benzín do motora

Více
15 roků 3 týdnů zpět #1 od jipaf
benzín do motora vytvořil uživatel jipaf
mám takovou otázku,
- je ekonomičtější dojíždět na tzv neutrál?
- nebo je lepší pomalu dojíždět a lehce dobžďovat motorem?
- je u našich motorů tzv úplné odpojení přívodu benzínu při brždění motorem?

TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 3 týdnů zpět #2 od michalkulistak
Odpověděl michalkulistak pro téma benzín
řekl bych že ekonomičtější je dobrždovat motorem, alespon u mojeho auta vykazuje pp nižší spotřebu než na neutrál a u jiných i starších aut to bude stejné

fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon 8-)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 3 týdnů zpět #3 od mirek01
Odpověděl mirek01 pro téma Re: benzín do motora
Jo i jednobod má úplné uzavření vstřiku při brždění motzorem, ale jen do určitých otáček samozřejmě

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 3 týdnů zpět #4 od jamk1
Odpověděl jamk1 pro téma Re: benzín do motora
Samozrejme, ze dobrzdovanie motorom je uspornejsie. Motor bezi na tzv. nuteny volnobeh a nieje vstrekovane ziadne palivo do sacieho traktu. Okrem toho jazdenie na neutral a hlavne v prichadzajucich zimnych obdobiach je akurat tak vhodne dobre si niekde nabit drzku...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 3 týdnů zpět #5 od jipaf
Odpověděl jipaf pro téma Re: benzín do motora
podle mě, nějaký benzín i kdyby jsi sebevíce brzdil motorem tam jít přece musí.. však si hoši udělejte takový menší pokus, při jízdě z kopce, při podřazeném kvaltu a bždění motorem, jenom otoč klíč a vypni motor, začne ti pumpovat jenom vzduch, protože odstavíš vstřikování a prostě vše..
ten rozdíl je trochu znát,

je to test z časáku svět motorů
docs.google.com/gview?a=v&q=cache:eh...6fKVYOM5v9h69uL_b4_w

TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

  • jumbo
15 roků 3 týdnů zpět #6 od jumbo
Odpověděl jumbo pro téma Re: benzín do motora
článek je to krásný. Už jsem si ho dřív četl. Kámoš má Roomstera a jezdili jsme v kopcovitém terénu. Podle palubního počítače při jízdě na neutrál z kopce mu to ukazovalo spotřebu 0,7l. Při zařazené rychlosti 0,0l .

Dobržďování se zařazenou rychlostí je úspornější.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 3 týdnů zpět #7 od jamk1
Odpověděl jamk1 pro téma Re: benzín do motora
jipaf a na co by Ti tam pri brzdeni motorom ten benzin bol? Vtedy su vstreky vypnute a motor brzdi kompresiou.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 3 týdnů zpět #8 od jipaf
Odpověděl jipaf pro téma Re: benzín do motora
jamk1,
jj, z mírného kopečka dej z 5 na 4, brzdi motorem, a pak otoč klíčem a úplně to vypni, slušný rozdíl, tak že z tohoto usuzuji že tam nějaký alespoň v malém množství musí jít když nemáš úplně vypnutý motor..

TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 3 týdnů zpět #9 od jamk1
Odpověděl jamk1 pro téma Re: benzín do motora
jipaf tak to teda schvalne raz vyskusam. Este ma to naozaj nenapadlo, robit taketo experimenty. Mozno mas pravdu, ale ja v tom nevidim logiku.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 3 týdnů zpět #10 od swoop01
Odpověděl swoop01 pro téma Re: benzín do motora
Nemam benzin, ale naftu - presto zareaguji mou zkusenosti.
Dobrzdeni motorem je ekonomictejsi, nez jizda na neutral.
Kombinace dobrzdovani motorem a jizdou na neutral je jeste ekonomictejsi nez pouze dobrzdovani motorem.
V zimnim obdobi je bezpecnejsi dobrzdovani motorem.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 3 týdnů zpět #11 od swoop01
Odpověděl swoop01 pro téma Re: benzín do motora
Doufam, ze tohle fakt nikdo zkouset nebude. Uvedomte si, ze to tady muze cist i nekdo jinej (slabsi jedinec) nez majitel Tipa/Tempry - kde u otoceni klicku co do polohy Off nezamknete volant, ale u jine/stare sumky se volant muze klidne kousnout a jste vite kde... Dale - kdo z vas ma vyzkouseny jak dlouho budou jeste zive brzdy bez posilovace? Nez se vzpamatujete z toho, ze to uz temer nebrzdi a nez to nastartujete a ozivite brzdy, jste... - to si radej uz vyberte sufle do ktereho maj strcit zbytky az vas nekde najdou.

To jen takovy postreh

jamk1,
jj, z mírného kopečka dej z 5 na 4, brzdi motorem, a pak otoč klíčem a úplně to vypni, slušný rozdíl, tak že z tohoto usuzuji že tam nějaký alespoň v malém množství musí jít když nemáš úplně vypnutý motor..

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 3 týdnů zpět #12 od jamk1
Odpověděl jamk1 pro téma Re: benzín do motora
swoop01 je dobre, ze si to pripomenul, lebo to riziko tu naozaj je. Vies, clovek si niektore veci uvedomi az neskoro.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 3 týdnů zpět #13 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: benzín do motora
Juro, ty píšeš v jiném topicu cosi o špatným benzínu, takže pokud ti to hůř brzdí s kvaltem při zapnutém zapalování, tak máš v tahu vstřik a při plném uzavření ti ukapavá :?
Já jsem to zkoušel co tu někdo spal o tom vypnutí, rozdíl u mě byl absolutně nulovej (ale všechny podtlakové hadičky měněny a při bdzdění mi jde ekonoměr až kus za nulu). Při vypnutém motoru funguje posilovač na 3 šlápnutí, pak je jeho účinek ten tam. Ale to není případ co tu uvádíte, vy sice vypnete zapalování, ale jelikož tam máte kvalt a přes kola se vnitřek motoru stále točí a saje, tak podtlak na posilovač jde pořád ;)

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 3 týdnů zpět #14 od jipaf
Odpověděl jipaf pro téma Re: benzín do motora
marně ti Karle uvažuju nad tím, jak to asi podle tebe může fungovat..
jedeš s kopce, brzdíš motorem, jak tvrdíš nejde benzín.. sešlápneš spojku ale motor běží.. to je ale blbé.. má spojkové lanko nějaký vliv na ŘJ nebo na vstřik.j.???? NEMÁ !!!
ono to je trochu jinak a ty jako starý znalec by jsi to mohl vědět...
když dáš nohu z plyn pedálu, ..lanko volné....klapa se zavře... ale krokáč to drží, tudíž minimum k chodu tam jít musí...

TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 3 týdnů zpět #15 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: benzín do motora
Juro, na to nemá vliv lanko od spojky ani trošku....to všechno dělá jednotka podle čidle, pokud to nevíš, je tam ještě čidlo otáček a pokud se otáčky dostanou pod 1200, tak jednotka začne dávat palivo, aby při tom tvém sešlápnutí pedálu spojky nedošlo ke chcípnutí. A jinak ano pokud pustíš pedál, zavře se klapka, to vyhodnotí nějakým odporem potenciometr klapky a jednotka ví, že je zavřeno a přestane dávat palivo (vypne se kostra na vstřik). A při tomtom zavření je krokomotorek úplně zasunutý, aby právě tam vznikal ten podtlak, který taky napomáhá ke zpomalování, protože motor při sání musí překonávat odpor. Si to vyzkoušej, sundej airbox, natoč motor, pak dej plnej ceres, až bude motor na omezovači a pak pust plyn, uvidíš, že zavře vstřik a jak spadnou otáčky do určité polohy, tak se vysune krokomotorek a jde tam palivo jako při volnoběhu... Pokud ti ale vstřik neúplně zavře a ukapává benzín, tak potom motor i s tou kapkou hůře brzdí, protože tam dochází k výbuchu i když minimálnímu...

Snad jsem to dostatečně objasnil 8)

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 2.843 sekund
Powered by Kunena fórum