Sisyfovská otázka - kam s hadičkou podtlaku

Více
15 roků 4 týdnů zpět #16 od petr1978
Nechci se cpát do té pěkné diskuse, ale nedá mi to :) Odvětrávání kliky musí být a je jedno jakým způsobem. Kdyby nebylo, pod pístama ve skříni by se zvyšoval lak a tlačilo by to kvanta oleje kolem gufer. Tlak vzniká průchodem malého množství spalin kolem pístních kkroužků, není to dokonale těsný systém. Odvětrávání tam není kvůli olejové mlze ale kvůli srovníní tlaku s atmosférickým.
Hadice odvětrávání je konstruována tak, aby volně dýchala, ale aby se přes ni nedostával olej do sání. Proto je v hadici kovová spirála které odcytává vetšinu oleje a vací ho pos těnách hadice zpět do olejové vany.
Pokud se hovoří o závodním mooru, je všechno jinak. Výkonné čerpadlo odsává olejovou mlhu, odstředivěz ní extrahuje olej, odvádí do externí nádoby a olejové čerpadlo ho tlačí do kanálků. Píše se, že při 5 tis otáčkách je ztráta energie motoru vlivem olejové mlhy cca 20%. Přece jen, olejová mlha má nějaký odpor vzduchu(brzdí kliku) a navíc má svou váhu, která se roztáčí společně s klikou. Je toho mnohem víc, ale na to se tady nikdo neptal :)
Teď k tématu: Podtlak má vliv na kolísání otáček. Když není připojen podltlak v sání je jiný a senzor tlaku to neumí dobře vyhodnotit.
Pokud by nepomohlo zapojení hadičky, koukl bych na čidlo teploty nasávaného vzduchu co je hned na vrchní části vstřiku.

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 3 týdnů zpět #17 od Michael!!!
Pokud by nepomohlo zapojení hadičky, koukl bych na čidlo teploty nasávaného vzduchu co je hned na vrchní části vstřiku.[/quote]

to zní docela logicky u mě to trochu pomohlo když mi to dělalo něco podobného!!!...ale nebylo to úplně dokonalé tka sjem viměnil celou komplet sříkačku se svodidla měl sjem jí v garáži!!!:)

Fiat Tempra 1.6i.e cat.kombi 1992!!!

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 3 týdnů zpět #18 od čenda

i slavnej NOS se zkoušel za války

GM-1. Sériově se to montovalo do Ta-152.

1.4 i.e. 1992
Punto 55 1996
Lasciate mi cantare...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 2 týdnů zpět #19 od zula
prosím tě jak vypadá ta kovová spirála,jsem tu hadici vyměnil za jinou,když jsem to předělával.a rád bych tam tu spirálu teda dodatečně dal.můžeš mi ju nějak popsat-jestli je přes ceý průměr nebo jen po okrajích nebo jak.díky moc

Live to ride
Tipo 1,6dohc 66kw,dgt-bývalý mazel
Brava 1,6 16v

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 2 týdnů zpět #20 od jpolidar
Odpověděl jpolidar pro téma hadička
Tak napojení hadičky jsem našel. :D , Kdyby to někdo hledal je to zepředu motoru, mezi chladičem a motorem a přibližně pod vzduchovým filterm.
Na popisovanou závadu to vliv nemělo. Pomohla až výměna svíček. A je po závadě. Hurá.

Dodatečně děkuji všem.
Jarda

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 2 týdnů zpět #21 od jpolidar
Odpověděl jpolidar pro téma hadička
Tak napojení hadičky jsem našel. :D , Kdyby to někdo hledal je to zepředu motoru, mezi chladičem a motorem a přibližně pod vzduchovým filterm.
Na popisovanou závadu to vliv nemělo. Pomohla až výměna svíček. A je po závadě. Hurá.

Dodatečně děkuji všem.
Jarda

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 1 týden zpět #22 od zula

prosím tě jak vypadá ta kovová spirála,jsem tu hadici vyměnil za jinou,když jsem to předělával.a rád bych tam tu spirálu teda dodatečně dal.můžeš mi ju nějak popsat-jestli je přes ceý průměr nebo jen po okrajích nebo jak.díky moc


Live to ride
Tipo 1,6dohc 66kw,dgt-bývalý mazel
Brava 1,6 16v

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.362 sekund
Powered by Kunena fórum