Sisyfovská otázka - kam s hadičkou podtlaku

Více
15 roků 4 týdnů zpět #1 od jpolidar
Zdravím všechny vespolek,
mám Tipo 1,6ie - vždy když se ochladí tak do zahřátí občas nedrží volnoběh a hlavně po přidání plynu se dusí. Jakmile se motor zahřeje je po závadě. Sundal jsem plast s filtrem vzduchu a mám tam jednu bezprizorní hadičku s podtlakem viz foto. Prosím, ví někdo kam patří?


Jarda

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 4 týdnů zpět #2 od jpolidar
Odpověděl jpolidar pro téma hadička
zde je foto v okolí hadičky s podtlakem.

foto: www.trapol.cz/image/foto.jpg

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 4 týdnů zpět #3 od geeny666
jde připojit na hadici odvětrávání od klikové hřídele, co vede zepředu z bloku.

fiat Tipo 3DV červené 2,0 8VT

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 4 týdnů zpět #4 od jpolidar
trochu jsi mě zarazil s popisem - měl bych to čekat někde v pravé části vedle karburátoru?

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 4 týdnů zpět #5 od michal_tipar
hadice odvětrání kliky vede od filtru dolů ke klikové skříni a na ní je "vsuvka" do které se má tahle hadice připojit.
Ale neřekl bych, že má vliv na kolísání volnoběhu...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 4 týdnů zpět #6 od Michael!!!
přesně je to hadice an odvětrávání kliky!!!...ale určo to stima kolísajícíma otačkama nebude souhlasit!!!...dej jí tam auvidíš no!!!

Fiat Tempra 1.6i.e cat.kombi 1992!!!

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 4 týdnů zpět #7 od jipaf
má to vliv..

TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 4 týdnů zpět #8 od Charles

má to vliv..


To by mě zajímalo jakej....já jsem ji vyhodil, i u JiFiho a žádnej problém nebyl. Ta hadice jde do airboxu tak jako tak. Ale musí být zaslepená.

to jpolidar:
pokud ji zaslepíš nějakým šroubkem, tak se vůbec nic nestane. Pokud ji máš takhle na volno, tak pak malinko kecá podtlakový čidlo, páč se tam nějakej podtlak ztrácí, ale to se dá pěkně vysledovat na ekonoměru...

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 4 týdnů zpět #9 od jpolidar
Hledám něco co způsubuje při studeném motoru dušení po přidání plynu.

Zaslepení vyzkouším - děkuji za typ.

... ale stejně by mě zajímalo, kam ta hadička patří. hledal jsem, kde nechal tesař díru, ale nenašel. Předem se omlouvám, ale ví někdo přesněji kde mám hledat nátrubek či něco?

Jarda

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 4 týdnů zpět #10 od Michael!!!

Hledám něco co způsubuje při studeném motoru dušení po přidání plynu.

Zaslepení vyzkouším - děkuji za typ.

... ale stejně by mě zajímalo, kam ta hadička patří. hledal jsem, kde nechal tesař díru, ale nenašel. Předem se omlouvám, ale ví někdo přesněji kde mám hledat nátrubek či něco?

Jarda


jestli se do po sešlapnutí plynu zkus jeslti ti tam jde pořádné množstí paliva mě tohle to dělalo taky a u mě to bylo svíčky koupil jsem new a bylo to oki,když tak je vindej a zkus je vyčistit!!!...ten náhubek je u kousek od startu takovej víkleneek musíš to vidět!!!

Fiat Tempra 1.6i.e cat.kombi 1992!!!

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 4 týdnů zpět #11 od jipaf

má to vliv..

To by mě zajímalo jakej...


původně jsem tady chtěl psát o tom, jak český vesničan je chytřejší než celý študovaný svět, nejenom renomovaných světových značek, ale i těch, kteří v automobilovém průmyslu něco dokázali, kteří se léta živí konstruováním a opravováním motorů.. ale nebudu..
měl by jsi mít Kájo zase vrásky a měly by se ti zase dělat pupínky..

já jsem toho názoru, že to odvětrávání tam zcela zbytečně nebude, a mám na to i svoji teorii, krom mlhoviny tam vznikají i různé tlaky, nejenom zahřátím motoru, kdy se teplotou roztahuje jak oil i vzduch v klice, kór u starých motorů vlivem netěsnosti kroužků,(je tam toho více), tohle se pak musí tzv regulovaně někam odvádět, ( v těch hadicích jsou takové jakoby trysky apod.), jinak si to díky svým tlakům vytvoří svoje skulinky, např přes gufero kolem hřídelky k setrváku,
a stejně to pak valí nekontrolovaně do luftu, nejen mlhovinu ale i třebas kapičky oleje, které by právě tímto způsobem nemusely ubývat na nevhodné místa..
a pak to švindluje, ... ale proti tomu, kdo si co a jak dá na svém motoru,..
Kájo, argumentovat tím, že sportoví motory to nemají do sání proto aby údajně netratili na výkonu, je docela slabý argument, oni mají odsávací čerpadla na mlhovinu.. a jejich konstrukce motoru je někde jinde než konstrukce našich motorů - dýchavičných důchodců..

TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 4 týdnů zpět #12 od jipaf
jpolidar,
od klikové skříně, na které je v předu takový jako kousek trubky, je napojená taková hadice vedoucí k vzduchovému filtru, ta slouží k odsávání tzv oil mlhoviny od kllikovky do sání a tím pádem ke spálení, na té hrubé hadici, snad někde v polovině je takové jakoby téčko právě na připojení té tenké hadičky,jsou tam schválně ty hadice dvě, a to nad vstřik j. a pod vstřik j., proto aby se nějakým způsobem tlaky vyrovnávaly, jinak by tam muselo být asi něco podobného
www.autoshop101.com/forms/h63.pdf
jinak máš to tam na té fotce nějak moc od sazí
jinak na jednom z minulých aut jsem tam tu jakoby trysku zapoměl dát a jel jsem přískokama.. tolik vlastní zkušenost z praxe

TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 4 týdnů zpět #13 od Charles
Juro, já neříkám, aby zaslepil tu silnou trubku, ale tu slaboučkou, co myslí pisatel. To na funkci vliv nemá, naopak, když to udělá a bude mít lepší podtlaky, tak se zlepší chod motoru, ale zase toto nemá vliv na dušení. To by svědčilo na špatnou směs...

Jinak kontrukce sportovního motoru je úplně jiná, 99% sportovních motorů má tzv. suchou olejovou vanu, olejové čerpadlo mimo motor atd atd., tím se motor dá posunout níž a změní se těžiště auta...dalo by se o tom vykládat dlouho :)

Ale odvětrání kliky se dá vyndat mimo sání a nijak tomu motoru neublížíš. Ono ani tak nejde mlha a kapičky oleje ven, protože to bys měl velké ztráty oleje, a pak by bylo fuk, jestli to máš do sání nebo ne. Do sání by to sežral motor a pak by to zvyšovalo emise. Spíš tam jde o to, aby unikaly páry paliva, které se dostane do teplého oleje a začne se z něj stávat plyn. Už jsem se setkal s trubkou, která byla totálně ucpaná a motor taky šlapal (můj případ)....ale o tom toto téma není

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 4 týdnů zpět #14 od čenda

Ale odvětrání kliky se dá vyndat mimo sání a nijak tomu motoru neublížíš.


Jednu dobu to byla móda mezi hustotuzery, protože to zvyšovalo výkon o 3 klokany a 2 krtky, dokonce pro to měli název ze svého newspeaku - "oil catch tank". Prakticky to byla hadice z odvětrání klikovky zavedená mimo sání do nějaké hustovypadající pixly s nápisem "Xtreme Superpower" atd., ve které se zachytávaly a srážely páry z klikovky.
Tenhle způsob odvětrání klikovky snad pochází z nějakého nákladního mercedesu z 30. let nebo tak nějak, už si přesně nepamatuju.

1.4 i.e. 1992
Punto 55 1996
Lasciate mi cantare...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 4 týdnů zpět #15 od Charles
Mám to taky a neberu to jako nějakej hustokrutej tuning, je to vyrobený doma a jen za účelem, aby se tak nesvinil airbox (filtr) a stříkačka. Samozřejmě to neni žádná novinka, ono ostatně snad nic, i slavnej NOS se zkoušel za války, jen to složení plynu bylo jinačí...

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.525 sekund
Powered by Kunena fórum