řazeni

13 roků 4 měsíců zpět #1 od Anonymní
řazeni vytvořil uživatel Anonymní
zdravím mám tipo 1.6 55kw rv 1994
problém:zničehonic se změnilo chování řazení.předtím jsem řadil 1 a 3 tak že vždy jsem citil nějaký odpor a pak se zařadilo.ted necítím žádný odpor a řazení je takové gumové.navíc 3 někdy samovolně vyskočí.co s tím?
david

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
13 roků 4 měsíců zpět #2 od machec
Odpověděl machec pro téma řazeni
Minulej týden jsem to měl v servisu, dělalo mi to samý, bylo tam něco zatuhlýho, nezapadávala 1,3 a 5ka a občas trojka vyskočila. Bylo to takový gumový.

Tipo 1.8 ie 16V 136Hp
195/50 R15

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
13 roků 4 měsíců zpět #3 od mmarek
Odpověděl mmarek pro téma řazeni
zatuhlé klouby soutyčí-promazat konkorem

Fiat Tipo 1,4 AGT
karburátor, 78HP, rv. 91

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
13 roků 4 měsíců zpět #4 od MichalW
Odpověděl MichalW pro téma řazeni

zatuhlé klouby soutyčí-promazat konkorem


Ne ne ne :D to nepomůže. Je třeba to celé rozebrat a rozhýbat. Bývá zatuhlá ta "trojpacka" která je na čepu na nápravnici. Řešilo se to tu za poslední 2 týdny několikrát. :)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

13 roků 4 měsíců zpět #5 od Anonymní
Odpověděl Anonymní pro téma řazeni
dík za info,vypadá to že pomůže všeuměl WD-40

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
13 roků 4 měsíců zpět #6 od machec
Odpověděl machec pro téma řazeni
Mě nepomohlo ani WDčko, nastříkal jsem ho tam hafo a nic, v servisu mi říkal že to musel nahřát švajcem.

Tipo 1.8 ie 16V 136Hp
195/50 R15

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
13 roků 4 měsíců zpět #7 od podry
Odpověděl podry pro téma řazeni
moje zkušenost je taková,že jsem všechny kloubky na táhlech napatlal vazelínou,chvíli jsem jezdil,přestalo to vrzat ale bylo to pořád gumový,tak jsem to vystříkal konkorem a řadí to jak samet,řešil jsem to s kámošem a je sice pravda že konkor vyprchá a přestane účinkovat ale díky konkoru se tam ta vazelína dostala uplně.Tak jak lehce řadím teď,jsem ještě neřadil

Fiat Tipo,1.4ie,r.v.91,naj.102000 km

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

13 roků 4 měsíců zpět #8 od Anonymní
Odpověděl Anonymní pro téma řazeni

moje zkušenost je taková,že jsem všechny kloubky na táhlech napatlal vazelínou,chvíli jsem jezdil,přestalo to vrzat ale bylo to pořád gumový,tak jsem to vystříkal konkorem a řadí to jak samet,řešil jsem to s kámošem a je sice pravda že konkor vyprchá a přestane účinkovat ale díky konkoru se tam ta vazelína dostala uplně.Tak jak lehce řadím teď,jsem ještě neřadil


bohužel to vypadá horší než jsem si myslel.vypada to na to že silentblok motoru nebo převodovky je v háji,podle techniků je motor příliš volný v uložení,když řadím tak hejbu celým motorem a ta 3 vypadává v zatáčkách.je vůbec možné vadný silenblok má tohle na svědomí? nebo mě technici lakují?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
13 roků 4 měsíců zpět #9 od MAzell
Odpověděl MAzell pro téma řazeni
mam problem nejak mi vrze spojka pri razeni a nekdy tam nejdou dat poradne rychlosti.jak poznam ze je spojka u konce z dechem?a jak se lisi prevodovka nebo spojka na 1,4 od 1,7d???

tipatko 1,4 r.v 88 naj.220.tisic lehky tuning

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
13 roků 4 měsíců zpět #10 od MichalW
Odpověděl MichalW pro téma řazeni

mam problem nejak mi vrze spojka pri razeni a nekdy tam nejdou dat poradne rychlosti.jak poznam ze je spojka u konce z dechem?a jak se lisi prevodovka nebo spojka na 1,4 od 1,7d???


I když jsem měl rozdělané spojky jak na 1,7D tak na 1,4, tak už si nepamatuji rozdíly. Převodovky se budou lišit spřevodováním, protože diesel pracuje v nižších otáčkách. Příruba k motoru bude možná taky jiná. Pokud uvažuješ o výměně převodovky na 1,4, tak tu bych navíc měl.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
13 roků 4 měsíců zpět #11 od jirkaR
Odpověděl jirkaR pro téma řazeni

moje zkušenost je taková,že jsem všechny kloubky na táhlech napatlal vazelínou,chvíli jsem jezdil,přestalo to vrzat ale bylo to pořád gumový,tak jsem to vystříkal konkorem a řadí to jak samet,řešil jsem to s kámošem a je sice pravda že konkor vyprchá a přestane účinkovat ale díky konkoru se tam ta vazelína dostala uplně.Tak jak lehce řadím teď,jsem ještě neřadil


bohužel to vypadá horší než jsem si myslel.vypada to na to že silentblok motoru nebo převodovky je v háji,podle techniků je motor příliš volný v uložení,když řadím tak hejbu celým motorem a ta 3 vypadává v zatáčkách.je vůbec možné vadný silenblok má tohle na svědomí? nebo mě technici lakují?


Jsem se zamyslel :)
No těžko říct ale jestli hýbeš s celým motorem tak by to mohlo být opravdu jen zatuihlý už to tu řešil asi tak před půl rokem JOY zkus se podívat do archivu tenjrát mi to ukazoval a když řadil tak hejbal s celým motorem a když to rozhýval tak to bylo v poho

Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
13 roků 4 měsíců zpět #12 od MichalW
Odpověděl MichalW pro téma řazeni
Přesně tak, já když to měl zatuhlý, tak jsem taky hýbal s celým motorem, myslel jsem na nejhorší, ale nakonec to stačilo rozhýbat.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
13 roků 4 měsíců zpět #13 od lubosbrno
Odpověděl lubosbrno pro téma řazeni
Už jsem to tady řešil,ale ještě nevyřešil :? .Pokud nebude zítra pršet,tak se na to konečně vrhnu a vyndám celou tu trojpacku a pak budu vidět co s tím.
Momentálně taky hýbu celým motorem,ale protože teď používám druhý,,auto,, tak jsem ještě neměl čas tohle opravit.Na to,že bych měl měnit silenblok motoru a převodovky jsem už finančně nachystanej,ale snad pomůže jenom to rozhýbání trojpacky a peníze budu moct dát do jiných oprav.

Fiat Tipo 1.4 IE r.v.88 - koupil jsem ho teprve 30.8.2005,tak se
prosím nedivte některým otázkám.Učený z nebe nespadl.Za chvíli ho budu mít rok.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
13 roků 4 měsíců zpět #14 od lubosbrno
Odpověděl lubosbrno pro téma řazeni
Tak protože dneska je hezky :sun: ,tak jsem se konečně pustil do té trojpacky.Rozdělal jsem ji,vyčistil,promazal a dal zpátky.Jo,pomohlo to - rychlosti jdou řadit jedna báseň :cup: .Jenže jsem se radoval předčasně =D> ,protože nemám neutrál.
Se z toho :wc2: .
Prostě 1,2,3,4,5 a zpátečka,ale neutrál nikde.Ze čtverky to skočí hned do trojky,jako by to něco šponovalo,ale nepřišel jsem co,i když jsem to celý jako blbec rozdělával třikrát :? .Myslíte,že mám koupit ty silenbloky a taky je měnit ? Čekám další rady :wink:

Fiat Tipo 1.4 IE r.v.88 - koupil jsem ho teprve 30.8.2005,tak se
prosím nedivte některým otázkám.Učený z nebe nespadl.Za chvíli ho budu mít rok.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
13 roků 3 měsíců zpět #15 od moucha
Odpověděl moucha pro téma řazeni
Ahoj to samé se mi dělo asi před 2 roky. Jednička nešla jakoby dozaředit, nešla tam pořádně domáčknout a v zatačce mi vyskakovala 3. V servisech mi všude říkali, že mámv háji převodvku, takže jsme ji vyměnili a už to nedělá, ale přesto si myslím, že to stačilo jenom rozhýbat. Na klouby mi prej nateklo trochu brzdový kapaliny a bylo to orezlý. Při výměně jsme všechno promazali a teď je to nádhera.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 4.278 sekund
Powered by Kunena fórum