netoci se mi vacky
- MarianBarton
- Autor tématu
- Offline
- Příspěvky: 88
Mluvil sem s jednim Fiatakem z lbc a rekl mi, ze muze byt potkany motor, coz by bylo za 8 tisic. Takze bych rad vedel vas nazor, jestli je lepsi opravovat motor, tekl mi z neho olej a chtel sem ho pretesnovat, takze + pretesneni nebo vzit a za 4tisice koupit motor s napravnici a vymenit?
Jo, a jeste mi dnes bylo receno, ze motor neni 16 ventil, ale jen 8 ? ! ?
Tipo r.v.88 66kw, benzin, 1.6
TIPO 1.6 DOHC 90hp (149.C2.046) - r.v. 1989
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Ted babo rad, cidlo otacek fungovat nemusi, ale rozdelovac se ti samozrejme tocit musi - to ze uz civka nebude posilat jiskru to je vec jina.
Sundej viko rozvodu a uvidis co s tim mas, pripadne nekoho popros, at ti startuje a podivej se lehce odtazenym krytem na vackove kola.
Jinak 16v to opravdu neni. Pouze tu ma pri jednom a jednom ventilu na valec kazdy ventil svou vacku.
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tipo 1.4 i.e. 51kW socque_line , clima, central, lpg, 200km, anno immatricolazione 93, 160.046
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- MarianBarton
- Autor tématu
- Offline
- Příspěvky: 88
Tim co sem nahore napsal bylo mysleno to, ze sem si vsiml, ze mi neukazuji otacky, tak sem se sel podivat na rozdelovac a zjistil, ze se netoci palec a po zkoumani duvodu nehybnosti rozdelovace sem zjistil, ze se netoci rozvodovy remen
TIPO 1.6 DOHC 90hp (149.C2.046) - r.v. 1989
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
vlasní zkušenost
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 1349
Michal Tipař [img:35fd246b7a]http://www.celysvet.cz/userbar/dbc73b9e20de02119c403187359ed2da.jpg[/img:35fd246b7a] Tipo 1,4ie \'93 Consummatum est!!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
otázka je jestli se to muselo potkat, kdybys měl z pr**le kliku tak se to seklo v mezipoloze... Sundej plast v pravém podběhu a kryt rozvoďáku a vidíš na něj... Kamarádovi se tohle stalo na Oplu a jen vyměnil rozvoďák a auto jelo dál
no opely měly motory které se nepotkají , to je jako fire motor od fiatu. Předpokládám že marian , určitě alespoň jednou skusil motor znovu nastartovat ,takže všechny válce proběhly do HÚ. jaké jsou mezery mezi poutevřeným ventilem a válcem v hú nevím . každopádně si myslím že min. jeden ventil bude potkaný.
Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- MarianBarton
- Autor tématu
- Offline
- Příspěvky: 88
(To admin, nevim, jestli neudelat jeste jednu diskuzi?
TIPO 1.6 DOHC 90hp (149.C2.046) - r.v. 1989
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- jumbo
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Oprava motoru = jistota.
Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
já sem před lety v LBC,výpadovka na Děčín,ale po starý silnici,je tam v těch místech opravna(kousek před čističkou,ale ulici a čtvrtˇ,už nevím)(myslím ze se zabívá i Fiaty)nechával dělat palici na Lancii(1.9td),tam se mi potkali včechny ventyly(spadla napínací kladka),vyměnil vodítka,vetyly(použil starší,ale zabrousil je do sedel)a srovnal hlavu,vyšlo to na 4tis kč+těsnění 1tis.kč(tehdy před osmi roky)a motor chodil jako novej a kdyš ho budeš mít rozebranej tak budeš mít spoustu místa na jeho kompletní přetěsnění.
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.