Skúsenosti s nastavením volnobehu 2.0 8V
12 roků 4 týdnů zpět #16
od Honza
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Odpověděl Honza pro téma Re: Skúsenosti s nastavením volnobehu 2.0 8V
jeden zánovní VAE tu mam (kupován novej za 7000 a má najeto asi 1000km..) ..rozebírat s emi ho nechce... radši oměřím původní protže je smetenej k jedný starně takže původní kruhovej průměr změřit pujde...
mimochodem...mam nastaveno na 1000 za tepla se spotřebičema (sahara, světla..)
když sem měl 8v tak porcedura byla následující:
za studena nastartuju -dle potřeby s lehkým plynem, na nic nečekám a jedu (pokud na někoho čekám, lehce držím plyn na 1200ot/min-dle potřeby..)..po 50m jízdy/nebo 10-20s už nemá tendenci chcípnout...
po přestvbě na 16v nemám problémy s ničím...řj si to perfektně ukoriguje předstihem...
mimochodem...mam nastaveno na 1000 za tepla se spotřebičema (sahara, světla..)
když sem měl 8v tak porcedura byla následující:
za studena nastartuju -dle potřeby s lehkým plynem, na nic nečekám a jedu (pokud na někoho čekám, lehce držím plyn na 1200ot/min-dle potřeby..)..po 50m jízdy/nebo 10-20s už nemá tendenci chcípnout...
po přestvbě na 16v nemám problémy s ničím...řj si to perfektně ukoriguje předstihem...
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
12 roků 4 týdnů zpět #17
od Pegas77
Pegas77 Tipo 1.6 1990 asi brzo vrakac
Fiat Coupe 2,0 16V broom Yellow
Odpověděl Pegas77 pro téma Re: Skúsenosti s nastavením volnobehu 2.0 8V
tak jsem dnes VAE odpojil a porad to chcipalo, ale pravda neladil jsem sroubkem
Pegas77 Tipo 1.6 1990 asi brzo vrakac
Fiat Coupe 2,0 16V broom Yellow
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
12 roků 4 týdnů zpět #18
od Ricsi257
Odpověděl Ricsi257 pro téma Re: Skúsenosti s nastavením volnobehu 2.0 8V
Mne cez minulu zimu ked bolo -5,-10 s odpojenim VAE to fakt ze som 5minut musel drzat plin a v meste to neni moc dobré a ked som zo srobom na volnobeh nastavil tak abi po asi1minúte neskapalo na volno behu tak ked sa zahrial motor boli otacki 1200:D
ale možná ze to robý len moje auto neznáša zimu
ale možná ze to robý len moje auto neznáša zimu
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Méně
Více
- Příspěvky: 120
12 roků 4 týdnů zpět #19
od Erikson16v
Odpověděl Erikson16v pro téma Re: Skúsenosti s nastavením volnobehu 2.0 8V
jak to nekdo vyrobi tak si jeden zamlouvam do budoucna
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Méně
Více
- Příspěvky: 120
12 roků 4 týdnů zpět #20
od Erikson16v
Odpověděl Erikson16v pro téma Re: Skúsenosti s nastavením volnobehu 2.0 8V
me se prave v zime nechtelo drzet stale nohu na plynu.Prijizdis k semaforu a porad musis myslet na to aby si nesundal nohu z plynu dokud to neni teple.Ricsi257 napsal: Mne cez minulu zimu ked bolo -5,-10 s odpojenim VAE to fakt ze som 5minut musel drzat plin a v meste to neni moc dobré a ked som zo srobom na volnobeh nastavil tak abi po asi1minúte neskapalo na volno behu tak ked sa zahrial motor boli otacki 1200:D
ale možná ze to robý len moje auto neznáša zimu
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Trypo1302
11 roků 11 měsíců zpět #21
od Trypo1302
Odpověděl Trypo1302 pro téma Re: Skúsenosti s nastavením volnobehu 2.0 8V
to si pri čisteni klapky isto pohnul s tym červenym poteciometrom povol si tie dva srobiky a pri nastartovanom aute pootoč s nim a upraviš otacky
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
11 roků 11 měsíců zpět #22
od Ricsi257
Odpověděl Ricsi257 pro téma Re: Skúsenosti s nastavením volnobehu 2.0 8V
pri výmene klapky som nastavoval potenciometer ale umna bol problém s VAE vnútri som tam celkom dotiahol maticu čo sa zrejme nemá teraz uz pekne ide na 800ot nastavovací srobik na volnobeh je celkom zasrobovaný aj v -20 ihned naskočí motor a pekne drži otačky
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 0.415 sekund