Nejde nastartovat! Pomoc
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Zdravim vsechny.Koupil jsem si Tipo rv 89,1.6 DOHC jen jsem dojel domu na parkoviste auto chciplo a neslo startnout.Rano jsem to skusil znova a naskocilo na asi jen 10 vterin a pak zase neslo startnout,skousel jsem pohybat ze vsema kably a ono to zase naskocilo na cca 30 vterim a pak zase chciplo,pak uz cely den ani neskytlo,motor normalne toci ale zadna snaha naskocit.Az dneska kdyz jsem se zase nastval a pohybal ze vsim co pod kapotou neni prisroubovane zase chytlo na cca 5 min.Ted zase nejede uz si nevim rady
ma to karbec, nebo uz vstrikovani- pokud to je strikacka tak mas asi vadnej snimac otacek na klikovy hrideli...
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Ten snimac otacek by mel byt v rozdelovaci ne?Kdyby to bylo tim,tak jak je mozne ze uz parkrat za tu dobu co to blbne nastartovalo :
kamos mel to co je v rozdelovaci (nejaky dva magnety ci co..) uplne rozpadly a jezdil skoro rok, pak najednou zniceho nic kaput, a jen chvilema nastartoval ale nikdy to potom nedokazalo jet
auta s RJ maj jak snimac polohy vacek na rozdelovaci, tak snimac otacek na klikovce
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat TIPO 1,6 ie cat DGT 1991 OHC 125 000 km tmavočervená metalíza
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Ja som mal podobný problém a odstránil som ho nasledovne:
-v motore pod sklom v strede je plastový kryt (2 skrutky)
- pod krytom sa nachádzajú 2 poistky a 2 relé (vyhrievanie lambda sondy a
napájanie palivového čerpadla
- problém som vyriešil vyčistením všetkých kontaktov (poistky a relé) a bolo
po probléme
Fiat Tipo 1,6 DGT r.v. 1990 karburátor, najazdené 185.000 km
Fiat Marea Weekend 1,8 HLX r.v. 1998, najazdené 155.000 km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Zdravim vsechny.Koupil jsem si Tipo rv 89,1.6 DOHC jen jsem dojel domu na parkoviste auto chciplo a neslo startnout.Rano jsem to skusil znova a naskocilo na asi jen 10 vterin a pak zase neslo startnout,skousel jsem pohybat ze vsema kably a ono to zase naskocilo na cca 30 vterim a pak zase chciplo,pak uz cely den ani neskytlo,motor normalne toci ale zadna snaha naskocit.Az dneska kdyz jsem se zase nastval a pohybal ze vsim co pod kapotou neni prisroubovane zase chytlo na cca 5 min.Ted zase nejede uz si nevim rady
ma to karbec, nebo uz vstrikovani- pokud to je strikacka tak mas asi vadnej snimac otacek na klikovy hrideli...
U 1.6 DOHC žádný snímač není. Je to pěkně hybridní systém. Musíš hledat a odpojovat jednu koncocku po druhé a čistit. Taky se dívej jestli nemáš někde přerušené kabely. Jinou radu nemám. Když to nebude chtít naskočit, tak zkus jestkli to háže jiskru, pak vytáhni svíčky a čichni si k válcům jestli ti jde benzín do spalování.
Tak ať se ti daří, vím co to je když ti nejede auto
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Alfa Romeo 75 2,0 T.S 148 hp
Alfa Romeo 155 1,8 T.S 130 hp
minulost :
Fiat Tipo 2,0 8V
Alfa Romeo Giulietta 1,6
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Začíná mi nějak blbnout asi palivová pumpa sednu do auta zapnu klíček a poslouchám a nic palivová pumpa se nesepne.Klíček vypnu a zase zapnu a najednou se sepne někdy to tak musím dělat vícekrát vypnout zapnout a tak dokola než se sepne někdy príjdu a hned to frčí čím to ?? Mám v típku imobilizer tak si říkam jsetli to nějak nemá vliv čí co ?
nejdřív byhc pořešil relé palivový pumpy.. to může bejt v nedobrým stavu...
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Alfa Romeo 75 2,0 T.S 148 hp
Alfa Romeo 155 1,8 T.S 130 hp
minulost :
Fiat Tipo 2,0 8V
Alfa Romeo Giulietta 1,6
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Říkáš relé , no a jak poznám,že je v prd... .Jinak palivová pumpa je asi někde vzadu ?
Zkus ho vyměnit za nějaké jiné co máš v autě. Musí být ale stejné. Mělo by ppasovat třeba z mlhovky.
Nebude asi vadné, jen by mohly být opálené kontakty. Honza má pravdu, zkus se nejprva kouknout na to relátko.
Pak už bude taky je dobrý proměřit jestli ti jde šťáva do čerpadla áž se ti zase neozve. Tak poznáš jestli je problém v lele okruhu nebo v čerpadle.
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Alfa Romeo 75 2,0 T.S 148 hp
Alfa Romeo 155 1,8 T.S 130 hp
minulost :
Fiat Tipo 2,0 8V
Alfa Romeo Giulietta 1,6
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Alfa Romeo 75 2,0 T.S 148 hp
Alfa Romeo 155 1,8 T.S 130 hp
minulost :
Fiat Tipo 2,0 8V
Alfa Romeo Giulietta 1,6
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.