Cuká a nechce jet
18 roků 4 měsíců zpět #31
od Mattoni
Odpověděl Mattoni pro téma Re: Cuká a nechce jet
Benzin u jine benzinky uz brat nejde - beru bud u Shellu, OMW nebo Aral, ktere povazuji za relativne kvalitni. Nejake polni pumpy o korunu levnejsi na litru me nezajimaji.
Problem s vodou v nadrzi to asi nebude, to by delalo hodne pri prazdne nadrzi, kdy uz tam zbyvaji vselijake splasky. Dost casto to jede blbe po natankovani a lip s prazdnou. Ovsem neni to pravidlem, v tom je ta potiz...
M.
Problem s vodou v nadrzi to asi nebude, to by delalo hodne pri prazdne nadrzi, kdy uz tam zbyvaji vselijake splasky. Dost casto to jede blbe po natankovani a lip s prazdnou. Ovsem neni to pravidlem, v tom je ta potiz...
M.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 4 měsíců zpět #32
od Anonymní
Odpověděl Anonymní pro téma Re: Cuká a nechce jet
Tak jsem včera vyndal nadrž celou ju důkladně vyčistil profoukal hadičky a cuka to furt!a to sem si myslel že to pomuže protože sem nalil trošku benzínu do pruhledný flašky a bylo tam bordelu dost!ach jo§už nevim co stím!ted jde na diagnostiku a na proměření všeho možnýho tak se uvidí!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 4 měsíců zpět #33
od Augustin
Odpověděl Augustin pro téma Re: Cuká a nechce jet
No kdyz jsme u toho, a to cerpadlo jsi kontroloval? A co rele paliv.cerpadla, je to okay? Dival jsem se na tvoje prispevky a neni to zcela zrejme co vsechno jsi delal.Tak jsem včera vyndal nadrž celou ju důkladně vyčistil profoukal hadičky a cuka to furt!a to sem si myslel že to pomuže protože sem nalil trošku benzínu do pruhledný flašky a bylo tam bordelu dost!ach jo§už nevim co stím!ted jde na diagnostiku a na proměření všeho možnýho tak se uvidí!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 4 měsíců zpět #34
od Anonymní
Odpověděl Anonymní pro téma ztráta otáček až do úplného vypnutí motoru
Zdravím, potřeboval bych poradit s mým problémem.mám Brava 1,4 (benzín) a mám problém s udržením otáček při přeřazování na vyšší rychlostní stupeń,kdy mi padají při sešlápnutém plynu a následně se navýší a auto cukne, dokonce mi to párkrát vyplo motor v 50 km rychlosti.další problém mám při startování, kdy mi to vubec neudrží volnoběžné otáčky.Nevíte o tom někdo něco nebo neměl jste někdo podobný problém??díky za odpověď[/b]
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 4 měsíců zpět #35
od MagicMisel
bmw 530i V8 www.ms-auto.cz
Odpověděl MagicMisel pro téma Re: Cuká a nechce jet
To těško takhle řict!zajed na diagnostiku!
bmw 530i V8 www.ms-auto.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 4 měsíců zpět #36
od Augustin
Odpověděl Augustin pro téma Re: Cuká a nechce jet
2MagicMisel: Tak co nejake novinky ze zakulisi?
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 4 měsíců zpět #37
od petr1978
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Odpověděl petr1978 pro téma Re: Cuká a nechce jet
Taky mě napadá, že by to mohl být regulátor tlaku paliva. Jenomže, jak to zjistit, když to není stálá závada a objeví se jen někdy
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 4 měsíců zpět #38
od Anonymní
Odpověděl Anonymní pro téma Nedrží volnoběh, Fiat Tipo cuká.
Nedrží volnoběh, Fiat Tipo cuká.
Koupil jsem před rokem Fiat Tipo 1.6ie s typem motoru 159.A3.046.
Už když jsem ho koupil tak auto někdy v nižších otáčkách cukalo, kuckalo se, jako by se mu nedostával benzín. Avšak bylo to jenom sem tam, třeba jenom jednou za 100 ujetých km to cuklo. Měsíc za měsícem se to však neustále zhoršovalo. Při normální jízdě auto z ničeho nic začalo zpomalovat, jakoby mu docházel benzín. Při logickém přidání plynu se utlumilo ještě víc, takže jsem ubral a ono se trochu rozjelo v škubavém pohybu a to jen při určité poloze sešlápnutí plynového pedálu. Nakonec se s tím nedalo pomalu jezdit, pač jsem vyjel z domu, a auto už cukalo tak jako kdybych blbě spouštěl spojku a lidi na mě koukali jako na skákající autoškolu. Takže jsem s autem vyloženě „skákal žabky.“ Potom se k tomu přidalo i to, že nedržel volnoběh a auto při vyřazení chcíplo, a to jak při studeném tak i teplém motoru.
ODSTRANĚNÍ ZÁVADY:
Volnoběh jsem zpravil tak, že jsem si koupil sprej na kontakty a vyčistil jím všechny zásuvky v motorovém prostoru i ty, jenž jsou vidět po oddělání vzduchového filtru. Domnívám se, že na ten volnoběh měly vliv především dvě zásuvky vedle „plastového krytu kontaktů“, umístěného na svislé stěně, vedle, hliníkového, žebrovaného „bloku řídící jednotky.“ Volnoběh se tím zpravil, ale cukání zůstalo nadále.
Vyměnil jsem tedy svíčky, ale na cukání mého Tipa to nepomohlo. Vyjmul jsem zapalovací kabely ke svíčkám a měřil jejich odpor ohmmetrem (V závislosti na délce kabelu se má pohybovat mezi 3 – 20 kiloohmy). Zjistil jsem, že dva kablíky jsou jak pro ohmmetr, tak pro „okruhovku“ neprůchozí. Čili je cívka může a nemusí svým vysokonapěťovým výbojem prorazit. Objednal jsem tedy nové zapalovací káblíky, a opravil ukostření baterie, neboť bylo notně zrezivělé. Pomohlo to a můj Fiat od té doby ani jednou necukl.
Koupil jsem před rokem Fiat Tipo 1.6ie s typem motoru 159.A3.046.
Už když jsem ho koupil tak auto někdy v nižších otáčkách cukalo, kuckalo se, jako by se mu nedostával benzín. Avšak bylo to jenom sem tam, třeba jenom jednou za 100 ujetých km to cuklo. Měsíc za měsícem se to však neustále zhoršovalo. Při normální jízdě auto z ničeho nic začalo zpomalovat, jakoby mu docházel benzín. Při logickém přidání plynu se utlumilo ještě víc, takže jsem ubral a ono se trochu rozjelo v škubavém pohybu a to jen při určité poloze sešlápnutí plynového pedálu. Nakonec se s tím nedalo pomalu jezdit, pač jsem vyjel z domu, a auto už cukalo tak jako kdybych blbě spouštěl spojku a lidi na mě koukali jako na skákající autoškolu. Takže jsem s autem vyloženě „skákal žabky.“ Potom se k tomu přidalo i to, že nedržel volnoběh a auto při vyřazení chcíplo, a to jak při studeném tak i teplém motoru.
ODSTRANĚNÍ ZÁVADY:
Volnoběh jsem zpravil tak, že jsem si koupil sprej na kontakty a vyčistil jím všechny zásuvky v motorovém prostoru i ty, jenž jsou vidět po oddělání vzduchového filtru. Domnívám se, že na ten volnoběh měly vliv především dvě zásuvky vedle „plastového krytu kontaktů“, umístěného na svislé stěně, vedle, hliníkového, žebrovaného „bloku řídící jednotky.“ Volnoběh se tím zpravil, ale cukání zůstalo nadále.
Vyměnil jsem tedy svíčky, ale na cukání mého Tipa to nepomohlo. Vyjmul jsem zapalovací kabely ke svíčkám a měřil jejich odpor ohmmetrem (V závislosti na délce kabelu se má pohybovat mezi 3 – 20 kiloohmy). Zjistil jsem, že dva kablíky jsou jak pro ohmmetr, tak pro „okruhovku“ neprůchozí. Čili je cívka může a nemusí svým vysokonapěťovým výbojem prorazit. Objednal jsem tedy nové zapalovací káblíky, a opravil ukostření baterie, neboť bylo notně zrezivělé. Pomohlo to a můj Fiat od té doby ani jednou necukl.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 4 měsíců zpět #40
od misak88
ja mam tipo 1,4 a mel jsem ten samej problem auto cukalo nechtelo jet a obca i chciplo. Kdyz jsem vyradil nebo vymackl spojku a trosku jsem proslapal plyn tak to slo a za chvili zase. Ja jsem procistil vstrikovani a dotahl hadicky co tam vedou a vse slape tak jak ma. To prisavalo vzduch a blblo to.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 0.400 sekund