2000 ot./min a neklesají
PS:čidlo otáček je fungl nový,,potenciometr na karbecu skoro taky.Na co se mám ještě kouknout,nebo jak se šteluje volnoběh ?
Fiat Tipo 1.4 IE r.v.88 - koupil jsem ho teprve 30.8.2005,tak se
prosím nedivte některým otázkám.Učený z nebe nespadl.Za chvíli ho budu mít rok.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tipo 1,4 iE, najeto
235 000 km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Ty Lubosi, mas vubec karburator verzi, kdyz ve svem podpisu mas 1.4 IE? Jinak to vypada na krokomotor volnobehu, bud je zasekly, nebo ma spatny kontakt (potenciometr je ve vztahu k plynu) anebo taky jestli se Ti neseklo lanko od plynu.Nazdar kluci,mám problém.Dával jsem nový hadice v motoru.Je to cca. dva dny.Od té doby se otáčky motoru pořád drží okolo 2000 o nechcou klesnout na 800 Nevíte někdo co s tím ?
PS:čidlo otáček je fungl nový,,potenciometr na karbecu skoro taky.Na co se mám ještě kouknout,nebo jak se šteluje volnoběh ?
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Lanko plynu je v pohodě a hadičky mám nový právě kvůli tomu,že nasávali falešnej vzduch - zkusím je ještě jednou projít.Ještě zkusím ten krokomotor.
Fiat Tipo 1.4 IE r.v.88 - koupil jsem ho teprve 30.8.2005,tak se
prosím nedivte některým otázkám.Učený z nebe nespadl.Za chvíli ho budu mít rok.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Krokomotor volnobehu, bez po nem. Nepamatuji se presne, ale myslim, ze jsi to byl Ty co to kuchal,ze? Pak se tedy nediv,jestli to tak je.No pánové sleduju tuhle debatu protože mám asi stejný problém. Ale mě to dělá jenom když je vedro což je nyní. A tyhle potíže mám už tři měsíce občas ale nikdy když bylo chladno. Navíc se mi stává že po nastartování otáčky vyběhnou na dva tisíce a pak asi minutu houpou 2000 - 900 - 2000 -900... A to zaseklým lankem bude sotva. Stává se taky že sundám nohu z plynu a motor točí dva tácy v kuse. A když to zdechnu a zas natočím tak je vše O.K. Jo a než tyhle problémy přišly tak se rozsvěcela kontrolka vstřiku a po tom co jsem všechno prostříkal už se to neděje. [-o<
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Krokomotor volnobehu, bez po nem. Nepamatuji se presne, ale myslim, ze jsi to byl Ty co to kuchal,ze? Pak se tedy nediv,jestli to tak je.No pánové sleduju tuhle debatu protože mám asi stejný problém. Ale mě to dělá jenom když je vedro což je nyní. A tyhle potíže mám už tři měsíce občas ale nikdy když bylo chladno. Navíc se mi stává že po nastartování otáčky vyběhnou na dva tisíce a pak asi minutu houpou 2000 - 900 - 2000 -900... A to zaseklým lankem bude sotva. Stává se taky že sundám nohu z plynu a motor točí dva tácy v kuse. A když to zdechnu a zas natočím tak je vše O.K. Jo a než tyhle problémy přišly tak se rozsvěcela kontrolka vstřiku a po tom co jsem všechno prostříkal už se to neděje. [-o<
Omlouvám se za blbou otázku... , ale co je to krokomotor volnoběhu a kde je? Sice mi asi funguje dobře, přesto bych to chtěl vědět...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
To mas teda dost blbe, rada je jednoducha, zvol polozku "hledat" a pak cti a cti a cti,....urcite najdes odpoved.
Dík, to mě nenapadlo...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Jestli si měnil hadičky, tak zkus resetovat jednotku. Může být v registru závad uložena chyba, kterou jsi nejspíš opravil tou výměnou hadiček. Pak se podívej na ten krokomotorek. Jen nevím jak se resetuje jednotka u 1.4 IE
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Krokomotorek je přímo závislý na čidle teploty chladící kapaliny. Tím větší teploty motoru tím se snižují otáčky až do 900 +- 50.
Jestli si měnil hadičky, tak zkus resetovat jednotku. Může být v registru závad uložena chyba, kterou jsi nejspíš opravil tou výměnou hadiček. Pak se podívej na ten krokomotorek. Jen nevím jak se resetuje jednotka u 1.4 IE
Zkusím zresetovat teda tu ŘJ.Krokomotorek by měl být dobrej.
-ŘJ se resetuje odpojením drátu z baterie
Fiat Tipo 1.4 IE r.v.88 - koupil jsem ho teprve 30.8.2005,tak se
prosím nedivte některým otázkám.Učený z nebe nespadl.Za chvíli ho budu mít rok.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
To mas teda dost blbe, rada je jednoducha, zvol polozku "hledat" a pak cti a cti a cti,....urcite najdes odpoved.
mmm ,nenajdeš skoro nic nebo ti to asi líp vyhledává
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.