Skúsenosti s nastavením volnobehu 2.0 8V
Musel som menit skrtiacu klapku a vicistil som aj volnobežný regulátor a teraz mám problém s volnobežnímy otáčkamy.
Otáčky som nastavoval pri zahriatom motore s odpojeným regulátorom. motor som nastavil na 800ot-min. (reg. šrób je plne zatočený) ale vsetko o.k
ale akonáhe zapojim speť regulátor otácki viletia a ustália sa na 1000-1100 ot-min.
V čom móze bit problém? niaké nápady?
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Motor pri pracovni teplote, bez zaplych svetel atd odpojit volnobezny ventil. Otacky by meli byt na 850rpm. Pokud ne, tak je seridit tim sroubem zezhora na klapce.
Nevim jestli jsi ho cistil, ale radeji ho nejdriv vyndej, vycisti a idelane si do klapky strc hadr a vycisti i tu diru pro sroub cisticem brzd....
Fiat Tipo 1.8 swap 2.0 16v Turbo, 3dv., bílé - ve výstavbě
Fiat Tipo 1.4, 3dv., černé
Fiat 500 BlackJack 1.4 100HP
Alfa Romeo 156 sw 2.4 10v 110kw
bejvalé:
Fiat Tipo 5dv. 1.4, 1.6, 2.0 8v, 2.0 16v
Fiat Tipo 3dv. 1.4, 1.6
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 120
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vymenil som VAE ale robý to isté. S odpojeným VAE ide nastavit motor na 850ot-min pekne aj funguje ale akonahle zapojim spet VAE motor ide na 1000-1100ot,akoby riadiaca jednotka stále chcela regulovat privod vzduchu z niakeho dovodu.
asi dám niaky spínač na VAE aby sa dalo vipnúť ináč pri studenom starte pekne ide motor na zvísených otáčkach 1200-1300 potom sa znizia
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 120
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Pegas77 Tipo 1.6 1990 asi brzo vrakac
Fiat Coupe 2,0 16V broom Yellow
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Pegas77 Tipo 1.6 1990 asi brzo vrakac
Fiat Coupe 2,0 16V broom Yellow
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 120
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 120
teda jakoze v utahnuti maticky?Erikson16v napsal: takze chyba byla v pruzince???
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
jakmile auto začne mít vyšší volnoběh nebo začne houpt, nebo při jízdě z kopce samo přidvá je VAE KO..
problém je ve vydřeným pístku (chválně se zaměřte na kruhovitost pístku, když VAE rozebíráte..) a dojde vám to.. ocelový tělo se neopotřebí, ale ten mosaznej pístek se provozem opotřebí a přestane těsnit - a řj to nikdo neřekne a ta neví co s tím má dělat...
použití "lepších" filtrů opotřebení ještě rychluje.. proto VAE už léta nepoužívám a mam nastavenej volnoběh 1000..občas motoru musím pomoci plynem při startu, ale jinak OK
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 120
toz to je sice hezke ale funguje to asi tobe.Jak uz jsem zde psal.Ono sice nastartuju ale kdyz je to studene tak to zdechne.Ok treba povolit sroub na klapce a natavit otacky za studena at to drzi.Ale jakmile se motor ohreje tak jsou zas otacky vysoke tak musim sroub dotahnout aby byli cca 1000.Jenze ooet za studena to same.A resil jsem to dlouho a bez uspechu.Honza napsal: řešit VAE u takto starýho auta je nesmysl.. psal jsem to tu mnohokrát a po rozebrání dalších 16 a 8v motorů s emi to potvrdilo...
jakmile auto začne mít vyšší volnoběh nebo začne houpt, nebo při jízdě z kopce samo přidvá je VAE KO..
problém je ve vydřeným pístku (chválně se zaměřte na kruhovitost pístku, když VAE rozebíráte..) a dojde vám to.. ocelový tělo se neopotřebí, ale ten mosaznej pístek se provozem opotřebí a přestane těsnit - a řj to nikdo neřekne a ta neví co s tím má dělat...
použití "lepších" filtrů opotřebení ještě rychluje.. proto VAE už léta nepoužívám a mam nastavenej volnoběh 1000..občas motoru musím pomoci plynem při startu, ale jinak OK
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Honza napsal: řešit VAE u takto starýho auta je nesmysl.. psal jsem to tu mnohokrát a po rozebrání dalších 16 a 8v motorů s emi to potvrdilo...
jakmile auto začne mít vyšší volnoběh nebo začne houpt, nebo při jízdě z kopce samo přidvá je VAE KO..
problém je ve vydřeným pístku (chválně se zaměřte na kruhovitost pístku, když VAE rozebíráte..) a dojde vám to.. ocelový tělo se neopotřebí, ale ten mosaznej pístek se provozem opotřebí a přestane těsnit - a řj to nikdo neřekne a ta neví co s tím má dělat...
použití "lepších" filtrů opotřebení ještě rychluje.. proto VAE už léta nepoužívám a mam nastavenej volnoběh 1000..občas motoru musím pomoci plynem při startu, ale jinak OK
Fiat Tempra 1.6 SW 1992
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.