Skúsenosti s nastavením volnobehu 2.0 8V

Více
12 roků 1 měsíc zpět #1 od Ricsi257
Zdravím. Máte niekto niaké skúsenosti s nastavovaním volnobehu na tipe 2,0 8V ? (80 kW)
Musel som menit skrtiacu klapku a vicistil som aj volnobežný regulátor a teraz mám problém s volnobežnímy otáčkamy.
Otáčky som nastavoval pri zahriatom motore s odpojeným regulátorom. motor som nastavil na 800ot-min. (reg. šrób je plne zatočený) ale vsetko o.k
ale akonáhe zapojim speť regulátor otácki viletia a ustália sa na 1000-1100 ot-min.
V čom móze bit problém? niaké nápady? :) :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
12 roků 1 měsíc zpět #2 od Skyline
no nejsi jediný který má s timhle problémy :) taky mě to zlobí, chtělo by to asi nové VAE

Motor pri pracovni teplote, bez zaplych svetel atd odpojit volnobezny ventil. Otacky by meli byt na 850rpm. Pokud ne, tak je seridit tim sroubem zezhora na klapce.
Nevim jestli jsi ho cistil, ale radeji ho nejdriv vyndej, vycisti a idelane si do klapky strc hadr a vycisti i tu diru pro sroub cisticem brzd....

Fiat Tipo 1.8 swap 2.0 16v Turbo, 3dv., bílé - ve výstavbě
Fiat Tipo 1.4, 3dv., černé
Fiat 500 BlackJack 1.4 100HP
Alfa Romeo 156 sw 2.4 10v 110kw
bejvalé:
Fiat Tipo 5dv. 1.4, 1.6, 2.0 8v, 2.0 16v
Fiat Tipo 3dv. 1.4, 1.6

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
12 roků 1 měsíc zpět #3 od Erikson16v
me to nikdo nrslo nastavit jak vetsina rika ze jezdi bez vae ventilu.Za tepla jsem ho odpojil...otacky cca 850 ale za studena to nedrzelo..A kdyz jsem za studena sroubem na klape nastavil 900 tak zas jak se motor ohral tak vyleteli nahoru asi na 1800 :-/

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
12 roků 1 měsíc zpět #4 od Ricsi257
celú klapku som cistil aj ten srob,podlaky...
Vymenil som VAE ale robý to isté. S odpojeným VAE ide nastavit motor na 850ot-min pekne aj funguje ale akonahle zapojim spet VAE motor ide na 1000-1100ot,akoby riadiaca jednotka stále chcela regulovat privod vzduchu z niakeho dovodu.
:D asi dám niaky spínač na VAE aby sa dalo vipnúť :D ináč pri studenom starte pekne ide motor na zvísených otáčkach 1200-1300 :) potom sa znizia :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
12 roků 1 měsíc zpět #5 od Erikson16v
ten vae he mrtvej.Cisteni nepomuze.Jooo a ten spinac jsem uvazoval tez :D za studena nechat zapnuty a jak se zahreje tak ho vypnout :D

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
12 roků 1 měsíc zpět #6 od Pegas77
presne ten samy problem mam na coupe 2.0 16V a dal jsem i jiny vycisteny VAE a naprosto to samy 14 dni OK jen ten volnobeh na 1000 az 1100 ale ted obcas zacne vlnobeh i pulzovat cyklicky 1700 1000 nekdy pribrzdeni motorem pomuze aby to prestalo, nekdy az vypnuti motoru

Pegas77 Tipo 1.6 1990 asi brzo vrakac :(
Fiat Coupe 2,0 16V broom Yellow

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
12 roků 1 měsíc zpět #7 od Ricsi257
trosku som sa hral stým VAE a neviem ale tak sa mi zdá že na tom stredovom šróbe ( ked rozoberete VAE) sa dá nastavovat napnutie pružín, trocha som uvolnil tú matku aby spodná pružina bola silnejšia(ked som čistil VAE som tú matku celkom zatiahol) . teraz ide trocha lepsie :) už mi drží otáčky okolo 900 :) neviete náhodou na akú hodnotu musý bit nastavený potenciometer? pri zatvorenej klapke mi dáva 0.02V, ale to by malo bit dobré ked sa dobre pamétám na hodnoty:D :D :D

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
12 roků 1 měsíc zpět #8 od Pegas77
ja tu maticku nasrouboval presne jak byla pred cistenim (mereno digitalni suplerou) , nekde jsem vsak videl i radu pruzinky mezi sebou zamenit a pod

Pegas77 Tipo 1.6 1990 asi brzo vrakac :(
Fiat Coupe 2,0 16V broom Yellow

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
12 roků 1 měsíc zpět #9 od Ricsi257
No neviem ale teraz aspon mi to už funguje :D zatial to nechám takto,motor pekne ide na 900ot to neni také hrozné :) :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
12 roků 1 měsíc zpět #10 od Erikson16v
takze chyba byla v pruzince???

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
12 roků 1 měsíc zpět #11 od Erikson16v

Erikson16v napsal: takze chyba byla v pruzince???

teda jakoze v utahnuti maticky?

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
12 roků 1 měsíc zpět #12 od Ricsi257
no umňa bolo to problém že ked som čistil VAE tak som nezbadal že tá matica neni celkom dotiahnutá a ked som to skladal tam som to zatiahol celkom :D teraz som ho trochu uvolni a teraz funguje lepsie este nedrzi 800ot ale aspon 900:D to staci :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
12 roků 4 týdnů zpět #13 od Honza
řešit VAE u takto starýho auta je nesmysl.. psal jsem to tu mnohokrát a po rozebrání dalších 16 a 8v motorů s emi to potvrdilo...

jakmile auto začne mít vyšší volnoběh nebo začne houpt, nebo při jízdě z kopce samo přidvá je VAE KO..

problém je ve vydřeným pístku (chválně se zaměřte na kruhovitost pístku, když VAE rozebíráte..) a dojde vám to.. ocelový tělo se neopotřebí, ale ten mosaznej pístek se provozem opotřebí a přestane těsnit - a řj to nikdo neřekne a ta neví co s tím má dělat...

použití "lepších" filtrů opotřebení ještě rychluje.. proto VAE už léta nepoužívám a mam nastavenej volnoběh 1000..občas motoru musím pomoci plynem při startu, ale jinak OK

coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
12 roků 4 týdnů zpět #14 od Erikson16v

Honza napsal: řešit VAE u takto starýho auta je nesmysl.. psal jsem to tu mnohokrát a po rozebrání dalších 16 a 8v motorů s emi to potvrdilo...

jakmile auto začne mít vyšší volnoběh nebo začne houpt, nebo při jízdě z kopce samo přidvá je VAE KO..

problém je ve vydřeným pístku (chválně se zaměřte na kruhovitost pístku, když VAE rozebíráte..) a dojde vám to.. ocelový tělo se neopotřebí, ale ten mosaznej pístek se provozem opotřebí a přestane těsnit - a řj to nikdo neřekne a ta neví co s tím má dělat...

použití "lepších" filtrů opotřebení ještě rychluje.. proto VAE už léta nepoužívám a mam nastavenej volnoběh 1000..občas motoru musím pomoci plynem při startu, ale jinak OK

toz to je sice hezke ale funguje to asi tobe.Jak uz jsem zde psal.Ono sice nastartuju ale kdyz je to studene tak to zdechne.Ok treba povolit sroub na klapce a natavit otacky za studena at to drzi.Ale jakmile se motor ohreje tak jsou zas otacky vysoke tak musim sroub dotahnout aby byli cca 1000.Jenze ooet za studena to same.A resil jsem to dlouho a bez uspechu. :(

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
12 roků 4 týdnů zpět #15 od cembrit
Nemáš někde ten pístek venku? zajimalo by mě jak to vypadá plus rozměry třeba by to šlo vyrobit :-) myslim že by to pomohlo dost lidem

Honza napsal: řešit VAE u takto starýho auta je nesmysl.. psal jsem to tu mnohokrát a po rozebrání dalších 16 a 8v motorů s emi to potvrdilo...

jakmile auto začne mít vyšší volnoběh nebo začne houpt, nebo při jízdě z kopce samo přidvá je VAE KO..

problém je ve vydřeným pístku (chválně se zaměřte na kruhovitost pístku, když VAE rozebíráte..) a dojde vám to.. ocelový tělo se neopotřebí, ale ten mosaznej pístek se provozem opotřebí a přestane těsnit - a řj to nikdo neřekne a ta neví co s tím má dělat...

použití "lepších" filtrů opotřebení ještě rychluje.. proto VAE už léta nepoužívám a mam nastavenej volnoběh 1000..občas motoru musím pomoci plynem při startu, ale jinak OK


Fiat Tempra 1.6 SW 1992

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.465 sekund
Powered by Kunena fórum