netoci se mi vacky
- MarianBarton
- Autor tématu
- Offline
Méně
Více
- Příspěvky: 88
14 roků 4 měsíců zpět #16
od MarianBarton
TIPO 1.6 DOHC 90hp (149.C2.046) - r.v. 1989
Odpověděl MarianBarton pro téma Re: netoci se mi vacky
Tak jak ste radili. Sundal sem bocni kryty a zjistil, ze se mi protocil rozvodak kolem kladky na klice, zuby byly jednoduse utrzeny. Kdyz sem zkusil remen na krut, praskl. Mel najeto 155 000, chystal sem se ho vymenit, ale o vymenu si rekl sam. Dnes sem motor poradne omyl a bbudu koukat, kudy mi utika olej a za cas ho pretesnim. Rozhodl sem se, ze koupim novy rozvodovy remen, seridim to a to, zda se potkal zjistim po nastartovani. Pokud ano, vezmu hlavu z druhyho kusu Koukal sem do knihy "jak na to, fiat tipo", jenze sem nenasel jak nastavit rozvody. Kouknu se jeste po netu. Zatim dekuji za rady a za pripadnou pomoc s rozvody moc deuji
TIPO 1.6 DOHC 90hp (149.C2.046) - r.v. 1989
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
14 roků 4 měsíců zpět #17
od Dresik
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Odpověděl Dresik pro téma Re: netoci se mi vacky
No jestli ti muzu radit, tak je to zbytecna prace. To se ti to potkalo urcite. Shod rovnou hlavu, pripadne dej novou a pak teprve rpzvody a 155t na jeden remen, to je az prilis
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
14 roků 4 měsíců zpět #18
od skypan
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Odpověděl skypan pro téma Re: netoci se mi vacky
přesně tak,máš to při jedné práci...
mmj,všude na kladkových kolech jsou drážky(z boku)na bloku motoru je značka,pokud si nebudeš jist,tak na druhé straně ve fremě převodovky je otvor s ryskou a na setrváku se musí najít také ryska a to je stoprocentní 0 motoru(teda kliky)na druhé straně na řemenici se to musí sejít s ryskami(blok motoru a na řemenici),na krycím plechu(jako za koly)vaček,jsou také značky(myslím že ve tvaru otvoru kosodelníku)
mmj,všude na kladkových kolech jsou drážky(z boku)na bloku motoru je značka,pokud si nebudeš jist,tak na druhé straně ve fremě převodovky je otvor s ryskou a na setrváku se musí najít také ryska a to je stoprocentní 0 motoru(teda kliky)na druhé straně na řemenici se to musí sejít s ryskami(blok motoru a na řemenici),na krycím plechu(jako za koly)vaček,jsou také značky(myslím že ve tvaru otvoru kosodelníku)
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 0.325 sekund