TIPO - chcípá za jízdy
mám fiat tipo, r1993, 1,6 stříkačka.
nevíte čím by mohlo být toto: cca před dvěma měsíci mi auto během jízdy začalo chcípat. pak nešlo nastartovat, tak sem pokroutil kabelama od svíček a dycky to do dvou minut chytlo. kamarád mi poradil, ať vyčistím od oleje(ten všude teče) takovou tu krabičku na dvě sponky(sem lama,nevim jak se to jmenuje, ústěj tam kabely od svíček), jsou tam 4 kontakty, byly zasviněný od oleje. tohle pomohlo na dva měsíce. ted je situace:
1/ 2x se stalo, že auto chytlo a hned chciplo!! otevřu kapotu, pokroutim kabelama, chytne
2/ 2x se stalo, že auto chciplo za jízdy. pokroutim kabelama a NIC. švagr kontroloval svíčky, ty jsou v poho prý, zkusil vyndat svíčku jestli to hází jiskru(házelo) a motor chytil na tři válce!!! tak to zas dva dny jezdilo ale včera z kopce na volnoběh to chciplo zas.
-může to být špatnejma kabelama od svíček? sedí tomu popis?
ještě sem se dočetl možnost - výměna relé, zanesený palilový filtr, čidlo teploty. můžete některou variantu vyloučit z uvedeného popisu?
díky moc honza
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
může to být palilovým čerpadlem dle toho mého popisu??
díky
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
já bych šel asi po kabelech, multimetr a přeměřit odpor, pak je jakoby mírně natahovat a kroutit, pokud se bude Ω hodnota měnit jsou na vyhození..
i kabely jednou mohou dosloužit..
www.tesla-blatna.cz/cs/
otázka do diskuze???
mohou všechny kabely najednou přestat fungovat? není to veliká náhoda?
když vynechá jedena či dvě svíčky pálit, poznáš to volnásku že to jede na méně válců???
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
otázka do diskuze???
mohou všechny kabely najednou přestat fungovat? není to veliká náhoda?
když vynechá jedena či dvě svíčky pálit, poznáš to volnásku že to jede na méně válců???
Mohou, možné je všechno samozřejmě....a pokud nejsi úplnej hňup (což ty určitě nejsi), tak to slyšíš, že ti to jde na 3 válce, nepravidelnej chod, nechce to moc do otáček, prská to a má to zvuk jako traktor
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
otázka do diskuze???
mohou všechny kabely najednou přestat fungovat? není to veliká náhoda?
když vynechá jedena či dvě svíčky pálit, poznáš to volnásku že to jede na méně válců???
Mohou, možné je všechno samozřejmě....a pokud nejsi úplnej hňup (což ty určitě nejsi), tak to slyšíš, že ti to jde na 3 válce, nepravidelnej chod, nechce to moc do otáček, prská to a má to zvuk jako traktor
já to kájo poznám, teda doufám že to poznám až mi u mého auta takováto situace nastane že to bude vynechávat.. po tolika létech.. bezchybného chodu motoru..................................(skoro bezchybného)
hlavně aby to ten volnasek poznal, když včelijak kroutí a vergluje s kabelama ke svícím,
já když náhodou musím šáhnout na kábel ke svícím, jsem tak opatrnej, že mi nikdo neuvěříte, taková pecka od probití, to je psina, a stačí neopatrně potáhnout a už je přerušenej, taky se mi to už stalo
hold dnes už nejsou kabely co bývaly kdysi, prodávalo se to na metry, kdykoliv jsis mohl kousek koupit a na počkáni vyměnit
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Palivové čerpadlo je uložené v telese plaváku hladiny benzínu a aby sa jeho vibrácie neprenášali do nádrže a následne aj do celého vozidla je čerpadlo uložené v gumovom obale, ktorého hrúbky je asi 1cm. Na moje vešké prekvapenie, po tejto gume tam už nebolo ani stopy a bola rozdrolená v nádrži. Aký to malo vplyv na funkciu motora?
Naštartoval som auto a bez problémov som išiel asi 4-5km. Odrazu auto prestalo reagovať na plyn až motor zdochol. Vtedy som vystúpil, otvoril kapotu, pohol sviečkovými káblami, sadol do auta, naštartoval a auto išlo znovu 4-5km. Znovu nereagovalo na plyn a zdochlo. Vystúpil som, otvoril kapotu, pohýbal čidlom hornej úvrate, sadol do auta, naštartoval a išiel zase 4-5km....a tak stále dokola. Všetko ukazovalo na chybu v elektrike. Až pohľad do nádrže prezradil, že pri behu motora, keď palivové čerpadlo čerpá benzím z nádrže, tak sa tie drobné kúsočky rozleptanej gumy zhromaždia na mieste najsilnejšieho sania a to je samozrejme sitko na palivovom čerpadle. Po tých 4-5km jazdy sa tak zacpalo, že čerpadlo bežalo, ale nedávalo palivo do palivového potrubia. Keď som s autom zastal a hľadal poruchu v elektrike pod kapotou, toto svinstvo z nádrže nahromadené na sitku sa uvolnilo, lebo čerpadlo nečerpalo a sitko na čerpadle bolo zase priechodné. Preto sa dalo bez problémov naštartovať a pokračovať zase tých 4-5km. A takto sa to stále opakovalo.
Takže doporučujem pozrieť čerpadlo a vyčistiť nádrž.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
jízdu na tři válce bych poznal, sem sice automobilová lopata, ale traktor poznám
jen mám otázku, kdyby to bylo tou gumou jak píšeš, je možný,že by to auto vynechávalo takhle nepravidelně? jakože před dvěma měsícema to chcípalo za jízdy cca tři dny furt, pak to jezdilo v pohodě a tento týden v pondělí nastartuju,hned to chcípne, pak už to nenakopnu (až odpolene,to když švagr vyndal svíčku a zkoušeljestli hází jiskru), pak to den jezdilo, a druhej den ráno že to chcíplo na volnoběh? (ted si uvědomuju že sem vyřadil rychlost páč sem jel z kopce)
díky díky
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
tkaže: jak poznám které mám vstřikování?
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
No a k tomu ceroadlu. Pozapnuti zapalovania sa cerpadlo spusti asi na 2-3 sec a natlaci tlak do systemu po tomto case sa vypne a je spustene riadiacou jednotkou az pri behu motora.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
takže pokud čerpadlo funguje, po otočení klíčků natlakuje. když se uvolní spona z hadičky co ústí do motoru, měl by z ní téct benzín?
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.