řazeni
Tipo 1.8 ie 16V 136Hp
195/50 R15
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1,4 AGT
karburátor, 78HP, rv. 91
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
zatuhlé klouby soutyčí-promazat konkorem
Ne ne ne to nepomůže. Je třeba to celé rozebrat a rozhýbat. Bývá zatuhlá ta "trojpacka" která je na čepu na nápravnici. Řešilo se to tu za poslední 2 týdny několikrát.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tipo 1.8 ie 16V 136Hp
195/50 R15
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo,1.4ie,r.v.91,naj.102000 km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
moje zkušenost je taková,že jsem všechny kloubky na táhlech napatlal vazelínou,chvíli jsem jezdil,přestalo to vrzat ale bylo to pořád gumový,tak jsem to vystříkal konkorem a řadí to jak samet,řešil jsem to s kámošem a je sice pravda že konkor vyprchá a přestane účinkovat ale díky konkoru se tam ta vazelína dostala uplně.Tak jak lehce řadím teď,jsem ještě neřadil
bohužel to vypadá horší než jsem si myslel.vypada to na to že silentblok motoru nebo převodovky je v háji,podle techniků je motor příliš volný v uložení,když řadím tak hejbu celým motorem a ta 3 vypadává v zatáčkách.je vůbec možné vadný silenblok má tohle na svědomí? nebo mě technici lakují?
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
tipatko 1,4 r.v 88 naj.220.tisic lehky tuning
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
mam problem nejak mi vrze spojka pri razeni a nekdy tam nejdou dat poradne rychlosti.jak poznam ze je spojka u konce z dechem?a jak se lisi prevodovka nebo spojka na 1,4 od 1,7d???
I když jsem měl rozdělané spojky jak na 1,7D tak na 1,4, tak už si nepamatuji rozdíly. Převodovky se budou lišit spřevodováním, protože diesel pracuje v nižších otáčkách. Příruba k motoru bude možná taky jiná. Pokud uvažuješ o výměně převodovky na 1,4, tak tu bych navíc měl.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
moje zkušenost je taková,že jsem všechny kloubky na táhlech napatlal vazelínou,chvíli jsem jezdil,přestalo to vrzat ale bylo to pořád gumový,tak jsem to vystříkal konkorem a řadí to jak samet,řešil jsem to s kámošem a je sice pravda že konkor vyprchá a přestane účinkovat ale díky konkoru se tam ta vazelína dostala uplně.Tak jak lehce řadím teď,jsem ještě neřadil
bohužel to vypadá horší než jsem si myslel.vypada to na to že silentblok motoru nebo převodovky je v háji,podle techniků je motor příliš volný v uložení,když řadím tak hejbu celým motorem a ta 3 vypadává v zatáčkách.je vůbec možné vadný silenblok má tohle na svědomí? nebo mě technici lakují?
Jsem se zamyslel
No těžko říct ale jestli hýbeš s celým motorem tak by to mohlo být opravdu jen zatuihlý už to tu řešil asi tak před půl rokem JOY zkus se podívat do archivu tenjrát mi to ukazoval a když řadil tak hejbal s celým motorem a když to rozhýval tak to bylo v poho
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Momentálně taky hýbu celým motorem,ale protože teď používám druhý,,auto,, tak jsem ještě neměl čas tohle opravit.Na to,že bych měl měnit silenblok motoru a převodovky jsem už finančně nachystanej,ale snad pomůže jenom to rozhýbání trojpacky a peníze budu moct dát do jiných oprav.
Fiat Tipo 1.4 IE r.v.88 - koupil jsem ho teprve 30.8.2005,tak se
prosím nedivte některým otázkám.Učený z nebe nespadl.Za chvíli ho budu mít rok.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Se z toho :wc2: .
Prostě 1,2,3,4,5 a zpátečka,ale neutrál nikde.Ze čtverky to skočí hned do trojky,jako by to něco šponovalo,ale nepřišel jsem co,i když jsem to celý jako blbec rozdělával třikrát .Myslíte,že mám koupit ty silenbloky a taky je měnit ? Čekám další rady
Fiat Tipo 1.4 IE r.v.88 - koupil jsem ho teprve 30.8.2005,tak se
prosím nedivte některým otázkám.Učený z nebe nespadl.Za chvíli ho budu mít rok.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.