ie 93"

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.489 sekund
Powered by Kunena fórum