2,0 8V přestal mazat

Více
18 roků 5 měsíců zpět #1 od Michal
2,0 8V přestal mazat vytvořil uživatel Michal
Dnes se mi po cestě z brna rozsvitila kontrolka mazání urychleně jsem zastavil aby nedošlo ke zkáze,odšrouboval jsem plnící víčko abych se ujistil že zaváda není v elektronice znovu nastartoval ale olej nestříkal.Jinak oleje jsem tam měl dost. Odtahli jsme auto k mechanikovi který říkal že to zkoukne,ale že zřejmě odešla olejová pumpa .Je to možné ? Jinak ten mechanik říkal že nová stojí 7000 Kč to se mi do toho teda nechce vůbec vrážet.Jaké jsou ještě další možné příčiny nemazaní motoru?

Alfa Romeo 75 2,0 T.S 148 hp
Alfa Romeo 155 1,8 T.S 130 hp
minulost :
Fiat Tipo 2,0 8V
Alfa Romeo Giulietta 1,6

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 5 měsíců zpět #2 od rat21
Odpověděl rat21 pro téma Re: 2,0 8V přestal mazat
Skontroloval by som cidlo tlaku oleja, aby si kvoli prkotine nemenil pumpu.

1.9 TDsX - r.v. 1991 - 270.000 km - po smrti :-(

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

18 roků 5 měsíců zpět #3 od Anonymní
Odpověděl Anonymní pro téma Kontrolka mazání
Myslím že by ses měl podívat, jestli nemáš ucpaný olejový kanálky pro mazání.Fiat konkrétně 2.0 8V má velmi malé kanálky a časem když se nepoužívá kvalitnější olej se mohou zanést. Pak to přestane mazat a nemusí to být čerpadlem.(vlastní skušenost). :?:

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 5 měsíců zpět #4 od Michal
Odpověděl Michal pro téma Re: 2,0 8V přestal mazat
Ok zkontruluji to dikec za rady

Alfa Romeo 75 2,0 T.S 148 hp
Alfa Romeo 155 1,8 T.S 130 hp
minulost :
Fiat Tipo 2,0 8V
Alfa Romeo Giulietta 1,6

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 5 měsíců zpět #5 od Michal
Odpověděl Michal pro téma Re: 2,0 8V přestal mazat
Nebo teda spíš počkám co mi řekne ten mechanik z Lipůvky.S tím olejem je to možný měl nakrouceno už téměř 10000 km. Ser... mě to nebot jsem se chtěl mrknout do těch Pardubek

Alfa Romeo 75 2,0 T.S 148 hp
Alfa Romeo 155 1,8 T.S 130 hp
minulost :
Fiat Tipo 2,0 8V
Alfa Romeo Giulietta 1,6

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 5 měsíců zpět #6 od stiglitz
Odpověděl stiglitz pro téma Re: 2,0 8V přestal mazat
Známýmu se rozsvěcela kontrolka a pak zadřel motor - lil tam plnou syntetiku a když se to ohřálo tak mu svítilo oko, lil to do motoru kterej měl dvěstědvacet tisíc nakrouceno. Pořád to připisoval vadnýmu čidlu...

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 5 měsíců zpět #7 od Honza
Odpověděl Honza pro téma Re: 2,0 8V přestal mazat

Známýmu se rozsvěcela kontrolka a pak zadřel motor - lil tam plnou syntetiku a když se to ohřálo tak mu svítilo oko, lil to do motoru kterej měl dvěstědvacet tisíc nakrouceno. Pořád to připisoval vadnýmu čidlu...


plná do tohoto motoru nepatří (1 je to konstrukčně starej motor, 2 plná rozpustí usazeniny z polo..)- leda ,že by byl novej a to byla jeho 1 nápln, nebo GO.. tahle sme odpravili motor v coupečku... místo polo, sme zkusily plnou a bylo vymalováno... ted po přestavbě a kompletní GO lejeme závodní olej od mobilu (je ve studeným stavu jak voda.. ) a na volnoběh za tepla drží 2bary, stejně jako dřív polosyntetika hustoty vazelíny

coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 5 měsíců zpět #8 od Michal
Odpověděl Michal pro téma Re: 2,0 8V přestal mazat
Tak je to zadřené čerpadlo :( těd přemýšlím jestli dát nové nebo nějaké z starší z vrakáče ? Co myslíte ?

Alfa Romeo 75 2,0 T.S 148 hp
Alfa Romeo 155 1,8 T.S 130 hp
minulost :
Fiat Tipo 2,0 8V
Alfa Romeo Giulietta 1,6

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 5 měsíců zpět #9 od Honza
Odpověděl Honza pro téma Re: 2,0 8V přestal mazat

Tak je to zadřené čerpadlo :( těd přemýšlím jestli dát nové nebo nějaké z starší z vrakáče ? Co myslíte ?


rozhodně nový. a pro jistotu bych zjistil jak na tom sou vačky- jestli nejsou opotřebený/projetý a šály na klice.. hodně lidí si ymslelo že pumpa stačí a během 500 km zas.. diky tomu že spodek motoru byl v pr... ještě dodám že největší ztráty tlaku jsou na prostředním ložisku vyvažovaček.. zrovna minulej tejden to u nás řešil jeden maník..

coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 5 měsíců zpět #10 od Michal
Odpověděl Michal pro téma Re: 2,0 8V přestal mazat
Tak auto už je v cajku.Koupil jsem nové olejové čerpadlo Magneti Marelli za super cenu 2500 Kč

Alfa Romeo 75 2,0 T.S 148 hp
Alfa Romeo 155 1,8 T.S 130 hp
minulost :
Fiat Tipo 2,0 8V
Alfa Romeo Giulietta 1,6

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 5 měsíců zpět #11 od Honza
Odpověděl Honza pro téma Re: 2,0 8V přestal mazat

Tak auto už je v cajku.Koupil jsem nové olejové čerpadlo Magneti Marelli za super cenu 2500 Kč


krásná cena.. já dával do couep za 4500,-

coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

18 roků 5 měsíců zpět #12 od Anonymní
Odpověděl Anonymní pro téma Za tepla nemaže
Zdravím fiaťáky...
Mám takovýproblém s Fiatem Tipo 2.0 16V (motor 160.A8) a to ten, že za tepla na volnoběh má příliš nízký tlak- skoro nulový. Šály jsem už kontroloval a tam se to zdá být v pořádku.
Za studena maže na volnoběh tak 1.5-2 atm, v otáčkách tak 3-4 atm.
Ale za tepla (když má olej tak 90 stupňů) na volnoběh téměř nic a v otáčkách tak 1.5- 2 atm.

Nesetkal jste se už někdo s touto závadou?
Napadá mě olejové čerpadlo, nebo regulátor tlaku...ale vzhledem k ceně dílů to nechci brát metodou pokus-omyl...

Děkuji za odpovědi...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 5 měsíců zpět #13 od Honza
Odpověděl Honza pro téma Re: Za tepla nemaže

Zdravím fiaťáky...
Mám takovýproblém s Fiatem Tipo 2.0 16V (motor 160.A8) a to ten, že za tepla na volnoběh má příliš nízký tlak- skoro nulový. Šály jsem už kontroloval a tam se to zdá být v pořádku.
Za studena maže na volnoběh tak 1.5-2 atm, v otáčkách tak 3-4 atm.
Ale za tepla (když má olej tak 90 stupňů) na volnoběh téměř nic a v otáčkách tak 1.5- 2 atm.

Nesetkal jste se už někdo s touto závadou?
Napadá mě olejové čerpadlo, nebo regulátor tlaku...ale vzhledem k ceně dílů to nechci brát metodou pokus-omyl...

Děkuji za odpovědi...


okamžitě to odstav jestli máš takovýhle tlaky a vytrhni motor ven.. jendiný co s tím jde udělat je kompletní GO spodku, pokud už neni pozdě , potom to můžou odnýst vačky..

příčin může bejt hodně.. vadná pumpa- tu měnit jedině za novou...
otevřený trysky na ostřik pístů- tam problém envidím , projetý šály na klice/ojnicích atd.....

pravděpodobně to chčije přes ložiksku na vyvažovačkách...

coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 5 měsíců zpět #14 od Kyslik
Odpověděl Kyslik pro téma Re: Za tepla nemaže
Ale proč to dělá jen za tepla? A BTW...kolipa je tak normální tlak u tohohle motoru?
Spodek jsem kontroloval a ten se zdá být v pořádku...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 5 měsíců zpět #15 od stiglitz
Odpověděl stiglitz pro téma Re: Za tepla nemaže

Ale proč to dělá jen za tepla? A BTW...kolipa je tak normální tlak u tohohle motoru?
Spodek jsem kontroloval a ten se zdá být v pořádku...

Protože mezi lidma se tvrdošíjně drží pověra že čím řidší a dražší olej - tím lepší!!! Do našich motorů vyběhaných s nejrůznějšíma vůlema jsou to zbytečně vyhozený peníze. To pochopím u novýho auta ale ne u našich. Sorry, nevím co tam leješ ale přesně tyhle problémy měl ten kámoš - jak jsem psal výše...

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 1.558 sekund
Powered by Kunena fórum