Jak startujete????Dotaz
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
[img:1135fe0c32] i9.tinypic.com/40ab7g5.gif [/img:1135fe0c32]
Fiat Tipo 1,4 r.v. 1989
Kdyby lidé nedělali bláhové věci, nic inteligentního by se nikdy nestalo.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
A jsi si jisty, ze to je spravne, ze ten tlak klesne na nulu? Podle mne by tam prave mel byt provozni tlak (regulatorem tlaku se vraci benzin zpatky).startuju hned na nic necekam, protoze az vypne cerpadlo, tak zas klesne tlak v palivovym systemu praktiky na 0 (mam zmereno..)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Když startujete- otočíte klíčkem a čekáte až doběhne čerpadlo a nebo to hned nakopnete?Bez čekání
Vždycky jsem čekal, až doběhne čerpadlo a pak startoval. Stávalo se mi ale, že mi horký motor tímto způsobem nešel nastartovat, ale když jsem ho startoval hned (bez čekání na čerpadlo), tak šel natočit vždycky...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Alfa Romeo 156 1.9JTD
Alfa Romeo 155 1.8TS (bohužel motor KO)
ex.Tipo 1.7D
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- TripleX
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
my car:
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MultiJet 110kw!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- TripleX
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
A jsi si jisty, ze to je spravne, ze ten tlak klesne na nulu? Podle mne by tam prave mel byt provozni tlak (regulatorem tlaku se vraci benzin zpatky).startuju hned na nic necekam, protoze az vypne cerpadlo, tak zas klesne tlak v palivovym systemu praktiky na 0 (mam zmereno..)
jsem si 100% jistej - mam to vysledovaný na 3 autech o kterých můžu říct že jsou ve 100% stavu, z toho i na mým tipu, ve všech mam namontovanej budíček na měření tlaku paliva na liště .. regulátor ten tlak sice udržuje na nějaký hodnotě vůči tlaku/podtlaku v sání , ale pokud otočíš klíčkem v zapalování tak se pumpa sepne, dokud nenatlakuje ty 3b a pak vypne- to je okamžik kdy tůak začne klesat..
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- TripleX
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tak startovat hne ci nie?
u coupe startuju potom az zhasnou vsechny kontrolky (airbag, vstrikovani, imobilizer abs.. atd- tj proste po kontrole systemu..)
sice palivovej system podle budicku ztrati tlak, jenze elektronika je sesynchronizovanam, ze pri tuknuti starterem se hend spusti pumpa a zacne zas tlakovat, takze bezproblemu clovek nastartuje...
je to defacto uplne jedno jak startovat...
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- TripleX
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
u bráchovýho golfa IV to tak zahučí už s otevřením dveří u řidiče.
F Tipo 1.6 i.e., rv. 94
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.