rychlost ohřevu motoru
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 257
Fiat Tempra 1.6i.e cat.kombi 1992!!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- jumbo
tak já osobně topení zapnu po chvilce,hned jak se malinko ohřeje motor
To samé, tak 2 - 3km. Asi při 50 stupňů C.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
dříve Tempra 1.6ie.cat 55kW (159A3.048) r.v. 1992
nyní Marea Weekend 1.6 76kW r.v. 1998
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Když jsem měl benzíňáka, bylo to úplně jedno, protože motor se v mrazech na optimální provozní teplotu neohřál snad nikdy a teprve když jsem dojížděl do práce (cca 30 minut), začal z toho teprve jít jakžtakž vlažný vzduch (termostat i vodní pumpa vyměněny).
Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
když mrzne, kolem -5°C cca po 2-2,5 km už fouká na sklo alespoň letní vzduch..
vyjímečně to dávám na II a tu III a IV asi 2x do měsíce odzkouším jestli to je OK
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Nejhorší ale je, že pak sedim v tipu jako dement v rukavicích a kulichu, jelikož nejde mít ruce na volantu, to pak necejtim prsty. Jde pára od huby a potěj se okna. Ale stejně, když zapnu pak topení, tak to spadne teplota o nějakých 10°C dolů...je to děsný, jak to topení žere teplo z motoru. To u tý zaplivaný fabie je rozdíl zapnuté nebo vypnuté topení v době ohřevu úplně minimální, odhadem tak půl kilometru, hlavně to topí mnohem dřív jak tipo. Což je jediná věc, co mě u tipa štve a líbí se mi u fobie...
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
i s horším termostatem nebyl problém, aby mi po 3km jízdy začal foukat vlažnej vzduch a ručička teploměru překročila 50°C, s novým termostatem mám motor ohřátej na 75-80°C již na těch 3km
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Moje terajšie Punto - tak isto. Ford Tranzit a Citroen Jumpre rovnako. Iba Ford Fiesta je na tom strašne blbo. Tá nekúri poriadne, ani keď je vonku 30 nad nulou.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- vilímek petr
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- vilímek petr
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
U starých pekáčů s nedokonalým chlazením to byla de facto životní nutnost, situaci kdy ve 30stupňovém vedru topíte ve stodvacítce naplno a odlehčujete tím téměř uvařenému motoru v zácpě pamatujete asi každý.
Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Předsedo, to jsem nevěděl, ale je pravda, že už jsem se s tím setkal, každopádně ta doba ohřevu tam je podstatně menší. Než přejedu s fobií od garáže k baráku necelé 2km, tak už je ohřátá i se zaplým topením na plno. U tipa se mi ručička sotva odlepí z dorazu
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Live to ride
Tipo 1,6dohc 66kw,dgt-bývalý mazel
Brava 1,6 16v
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.