tlak v palivové soustavě
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- TripleX
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Nemam s tym ziadne skusenosti ale viem ze ked som mal biedne cerpadlo tak to odhalil az computer a to nezistili ani vo Fiate. Odhalil to az computer u jedneho sukromnika. Tak neviem ci sa da premerat nejako tlak ale asi by som povedal ze to treba dat na diagnostiku.
nechci ¨dát pětikilo za diagnostiku a on mi pak řekne že je to ok
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
v servise na špatnej tlak přišlitepr až před lištu napojili manometr a měřili..má bejt 2,5-3b oproti tlaku(podtlaku) v sání , já tlačím 3,5b
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
ještě mi prosím napiš co se s tím dělá to nějak tlakujou? Nebo tak něco popřípadě co to stojí a popř. jestli s tím musíš do fiatu.
Dík JR
jinak když je motor studenej tak tam je menší tlak než když se začíná ohřívat?
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Pracovni tlak, ktere dodava cerpadlo do vstrikovaciho ventilu je regulovano pomoci regulatoru tlaku-prebytek paliva prepousti nazpet do nadrze, ktery by mel jit seridit (u meho SPI GM to lze-mam tam sroub, kterym napinam pruzinu, jestli to dovoluje Bosch to si nejsem jist). Toto vsak je pouze vec udrzovani dostatecneho tlaku, pokud cerpadlo neni schopno precerpavat palivo do vstrikovani se specifikovanym tlakem (ja mam 1,1baru) tak to nebude pracovat spravne.
Ja mel podobny problem a resilo to nove cerpadlo (2.800Kc).
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- TripleX
Diagnostika opravdu nic takoveho odhalit nemuze, nejsou tam zadne snimace, ktere by to zaznamenavali.
Pracovni tlak, ktere dodava cerpadlo do vstrikovaciho ventilu je regulovano pomoci regulatoru tlaku-prebytek paliva prepousti nazpet do nadrze, ktery by mel jit seridit (u meho SPI GM to lze-mam tam sroub, kterym napinam pruzinu, jestli to dovoluje Bosch to si nejsem jist). Toto vsak je pouze vec udrzovani dostatecneho tlaku, pokud cerpadlo neni schopno precerpavat palivo do vstrikovani se specifikovanym tlakem (ja mam 1,1baru) tak to nebude pracovat spravne.
Ja mel podobny problem a resilo to nove cerpadlo (2.800Kc).
Ale ked je spatne cerpadlo tak to diagnostika ukaze nie? Ja som mal problme z cerpadlom a nevedel som co je presne autu len islo coraz horsie a horsie a bol som na diagnostike vo Fiate tam neprisli na nic a potom som bol u jedneho co ma autodielnu a tam to dali na diagnostiku a hned mi povedal ze je spatne cerpadlo a vymenilo sa a auto islo ako hodiny...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
8v tipa maj štelovací regulátor tlaku od webera- tj na regulátoru odloupneš tu al. krytku a vevnitř je imbusek , jehož utahováním základní tlak zvyšuješ, povolováním snizuješ , bohužel ocelovej šroub a al. tělo chemicky reaguje, takže s tím po 15 letech provozu nikdo enhne....možná jsou i vyjímky- já ho ale enrozhejbal
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- TripleX
diagnostika zjistí kulový - teprve pečlivý proměření průbehu tlaku paliva v závislosti na podtlaku v sání zjistí co se dějě- např. seriový čerpadlo v 1.8 -2.0 16v motorech dokáže tlačit cca. 5.5 b , regulátor tlaku paliva ten tlak snižuje na nějaký 3b vůčí sání , tj. je li v sání podtlak -1b, tak tlak paliva na lište bude pouze 2b , je li motor vypnutej , ale zapneš zapalování , tak ten základní tlak bude cca 3b +-nějaký desetiny.pokud někd epřed regulátor napojíš měřák. ale do tý chvíle než se čerpadlo vypne..
8v tipa maj štelovací regulátor tlaku od webera- tj na regulátoru odloupneš tu al. krytku a vevnitř je imbusek , jehož utahováním základní tlak zvyšuješ, povolováním snizuješ , bohužel ocelovej šroub a al. tělo chemicky reaguje, takže s tím po 15 letech provozu nikdo enhne....možná jsou i vyjímky- já ho ale enrozhejbal
No tak logicky ked uvazujem ked to nema nejake cidlo tak je to pravda lne mi nejde do hlavy ked som k nim prisiel zapli to na computer ukazal mi na cervene cerpadlo oznacene vymneili sme ho a auto bolo OK
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
takže myslíš honzo že mám zkusit ten imbus teda pokud to pude můžu na tom něco zkazit?
můžeš ochudit směs natolik že ti to nepojede a bude vynechávat, ale to spíš dělá když je špatná pumpa.. spíš počítej s tím že když budeš ubírat směs tak ti můžou schořet písty nebo ventily..
na bohatou směs prakticky nic nehrozí jen černej čoud z vejfuku... v normálním režimu to trochu koriguje lambda...
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.