Po výměně rozvodového řemene už nechytá
13 roků 1 měsíc zpět - 13 roků 1 měsíc zpět #16
od Urby
Ano potom co to nechytlo
Odpověděl Urby pro téma Re: Po výměně rozvodového řemene už nechytá
matespv napsal: ale točil jsi s ním až po tým co to nechytlo ne?
Ano potom co to nechytlo
Poslední změna: 13 roků 1 měsíc zpět uživatelem Urby.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
13 roků 1 měsíc zpět #17
od Charles
no tak to už může být potkaný. startér sice není natočený motor, ale i tak má sílu a ač se to nezdá, tak ohnout ventil nepotřebuje tak velkou sílu, plus setrvák taky něco dokáže, když už se rozhýbe.
Jasně, vačku jsi nastavil na rysku, ale co klika? Tu jsi taky dal do polohy "na značku" podle rysky na bloku?
Já jsem taky jednou omylem zahýbal s vačkami, když jsem to dělal a nemělo to tlaky, navíc jsem nenašel rysku na bloku, protože to bylo zbroušený, tak jsem to nastavil tak, jak to je snad u většiny motorů a to podle poučky "první píst v horní úvrati a vačky v poloze, kdy bude první sát a poslední je ve střihu" a od té doby jsem na ně nesáhnul, běží to už pár let bez problémů
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Odpověděl Charles pro téma Re: Po výměně rozvodového řemene už nechytá
Urby napsal: Ano potom co to nechytlo
no tak to už může být potkaný. startér sice není natočený motor, ale i tak má sílu a ač se to nezdá, tak ohnout ventil nepotřebuje tak velkou sílu, plus setrvák taky něco dokáže, když už se rozhýbe.
Jasně, vačku jsi nastavil na rysku, ale co klika? Tu jsi taky dal do polohy "na značku" podle rysky na bloku?
Já jsem taky jednou omylem zahýbal s vačkami, když jsem to dělal a nemělo to tlaky, navíc jsem nenašel rysku na bloku, protože to bylo zbroušený, tak jsem to nastavil tak, jak to je snad u většiny motorů a to podle poučky "první píst v horní úvrati a vačky v poloze, kdy bude první sát a poslední je ve střihu" a od té doby jsem na ně nesáhnul, běží to už pár let bez problémů
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Poděkovali: Urby
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
13 roků 1 měsíc zpět #18
od joki
jj
Odpověděl joki pro téma Re: Po výměně rozvodového řemene už nechytá
Charli čo prosím Ta znamená výraz ....... poslední je ve střihu"............
Dik,
Dik,
jj
Poděkovali: Urby
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
13 roků 1 měsíc zpět #19
od Urby
Ale přesto?Nemělo by to snahu chytit kdyby to bylo potkaný.Já to skusím znova nastavit a uvidí se
Odpověděl Urby pro téma Re: Po výměně rozvodového řemene už nechytá
Charles napsal:
Urby napsal: Ano potom co to nechytlo
no tak to už může být potkaný. startér sice není natočený motor, ale i tak má sílu a ač se to nezdá, tak ohnout ventil nepotřebuje tak velkou sílu, plus setrvák taky něco dokáže, když už se rozhýbe.
Jasně, vačku jsi nastavil na rysku, ale co klika? Tu jsi taky dal do polohy "na značku" podle rysky na bloku?
Já jsem taky jednou omylem zahýbal s vačkami, když jsem to dělal a nemělo to tlaky, navíc jsem nenašel rysku na bloku, protože to bylo zbroušený, tak jsem to nastavil tak, jak to je snad u většiny motorů a to podle poučky "první píst v horní úvrati a vačky v poloze, kdy bude první sát a poslední je ve střihu" a od té doby jsem na ně nesáhnul, běží to už pár let bez problémů
Ale přesto?Nemělo by to snahu chytit kdyby to bylo potkaný.Já to skusím znova nastavit a uvidí se
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
13 roků 1 měsíc zpět #20
od Charles
no, že zrovna nepracuje, probíhá výplach nebo jak se tomu nadává.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Odpověděl Charles pro téma Re: Po výměně rozvodového řemene už nechytá
joki napsal: Charli čo prosím Ta znamená výraz ....... poslední je ve střihu"............
Dik,
no, že zrovna nepracuje, probíhá výplach nebo jak se tomu nadává.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
13 roků 1 měsíc zpět #21
od Charles
a víš, co znamená potkaný motor? to by jsi se takhle neptal.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Odpověděl Charles pro téma Re: Po výměně rozvodového řemene už nechytá
Urby napsal: Ale přesto?Nemělo by to snahu chytit kdyby to bylo potkaný.Já to skusím znova nastavit a uvidí se
a víš, co znamená potkaný motor? to by jsi se takhle neptal.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Poděkovali: Urby
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
13 roků 1 měsíc zpět - 13 roků 1 měsíc zpět #22
od vztekloun
Odpověděl vztekloun pro téma Re: Po výměně rozvodového řemene už nechytá
kdyz je ve strihu tak to znamena ze pist je v horni uvrati. konci vyfuk a zacina sani a jsou tudis pro lepsi vyplach otevreny castecne oba ventily ( vyfuk zavira a sani otevira )
kdyz je potkanej motor tak to znamena ze jsou ohnute ventily - tudis tam neni zadna tesnici plocha - tudis valec nema tlaky. to by vysvetlovalo i to proc ti jede starter tak "lehce". bohuzel rozvody jsou v tomhle na pikacu. jednou to pos... a uz to nedas dokupy.
univerzalni reseni kdyz nemas rysky je jak psal Charles ridit se podle prvniho a posledniho valce. Ted stejne asi budes muset sundat hlavu a podivat se vizualne jestli nejsou ty ventily zohejbany. tudis sundat hlavu ( koupit novy tesneni pod hlavu ), zkontrolovat ventily, nastavit kliku tak aby byl 1. a 4. pist v horni uvrati, vacky nastavit tak aby byly na 1. valci oba dva ventily zavreny a na 4. valci aby vyfukovej ventil zaviral a saci ventil oteviral. na tom 4. valci ty ventily musej bejt presne ve stejny vejsce ( stejne otevreny - 50:50 ). pisty musej bejt presne v HU. zajisti si kliku a vacky a nebo si udelej rysky. na blok dej tesneni, placni tam hlavu a zasroubovat ale musis presne podle ty chytry knizky. tudis nejak krizem a presne na Nm tim tiiiim..... ted nevim jak se tomu nadava. taze asi takhle. sice trochu pracnejsi ale jelikoz jsi to zrejme dvakrat spatne nastavil a protocil starterem tak to budes muset udelat tak i tak a s nejvetsi pravdepodobnosti budes muset kupovat i novy ventily. Good luck.
Jestli je neco spatne tak pls nekamenovat ale upozornit. Mozna jsem se nekde utipnul... :-l
kdyz je potkanej motor tak to znamena ze jsou ohnute ventily - tudis tam neni zadna tesnici plocha - tudis valec nema tlaky. to by vysvetlovalo i to proc ti jede starter tak "lehce". bohuzel rozvody jsou v tomhle na pikacu. jednou to pos... a uz to nedas dokupy.
univerzalni reseni kdyz nemas rysky je jak psal Charles ridit se podle prvniho a posledniho valce. Ted stejne asi budes muset sundat hlavu a podivat se vizualne jestli nejsou ty ventily zohejbany. tudis sundat hlavu ( koupit novy tesneni pod hlavu ), zkontrolovat ventily, nastavit kliku tak aby byl 1. a 4. pist v horni uvrati, vacky nastavit tak aby byly na 1. valci oba dva ventily zavreny a na 4. valci aby vyfukovej ventil zaviral a saci ventil oteviral. na tom 4. valci ty ventily musej bejt presne ve stejny vejsce ( stejne otevreny - 50:50 ). pisty musej bejt presne v HU. zajisti si kliku a vacky a nebo si udelej rysky. na blok dej tesneni, placni tam hlavu a zasroubovat ale musis presne podle ty chytry knizky. tudis nejak krizem a presne na Nm tim tiiiim..... ted nevim jak se tomu nadava. taze asi takhle. sice trochu pracnejsi ale jelikoz jsi to zrejme dvakrat spatne nastavil a protocil starterem tak to budes muset udelat tak i tak a s nejvetsi pravdepodobnosti budes muset kupovat i novy ventily. Good luck.
Jestli je neco spatne tak pls nekamenovat ale upozornit. Mozna jsem se nekde utipnul... :-l
Poslední změna: 13 roků 1 měsíc zpět uživatelem vztekloun.
Poděkovali: Urby
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
13 roků 1 měsíc zpět #23
od Urby
Odpověděl Urby pro téma Re: Po výměně rozvodového řemene už nechytá
Velice všem děkuji už zase šlape jak novej podle mě chytil druhej dech!!!! Ještě jednou dík
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 0.373 sekund