Asi neřešitelné...

Více
12 roků 6 měsíců zpět #1 od Jirka_
Asi neřešitelné... vytvořil uživatel Jirka_
Mám Tipo 1,6ie, r.v 1993

Za celou dobu co ho mám na autě řešim dva problémy které spolu možná souvisí a možná taky ne. Každopádně nikdo neví co to je a jak řešt. Třeba někoho z vás něco napadne.

1) z 95% pouze v létě když jsou pařáky tak po nastartování motor občas neudrží otáčky a buď bylo třeba držet auto mírně pod plynem a za čas to skoro vždycky přestalo. A nebo pomůže univerzální řešení chípnout a nastartovat. Pak otáčky drží a jako by se nic nedělo.

Tahle závada se už cca tak rok moc neprojevuje. Místo ní se objevila horší...

2) normálně si jedu všechno naprosto v pořádku a najednou po sešlápnutí plynu auto neakceleruje. Je to jak kdyby nědko prstem zacpal přívod paliva. Většinou pomůže přeřadit a pak se to nějak chytne a zas je všechno v pořádku. Dvakrát jsem ale zažil i dost nepříjemnou situaci kdy se to nechytlo. Musel jsme zastavit a používat univerzální řešení chcípnout nastartovat (několikrát) což při těch dvou případech nepomáhalo tak jsem to ještě tůroval a pak se to naštěstí rozjelo.

Nevím jestli je druhá závada pokračováním první. S první se dalo žít bylo to otravné ale dělo se to jen občas. Druhá závada se sice taky děje jen občas a taky se s tím dá žít. Jenže mi to připadá trochu nebezpečný až někdy budu muset přidat a nepojede to. Parkrát jsem už i brzdil auta za sebou což si připadám jak blbec. A hlavně ten pocit když se to stane fakt zvláštní mám pocit jak když se auto dusí, plyn na podlaze otáčky nestoupaj. Fakt divný.

Nenapadá vás něco?

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
12 roků 6 měsíců zpět #2 od F@ster
Odpověděl F@ster pro téma Re: Asi neřešitelné...
Osobně bych zkontroloval potenciometr škrtící klapky (to je asi nejčastější závada), čistotu a těsnost palivového přívodu a to samé i u vzduchu... Pak můžeš bádat dál, ale takhle od PC se těžko radí...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

  • jumbo
12 roků 6 měsíců zpět #3 od jumbo
Odpověděl jumbo pro téma Re: Asi neřešitelné...
Zkontroluj věci o kterých psal F@ster a pak dej vědet. A projevuje se ti to když máš plnou nádrž?

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
12 roků 6 měsíců zpět #4 od Jirka_
Odpověděl Jirka_ pro téma Re: Asi neřešitelné...
Díky za tip zkusím to probrat se svým el mechaniko.

Projevuje se to bez ohledu na stav nádrže... A dělá to fakt jen někdy zdánlivě bez příčiny.


obecně se mi tak před dvouma rokama zvedla spotřeba oleje. Dolévám tak pů litru na 10tis. A spotzřeba benzínu tedy tak nic moc. Na plnou nádrž najedu po Praze tak 430km max. Najeto mám 135.000km

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
12 roků 6 měsíců zpět #5 od Brda
Odpověděl Brda pro téma Re: Asi neřešitelné...
Jak uvádíš ve druhém případě,jsem měl podobné stavy na fiatu Panda až na ten rozdíl,že jednoho dne jsem zůstal úplně stát v křižovatce a auto odtlačil mimo křižovatku.Přivolaný mechanik dvě hodiny zjišťoval příčinu a nakonec zjistil podrezlé kontakty na čerpadle v nádrži.Čerpadlo chvílema dávalo benzín perfektně a z toho na 50 a míň %.U stávajícího ropáka jsem měl něco podobného a to že bylo hodně uzavřené víčko u nádrže,ucpanou hadičku na přívod vzduchu a v ní vznikal podtlak a motor neměl naftu.

fiat tipo 1.9 td

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
12 roků 6 měsíců zpět - 12 roků 6 měsíců zpět #6 od Ricsi257
Odpověděl Ricsi257 pro téma Re: Asi neřešitelné...
Zdravim. Ja som riesil tuto zavadu na fabii htp, ale to robilo len take ze ked ste chceli zrichlit alebo predbiehat zrazu auto stratilo silu,tab bola zla RJ,po znovu naprogramovani to niaky cas islo pekne ale zase to zacalo robit. potom sa natomm vimenila RJ znovu sa naprogramovala a odvtedy pohoda :) Este ktomu patri ze pri diagnostike to niekedy nechcelo komunikovat ani s KTS-kom :) Potencio meter to tiez moze robit ako aj pisal F@ster:)ked chces viem hodnoty potenciometra :)
Poslední změna: 12 roků 6 měsíců zpět uživatelem Ricsi257.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

  • jumbo
12 roků 6 měsíců zpět - 12 roků 6 měsíců zpět #7 od jumbo
Odpověděl jumbo pro téma Re: Asi neřešitelné...
Ricsi257 myslíš toto? Potenciometr škrtící klapky:


fiattipo.net/index.php/clanky/4-servis/8...iometr-krtici-klapky
Poslední změna: 12 roků 6 měsíců zpět uživatelem jumbo.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
12 roků 6 měsíců zpět #8 od strouhalik
Odpověděl strouhalik pro téma Re: Asi neřešitelné...
NO...tohle byla jedna z milionu závad na mém tipu...a tuhle závadu jsem nikdy nevyřešil..koupil jsem novej potenciometr, filtry čidla termostat, lambdu...řídící jednotku...no prostě původní zůstal snad jen blok...takže já jsem to vzdal a moje tipo je K.O..snad se ti to povede vyřešit.. :))..kdybys potřeboval nějakej nahradní díl, tak napiš..třeba ho ještě mám :))..přeju hodně štěstí

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
12 roků 6 měsíců zpět #9 od Ricsi257
Odpověděl Ricsi257 pro téma Re: Asi neřešitelné...

jumbo napsal: Ricsi257 myslíš toto? Potenciometr škrtící klapky:


fiattipo.net/index.php/clanky/4-servis/8...iometr-krtici-klapky


Neviem presne ako to vizera na 1.6, ano mislel som na potemciometer, ale ja mam udaje vo ,,V,, co vies namerat na RJ alebo na potenciometri :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
12 roků 6 měsíců zpět #10 od matespv
Odpověděl matespv pro téma Re: Asi neřešitelné...
takze to ze ti to nedrzi volnobeh muze delat krokomotorek nebo potenciometr. A to ze obcas se mu nechce tak bych prosel celou sostavu palivovou a vymenil cerpadlo

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.405 sekund
Powered by Kunena fórum