tlak v palivové soustavě
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
a jak se projevuje nízkej tlak? Jinak na stk jsem měl zvýšený obsach C.
právě tím že to v nízkejch otáčkách cuká a má to špatný přechody
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
a jak se projevuje nízkej tlak? Jinak na stk jsem měl zvýšený obsach C.
právě tím že to v nízkejch otáčkách cuká a má to špatný přechody
aha no tak to bude asi ono je to znát i př startování?
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
a jak se projevuje nízkej tlak? Jinak na stk jsem měl zvýšený obsach C.
právě tím že to v nízkejch otáčkách cuká a má to špatný přechody
aha no tak to bude asi ono je to znát i př startování?
nevím.. někd yjo, někdy ne- záleží podle teploty..
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
mám totiž problém při studenem startu když to natočím tak to chcípne když natočím podruhý tak to chytne a cirka 20 vteřin se to jakob přidusívá musím dát víc plynu a po chvíli je to v poho mohl by to dělat nízký tlak ale dělá to jen za studeno Honzo dík za odpověd hodně mi to pomůže
když sme měl nízkej tlak způsovenej vadnou pumpou, tak az studena byl probléms e s tím rozjet- sic estartování probíhalo bez probléu, ale prostě když se chtěl člověk rozjet bez cukaní a podobnejch efektů ztak to musel držet nad 2500-3000ot/min do těch 3000 to prostě nechtělo ejt a když člověk jel v týhle oblasti a chtěl zrychlit tak po šlápnutí na plyn si natlouk o přední okno...
za tepla už to tolik necukalo ale furt tam pocukávání bylo
to co máš může bejt klidně obtok klapky, kterej řídí volnoběh...
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Dík
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Ten šroub zarezlej nebyl hejbal jsem s ním jak po másle asi se v tom už někdo vrtal po delší době jsem to snad spravil ted nastartuju a otáčky viletí na 1100 tam se drží a neklesají doufám že to tak zůstane ještě o tom napíšu ale snad to bude ok díky moc
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- TripleX
Honzo jsi borec
Ten šroub zarezlej nebyl hejbal jsem s ním jak po másle asi se v tom už někdo vrtal po delší době jsem to snad spravil ted nastartuju a otáčky viletí na 1100 tam se drží a neklesají doufám že to tak zůstane ještě o tom napíšu ale snad to bude ok díky moc
Inak s tymto sice nemam vobec skusenost ale plati to asi ako pre ine nastavovacie skrutky teda srouby. Skus tam nieco dat mozno prave preto ze uz ide ako po masle sa svojvolne pohybuje casom. Kamarat tam dava spec. taku pasku a potom zatiahne ono sa to dava aj na pokazene zavity ked nemas inu moznost docasnu...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 83
Fiat Tipo 1.4 i.e. DGT .. vymazlený..
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 83
Fiat Tipo 1.4 i.e. DGT .. vymazlený..
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Honzo jsi borec
Ten šroub zarezlej nebyl hejbal jsem s ním jak po másle asi se v tom už někdo vrtal po delší době jsem to snad spravil ted nastartuju a otáčky viletí na 1100 tam se drží a neklesají doufám že to tak zůstane ještě o tom napíšu ale snad to bude ok díky moc
Mužu se zeptat jakej presně šroub?mam stejný problem!"
bmw 530i V8 www.ms-auto.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.