2,0 8V přestal mazat
Alfa Romeo 75 2,0 T.S 148 hp
Alfa Romeo 155 1,8 T.S 130 hp
minulost :
Fiat Tipo 2,0 8V
Alfa Romeo Giulietta 1,6
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
1.9 TDsX - r.v. 1991 - 270.000 km - po smrti
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Alfa Romeo 75 2,0 T.S 148 hp
Alfa Romeo 155 1,8 T.S 130 hp
minulost :
Fiat Tipo 2,0 8V
Alfa Romeo Giulietta 1,6
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Alfa Romeo 75 2,0 T.S 148 hp
Alfa Romeo 155 1,8 T.S 130 hp
minulost :
Fiat Tipo 2,0 8V
Alfa Romeo Giulietta 1,6
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Známýmu se rozsvěcela kontrolka a pak zadřel motor - lil tam plnou syntetiku a když se to ohřálo tak mu svítilo oko, lil to do motoru kterej měl dvěstědvacet tisíc nakrouceno. Pořád to připisoval vadnýmu čidlu...
plná do tohoto motoru nepatří (1 je to konstrukčně starej motor, 2 plná rozpustí usazeniny z polo..)- leda ,že by byl novej a to byla jeho 1 nápln, nebo GO.. tahle sme odpravili motor v coupečku... místo polo, sme zkusily plnou a bylo vymalováno... ted po přestavbě a kompletní GO lejeme závodní olej od mobilu (je ve studeným stavu jak voda.. ) a na volnoběh za tepla drží 2bary, stejně jako dřív polosyntetika hustoty vazelíny
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Alfa Romeo 75 2,0 T.S 148 hp
Alfa Romeo 155 1,8 T.S 130 hp
minulost :
Fiat Tipo 2,0 8V
Alfa Romeo Giulietta 1,6
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tak je to zadřené čerpadlo těd přemýšlím jestli dát nové nebo nějaké z starší z vrakáče ? Co myslíte ?
rozhodně nový. a pro jistotu bych zjistil jak na tom sou vačky- jestli nejsou opotřebený/projetý a šály na klice.. hodně lidí si ymslelo že pumpa stačí a během 500 km zas.. diky tomu že spodek motoru byl v pr... ještě dodám že největší ztráty tlaku jsou na prostředním ložisku vyvažovaček.. zrovna minulej tejden to u nás řešil jeden maník..
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Alfa Romeo 75 2,0 T.S 148 hp
Alfa Romeo 155 1,8 T.S 130 hp
minulost :
Fiat Tipo 2,0 8V
Alfa Romeo Giulietta 1,6
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tak auto už je v cajku.Koupil jsem nové olejové čerpadlo Magneti Marelli za super cenu 2500 Kč
krásná cena.. já dával do couep za 4500,-
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Mám takovýproblém s Fiatem Tipo 2.0 16V (motor 160.A8) a to ten, že za tepla na volnoběh má příliš nízký tlak- skoro nulový. Šály jsem už kontroloval a tam se to zdá být v pořádku.
Za studena maže na volnoběh tak 1.5-2 atm, v otáčkách tak 3-4 atm.
Ale za tepla (když má olej tak 90 stupňů) na volnoběh téměř nic a v otáčkách tak 1.5- 2 atm.
Nesetkal jste se už někdo s touto závadou?
Napadá mě olejové čerpadlo, nebo regulátor tlaku...ale vzhledem k ceně dílů to nechci brát metodou pokus-omyl...
Děkuji za odpovědi...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Zdravím fiaťáky...
Mám takovýproblém s Fiatem Tipo 2.0 16V (motor 160.A8) a to ten, že za tepla na volnoběh má příliš nízký tlak- skoro nulový. Šály jsem už kontroloval a tam se to zdá být v pořádku.
Za studena maže na volnoběh tak 1.5-2 atm, v otáčkách tak 3-4 atm.
Ale za tepla (když má olej tak 90 stupňů) na volnoběh téměř nic a v otáčkách tak 1.5- 2 atm.
Nesetkal jste se už někdo s touto závadou?
Napadá mě olejové čerpadlo, nebo regulátor tlaku...ale vzhledem k ceně dílů to nechci brát metodou pokus-omyl...
Děkuji za odpovědi...
okamžitě to odstav jestli máš takovýhle tlaky a vytrhni motor ven.. jendiný co s tím jde udělat je kompletní GO spodku, pokud už neni pozdě , potom to můžou odnýst vačky..
příčin může bejt hodně.. vadná pumpa- tu měnit jedině za novou...
otevřený trysky na ostřik pístů- tam problém envidím , projetý šály na klice/ojnicích atd.....
pravděpodobně to chčije přes ložiksku na vyvažovačkách...
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Spodek jsem kontroloval a ten se zdá být v pořádku...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Protože mezi lidma se tvrdošíjně drží pověra že čím řidší a dražší olej - tím lepší!!! Do našich motorů vyběhaných s nejrůznějšíma vůlema jsou to zbytečně vyhozený peníze. To pochopím u novýho auta ale ne u našich. Sorry, nevím co tam leješ ale přesně tyhle problémy měl ten kámoš - jak jsem psal výše...Ale proč to dělá jen za tepla? A BTW...kolipa je tak normální tlak u tohohle motoru?
Spodek jsem kontroloval a ten se zdá být v pořádku...
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.