problém 1,6 dohc 66kw
kdyžje motor studený tak normálně startuje! Ale když se zahřeje na provozní teplotu po vypnutí nejde nastartovat! Nedává jiskru po vychladnutí asi na 5o-6o stupňů opět staruje! do indučky jde stále proud a při dotyku není teplá! co s tím? prosím poraďte mi nech ci dát 1500 za součastku kterou nebudu potřebovat vyměnit
PS: předem děkuju!
FIAT MEZI BOHY PŘIJAT....
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Ale k věci...to co je pod indukčnou je zapalovací modul, ten udává, kdy má indukčka dávat jiskru. Když jsem to v létě dělal, tak mi vycházelo, že je řízen ne jednotkou, ale čistě čidlem otáček. Pokud to přestalo jet, je možnost, že je problém pouze v tom čidle otáček v rozdělovači. Podíval bych se, jak je na tom izolace na kabelech uvnitř rozdělovače, co jdou k čidlu. Tam když opadá izolace, dochází tam ke zkratu na kostru a pak to nejde natočit.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
No já mám taky ten "pamrd" jak jsi to nazval a jsem s nim spokojen, akorát to je 1.6 8V a ne 16V, to si myslí každej, když vidí dvě vačky.
Ale k věci...to co je pod indukčnou je zapalovací modul, ten udává, kdy má indukčka dávat jiskru. Když jsem to v létě dělal, tak mi vycházelo, že je řízen ne jednotkou, ale čistě čidlem otáček. Pokud to přestalo jet, je možnost, že je problém pouze v tom čidle otáček v rozdělovači. Podíval bych se, jak je na tom izolace na kabelech uvnitř rozdělovače, co jdou k čidlu. Tam když opadá izolace, dochází tam ke zkratu na kostru a pak to nejde natočit.
Jo to jsem se tady právě dočetl a fakt je ten, že je to tam takový pofiderní. jinak děkuji za reakci.Je mi ale divné, že když odpojím ten bílý drát na tvém obrázku, tak to tu jiskru hází úplně normálně, ale nevstřikuje palivo.Když ho připojím, dávkuje palivo,ale nedává jiskru. nemáš prosím tě nějaké schéma? A nemáš prosím ještě nějakou fotku jak jsou zapojený drátky na té cívce?? Jeden +, ale nevím kam jde druhý drát co je k cívce připojený.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
myslel jsi takovouhle foto?
jinak zapojení zleva je černá kostra (jde i na kondík), pak tam je hnědobílej, to je signál pro otáčkoměr, červenej je plus 12V a oranžovej jde z modulu a k cívce a odtud k jednotce (myslim, už si nejsem plně jistej).
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Jinak k tomu kostření a házení/nevstřikování či naopak, tam je někde zkrat natvrdo. A pokud vím, tak mě vstřik takhle nepouští, když zapnu klíček nebo připojim baterku....pokusim se sem nahnat jednoho člena, ten má elektriku i dost schémat v malíku, takže určitě poradí.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Super děkuji. Sháněl jsem právě nějaký schéma, protože nevím, jestli je něco odpálenýho, nebo jestli je to třeba jen příznak zkratu, či špatné kostry.Jak jsem psal výš, každej se v tom hrabal, každej si něco odpojil, přehodil a já to mám teď dávat do kupy.Zkrátka sranda no.Zkusím vyblikat ty chyby,jestli to něco řekne, zkusím mrknout na ty drátky na tom čidle otáček a uvidím. Celý mě to připadne, jakoby samotná jednotka měla špatné ukostření. Zkrat.... nevím kde v tom motorovým prostoru asi ne, leda že by někdo zapichl nějakej drát na kostru a on tam nepatřil. Každopádně moc děkuji a pak písnu,co mě řeklo to vyblikání.jo slabý červený a slabý bílý jsou dodělávky, ale ne moje, to byl opět pozůstatek majitele přede mnou....já jsem se právě 2 roky snažil to doskládat do podoby, co by hodně připomínala seriový stav.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Hmm tak jsem rozdělal čidlo otáček, zaizoloval kontakty, složil a nic. Jednotka nevyblikala žádnou závadu a nevybliká ji ani tehdy, když odpojim třeba čidlo otáček, potenciometr klapky..... prostě zajimavý.
Ano, to nevybliká, aby vyblikala, musel by motor aspoň 2 minuty běžet. Když odpojíš čidlo otáček, ani to jednotka nevyhodnotí, protože motor nebude fungovat. U potenciometru předpokládám, že taky nebude fungovat, jelikož podle jeho polohy přibližně jednotka ví, kolik má dávat benzínu...
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Takze na inducku na jednu stranu jde 12V to sedi? Techto 12V je rozklemovanych a vede i na zapalovaci modul. Druha strana inducky je pripojena na na zapalovaci modul hned vedle a timto dratem se inicializuje kdy ma inducka hodit odtud je pripojen i otackomer. Vyzkouset inducku muzes jednoduse tak ze tento drat pripojis na kostru a po odpojeni to musi hodit jiskru.
12V na obou vstupech pro snimac klidne muze byt. Domnivam se ze vnitrne je to pripojeno na OZ a timto zpusobem by se jednoduse eliminovalo ruseni. Nevim nikdy jsem to nemeril nebyl duvod. Pripojeni tohoto modulu k jednotce by melo byti takove. Dva draty impulzni snimac na vacce a ten posledni je vystup z jednotky pro urceni doby zapaleni jiskry.
Dalsi vec ktera mne zarazila je to odpojeni baterky. To jako odpojis minus pol baterky a pak to dela psi kusy? Zemneni modulu je pres pouzdro. Proc by to todle delalo mne fakt nenapada. Zkus zmerit proud pres inducku pri zapnutem klici. Pokud tam potece nejaky proud je modul vadny.
Nejak jsem asi pomalu chapavy a hlavne nevyspaly pokud jsem neco prehledl v tvem popisu co jsi uz dovysvetlil tak promin.
Zkus si vzpomenou na starou poucku ze nekdy mene je vice. Pohledni na to jak na 120(ono to taky nic jineho neni) se standartnim zapalovanim zbav se zbytecneho strachu a hura merit. Jinak pokud si nekdo spletl plus a vstup od inducky nemelo by se teoreticky nic stat. Ovsem na 100% to tvrdit nemuzu neb vnitrni zapojeni modulu neznam.
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.