tlak v palivové soustavě

Více
18 roků 3 měsíců zpět #16 od jirkaR
Odpověděl jirkaR pro téma Re: tlak v palivové soustavě
a jak se projevuje nízkej tlak? Jinak na stk jsem měl zvýšený obsach C.

Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 3 měsíců zpět #17 od Honza
Odpověděl Honza pro téma Re: tlak v palivové soustavě

a jak se projevuje nízkej tlak? Jinak na stk jsem měl zvýšený obsach C.


právě tím že to v nízkejch otáčkách cuká a má to špatný přechody

coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 3 měsíců zpět #18 od jirkaR
Odpověděl jirkaR pro téma Re: tlak v palivové soustavě

a jak se projevuje nízkej tlak? Jinak na stk jsem měl zvýšený obsach C.


právě tím že to v nízkejch otáčkách cuká a má to špatný přechody



aha no tak to bude asi ono je to znát i př startování?

Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 3 měsíců zpět #19 od Honza
Odpověděl Honza pro téma Re: tlak v palivové soustavě

a jak se projevuje nízkej tlak? Jinak na stk jsem měl zvýšený obsach C.


právě tím že to v nízkejch otáčkách cuká a má to špatný přechody



aha no tak to bude asi ono je to znát i př startování?


nevím.. někd yjo, někdy ne- záleží podle teploty..

coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 3 měsíců zpět #20 od jirkaR
Odpověděl jirkaR pro téma Re: tlak v palivové soustavě
mám totiž problém při studenem startu když to natočím tak to chcípne když natočím podruhý tak to chytne a cirka 20 vteřin se to jakob přidusívá musím dát víc plynu a po chvíli je to v poho mohl by to dělat nízký tlak ale dělá to jen za studeno Honzo dík za odpověd hodně mi to pomůže :(

Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 3 měsíců zpět #21 od Honza
Odpověděl Honza pro téma Re: tlak v palivové soustavě

mám totiž problém při studenem startu když to natočím tak to chcípne když natočím podruhý tak to chytne a cirka 20 vteřin se to jakob přidusívá musím dát víc plynu a po chvíli je to v poho mohl by to dělat nízký tlak ale dělá to jen za studeno Honzo dík za odpověd hodně mi to pomůže :(


když sme měl nízkej tlak způsovenej vadnou pumpou, tak az studena byl probléms e s tím rozjet- sic estartování probíhalo bez probléu, ale prostě když se chtěl člověk rozjet bez cukaní a podobnejch efektů ztak to musel držet nad 2500-3000ot/min do těch 3000 to prostě nechtělo ejt a když člověk jel v týhle oblasti a chtěl zrychlit tak po šlápnutí na plyn si natlouk o přední okno...

za tepla už to tolik necukalo ale furt tam pocukávání bylo

to co máš může bejt klidně obtok klapky, kterej řídí volnoběh...

coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 3 měsíců zpět #22 od jirkaR
Odpověděl jirkaR pro téma Re: tlak v palivové soustavě
aha dík a co je ten obtok klapky?Co řídí volnoběch kde to najdu? a co s tím?
Dík

Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 3 měsíců zpět #23 od jirkaR
Odpověděl jirkaR pro téma Re: tlak v palivové soustavě
zkusím to lehce přitáhnout ten šroubek ještě si ho označím a když tak ho vrátím zpět :!: :idea:

Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 3 měsíců zpět #24 od jirkaR
Odpověděl jirkaR pro téma Re: tlak v palivové soustavě
Honzo jsi borec :!: :!: :!:
Ten šroub zarezlej nebyl hejbal jsem s ním jak po másle asi se v tom už někdo vrtal po delší době jsem to snad spravil ted nastartuju a otáčky viletí na 1100 tam se drží a neklesají doufám že to tak zůstane ještě o tom napíšu ale snad to bude ok díky moc :!: :!:

Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

  • TripleX
18 roků 3 měsíců zpět #25 od TripleX
Odpověděl TripleX pro téma Ako ide

Honzo jsi borec :!: :!: :!:
Ten šroub zarezlej nebyl hejbal jsem s ním jak po másle asi se v tom už někdo vrtal po delší době jsem to snad spravil ted nastartuju a otáčky viletí na 1100 tam se drží a neklesají doufám že to tak zůstane ještě o tom napíšu ale snad to bude ok díky moc :!: :!:


Inak s tymto sice nemam vobec skusenost ale plati to asi ako pre ine nastavovacie skrutky teda srouby. Skus tam nieco dat mozno prave preto ze uz ide ako po masle sa svojvolne pohybuje casom. Kamarat tam dava spec. taku pasku a potom zatiahne ono sa to dava aj na pokazene zavity ked nemas inu moznost docasnu...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 2 měsíců zpět #26 od TomiKormidelnik
hej hola tento sroub by memu tipku take mozna pomohl kde ho najdu??? Take mi to cuka kope a chcipa tak nevim co s tim prosim pomoct.. :-D dikkk

Fiat Tipo 1.4 i.e. DGT .. vymazlený.. :-D

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 2 měsíců zpět #27 od jirkaR
Odpověděl jirkaR pro téma Re: tlak v palivové soustavě
no já bych se v tom moc nevrtal už se mi taky stalo že jsem nenastartoval vůbec protože jsem ten šroub moc povolil už chci zajet do fiatu a nechat si to změřit a bude snad klid mám podezření na špatný regulátor

Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 2 měsíců zpět #28 od TomiKormidelnik
moje tipo je vrak nechci do nej cpat penize za autorizovany servis to radsi koupim dalsi vrak a prohodil palivovou soustavu.. :-D

Fiat Tipo 1.4 i.e. DGT .. vymazlený.. :-D

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 2 měsíců zpět #29 od MagicMisel

Honzo jsi borec :!: :!: :!:
Ten šroub zarezlej nebyl hejbal jsem s ním jak po másle asi se v tom už někdo vrtal po delší době jsem to snad spravil ted nastartuju a otáčky viletí na 1100 tam se drží a neklesají doufám že to tak zůstane ještě o tom napíšu ale snad to bude ok díky moc :!: :!:


Mužu se zeptat jakej presně šroub?mam stejný problem!"

bmw 530i V8 www.ms-auto.cz

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 2 měsíců zpět #30 od Honza
Odpověděl Honza pro téma Re: tlak v palivové soustavě
hledej regulátor tlaku paliva- je přidělanej dá se říct z boku na sací vačce na takovým držáku , na vejfukový je rozdělovač... vedou do něj 3 hadičky a je na něm napsáno weber..tak je to takoej váleček na jehož vrchu je hliníková krytka , kterou vyloupneš a pod ní by měl bejt imbusovej šroub- když se s ti s ním podaří otáčet tak si můžeš přidat/ubrat na benzínu- pozor moc bych neubíral, ani nepřidával...pokud to nemáš jak měřit

coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 1.826 sekund
Powered by Kunena fórum