prehodenie motora

Více
15 roků 1 měsíc zpět #16 od asfezorkg
Odpověděl asfezorkg pro téma Re: prehodenie motora
a ani chladic nemusi ist urcite mozno iba pre zlepsenie pristupu ale inac to nieje potrebne

fiat tipo 1.6 DGT 66kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 1 měsíc zpět #17 od gabisto
Odpověděl gabisto pro téma Re: prehodenie motora
Nezabudni vypustit olej z prevodovky... Zrejme budes musiet hybat prevodovkov a teda vytiahnut poloosi :wink:

/F/I/A/T/ Tipo ´90 1,4 8V 52kW (skvela minulost)

Opel Astra G Caravan ´99 1,6 16V 74kW www.astra-g.cz
/F/I/A/T/ Palio Weekend ´99 1,7 TD 51kW www.club-fiat.com
Ford Escort Combi CL ´96 1,4 8V 55kW www.fordclub.sk

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 1 měsíc zpět #18 od ivo_PN
Odpověděl ivo_PN pro téma neviem co a ako
zdravim pani!
Potreboval by som od Vas poradit. Chystam sa vymenit prevodovku na tempre 1,6 i.e. neviem ako mam postupovat. Este nikdy som to nerobil, ale chem si to spravit sam. Preto by som potreboval vediet co musim a v akom poradi urobit. nechcem vyberat cely motor. Pocul som ze sa to da aj z boku od kolesa...
V prvom rade musim vypustit oil...
potom asi zavesit moror, odpojit vyfukove potrubie a odmontovat silentblok na prevodovke.
Len neviem ako uz potom s poloosami a s tlmicom, brzdami...
prosim napiste mi co mam spravit a na co si mam davat pozor. dakujem.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 1 měsíc zpět #19 od gabisto
Odpověděl gabisto pro téma Re: prehodenie motora
No "kostru" prace mas dobre zvolenu... Len lahko sa to pise, tazsie sa to robi :wink: ... Skusim spomenut este par veci... Musis povolit stredovu maticu na naboji kolesa. Je to celkom dost šupa, hlavne ked clovek nema naradie na to :roll: ... Dalej este treba dolny cap na ramene odpojit... Tym padom sa Ti podari odklonit tlmic a vybrat poloos. Dalej odpojit spojku, tiahla na prevodovke, lanko z tachometra a podobne prkotiny...

Hlavne by som odporucil to robit niekde kde je jama. A zide sa aj hydraulicky zdvihak, napr. na spravne a jednoduchsie dopasovanie "novej" prevodovky na motor... :idea: A dobre je, ak si zozenies niekoho na pomoc. Za prve, vam to pojde rychlejsie a za druhe, prevodovka nema zrovna 5kg a manipulovat s tym nieje uplne do smiechu :wink: Drzime palce, vela stastia...

/F/I/A/T/ Tipo ´90 1,4 8V 52kW (skvela minulost)

Opel Astra G Caravan ´99 1,6 16V 74kW www.astra-g.cz
/F/I/A/T/ Palio Weekend ´99 1,7 TD 51kW www.club-fiat.com
Ford Escort Combi CL ´96 1,4 8V 55kW www.fordclub.sk

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 1 měsíc zpět #20 od jipaf
Odpověděl jipaf pro téma Re: prehodenie motora
tlumiče pérování tam nech stačí ty dva šrouby na tlumiči, zhoď brzd. třmen, pokud chceš dále na čepu od ramínka od řízení, a taky na spodním čepu ramena, vyhoď celé těhlice a to tak že je vytáhni i s poloosama, já to zhodil prachovku na kloubu poloosy u převodovky a s těma 3-mi jehličkovými ložisky vyhodil celou těhlici i s poloosou, při z5-né monáži použiješ na prachovku sk pásku nebo jenom vázací drát a kombinačkami to zatočíš..
(mi visela celá těhlice i s poloosou na tom kulovém čepu co jde od řízení, nj, jednodušší způsob jak se méně nadřít, ten čep se někdy špatně vytahuje pokud jej musíš zpátky použít)
jinak tu matici na poloose bych 2x neodkroucel, fuška a musíš mít na to upravenou asi 36 ořech, (podle mě přidělávání si práce když to můžeš vyhodit v celku a pak to zase v celku dát z5 a nezdržovat se )
ps: pokud budeš u převodovky odpojovat poloosu jako já, tj rozhozením v kloubu, dej bacha ať se ti ty 3 ložiska nerozsypou, jinak dá se to i tzv vybolcovat nějaký pojistný čep na hřídeli z převodovky do poloosy, a pak tam dát eventuálně závlačku přiměřené velikosti ( podle mě v leže pod autem pakárna, protože hrát si s tím můžeš k dyž to bude vyhozené z auta)

TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 1 měsíc zpět #21 od ivo_PN
Odpověděl ivo_PN pro téma Re: prehodenie motora
Takze hovorite, ze odmontovat brzdy, a tlmic a vybrat poloos s celym nabojom a potom naspet tk isto. ok. to by som mohol zvladnut... ale skor ma trapi, to co hovoril kolega, ze spravne osadenie prevodovky...
ako zistim ze som ju osadil dobre? SAmozrejme predtym nez sa na tom prevezem...



Inac dakujem za odpovede.
Pomocnika mam aj hyd. zdvihak mam aj kopu naradia mam. dokonca aj momentovy kluc... len jamu nemam. A pravdepodobne 36 orech nemam.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 1 měsíc zpět #22 od gabisto
Odpověděl gabisto pro téma Re: prehodenie motora
Proste zbadas. Budes vidiet, ze Ti nesedi, ze neni rovno a nedolieha vsade... Nehovorim, ze je to tazke, len sa zle s tym manevruje... :wink:

jipaf ma tiez celkom zaujmavy postup, este som o takom nepocul, ale vyzera byt funkcny :wink: Mne osobne sa overil ten co som pisal...

/F/I/A/T/ Tipo ´90 1,4 8V 52kW (skvela minulost)

Opel Astra G Caravan ´99 1,6 16V 74kW www.astra-g.cz
/F/I/A/T/ Palio Weekend ´99 1,7 TD 51kW www.club-fiat.com
Ford Escort Combi CL ´96 1,4 8V 55kW www.fordclub.sk

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 1 měsíc zpět #23 od ivo_PN
Odpověděl ivo_PN pro téma Re: prehodenie motora
Dakujem pani. a este ako je to s tou druhou stranou.
Strana pri spolujazdcovi! Tam mam tiez vytahovat poloos alebo staci ze vytiahnem vodicovu poloos a potom hentu druhu vytiahnem ked budem davat prec prevodovku? alebo to co na jednej strane tak aj na druhej?

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 1 měsíc zpět #24 od jipaf
Odpověděl jipaf pro téma Re: prehodenie motora
gabisto,
je funkční :D , ale není z mojí hlavy :( , taky jsem ho jenom okoukal :? ...
pouvažuj: zarezlý a špinavý závit u čepu na řízení, matice se kousne a čep se protáčí :? , zase práce navíc a s tou maticí na poloose? zase práce navíc :? ..shánět upravený ořech, vybíjet přes mosaz poloosu, zase to skládat a utahovat momenťákem který zase někde půjčovat...proč.. :roll:
jo, fiat je jednoduché auto pro jednoduché lidi
hoši ale přiznám se co mě vycikalo u výměny převodovky :D .. úplná blbinka.. nedal jsem si je vedle sebe, ale naproti sobě, tj zrcadlově, a nevšim jsem si těch kroužků na těch hlavních bočních vodících šroubech, a už jsem tam měl prstýnek proti prstýnku, při dotahování to nějak nechtělo sedět a soudečkově se roztahovaly.. :? tak že znova ven :roll:

TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.394 sekund
Powered by Kunena fórum