při kolika ot. se rozvítí červená na economěru?

Více
18 roků 3 měsíců zpět #1 od jirkaR
Při kolika otáčkách se vám rosvítí červená na ekonoměru? Mě se rosvícela na 3000 a ted najednou začala až na 3500 kde je chyba?

Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 3 měsíců zpět #2 od Pavel
Je zjímavé, já ji mám žlutou.... :? , ale taky kolem těch 3000

my car:
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MultiJet 110kw!!

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 3 měsíců zpět #3 od michal_tipar
Pokud je ekonoměr na stejném proncipu jako analog, tak bych si typnul na přisávání vzduchu přes nějakou hadici

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 3 měsíců zpět #4 od Pavel
No co se týká digitálu tak tam žádná hadička není! Je to nějak elektronicky očekované.... :?

my car:
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MultiJet 110kw!!

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 3 měsíců zpět #5 od Augustin

No co se týká digitálu tak tam žádná hadička není! Je to nějak elektronicky očekované.... :?

Na to zapomen, a podivej se poradne :wink:
Od posilovace brzd je napojena mala hadicka na jedno cidlo s membranou, ktere udava podle hladiny podtlaku (zatizeni motoru) signal, ktery je pak zobrazen na palubovce.
Btw mne se to ukazuje okolo 3000 ot/min (zalezi hodne, zda jeden s kopce, do kopce.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 3 měsíců zpět #6 od Honza

No co se týká digitálu tak tam žádná hadička není! Je to nějak elektronicky očekované.... :?

Na to zapomen, a podivej se poradne :wink:
Od posilovace brzd je napojena mala hadicka na jedno cidlo s membranou, ktere udava podle hladiny podtlaku (zatizeni motoru) signal, ktery je pak zobrazen na palubovce.
Btw mne se to ukazuje okolo 3000 ot/min (zalezi hodne, zda jeden s kopce, do kopce.


ekonoměr leze do červenýho , když je neúměrně rychlosti a zatížení sešlápnutej pedál.. takže klíďo můžeš točit 6000ot/min a ekonoměr může bejt na půlce atd.. protože zatížení motoru není takový.

osobně mam vyzkoušeno- táhlej kopec, jedu třeba za 4, plyn až nadoraz
ekonoměr vyletí do červenýho enzávisle na otáčkách, postupně jak auto nabírá rychlost tak ručička se pomalu ubírá na půlku a na kopci ej klidně pod půlkou...

coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 3 měsíců zpět #7 od Augustin
To mas pravdu, ale toto ja na svem dgt panelu nevidim, takze nemohu posoudit (pod pulkou, nad pulkou-vidim pouze oranz/zelena)
Taky bych se dooooost divil jestli muzes tocit tech 6tacu a porad tam mas normal 8O to je prece zatizeni jak prase nemluve o prekroceni max. kroutaku pri techto otackach (ja mam neco pres 4tis ot/min)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 3 měsíců zpět #8 od Pavel

No co se týká digitálu tak tam žádná hadička není! Je to nějak elektronicky očekované.... :?

Na to zapomen, a podivej se poradne :wink:
Od posilovace brzd je napojena mala hadicka na jedno cidlo s membranou, ktere udava podle hladiny podtlaku (zatizeni motoru) signal, ktery je pak zobrazen na palubovce.
Btw mne se to ukazuje okolo 3000 ot/min (zalezi hodne, zda jeden s kopce, do kopce.

Zrovna když sem psal druhý příspěvek v tomto tématu tak sem akorát dodělal palubku a veř mi Augustine je tam jen 6 konektorů a žádná hadička :!: jen tři svazky kabelů, to bych si jí všiml mám to dokonce i nafocený tak mohu poslat. Je ale fak jak že to není jen podle otáček....

my car:
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MultiJet 110kw!!

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 3 měsíců zpět #9 od Augustin

No co se týká digitálu tak tam žádná hadička není! Je to nějak elektronicky očekované.... :?

Na to zapomen, a podivej se poradne :wink:
Od posilovace brzd je napojena mala hadicka na jedno cidlo s membranou, ktere udava podle hladiny podtlaku (zatizeni motoru) signal, ktery je pak zobrazen na palubovce.
Btw mne se to ukazuje okolo 3000 ot/min (zalezi hodne, zda jeden s kopce, do kopce.

Zrovna když sem psal druhý příspěvek v tomto tématu tak sem akorát dodělal palubku a veř mi Augustine je tam jen 6 konektorů a žádná hadička :!: jen tři svazky kabelů, to bych si jí všiml mám to dokonce i nafocený tak mohu poslat. Je ale fak jak že to není jen podle otáček....

Pavle, ja taky nemluvil o tom, ze mas mit v palubovce nejakou hadicku :wink: Hadicka i s cidlem je v motorovem prostoru, pouze dva draty vedou k palubovce (cidlo snima, signal jde do palubky). Hledej v motor. prostoru male cidlo (pr. 8cm) rotacniho tvaru s drzakem, nahore je pripojeni na hadicku, z opacne strany zase konektor - kdybych mel fotak, tak Ti to vyfotim).

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 3 měsíců zpět #10 od jirkaR

Je zjímavé, já ji mám žlutou.... :? , ale taky kolem těch 3000

no tak oranžovou takže okolo 3000 je asi teda správně

Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 3 měsíců zpět #11 od Pavel

No co se týká digitálu tak tam žádná hadička není! Je to nějak elektronicky očekované.... :?

Na to zapomen, a podivej se poradne :wink:
Od posilovace brzd je napojena mala hadicka na jedno cidlo s membranou, ktere udava podle hladiny podtlaku (zatizeni motoru) signal, ktery je pak zobrazen na palubovce.
Btw mne se to ukazuje okolo 3000 ot/min (zalezi hodne, zda jeden s kopce, do kopce.

Zrovna když sem psal druhý příspěvek v tomto tématu tak sem akorát dodělal palubku a veř mi Augustine je tam jen 6 konektorů a žádná hadička :!: jen tři svazky kabelů, to bych si jí všiml mám to dokonce i nafocený tak mohu poslat. Je ale fak jak že to není jen podle otáček....

Pavle, ja taky nemluvil o tom, ze mas mit v palubovce nejakou hadicku :wink: Hadicka i s cidlem je v motorovem prostoru, pouze dva draty vedou k palubovce (cidlo snima, signal jde do palubky). Hledej v motor. prostoru male cidlo (pr. 8cm) rotacniho tvaru s drzakem, nahore je pripojeni na hadicku, z opacne strany zase konektor - kdybych mel fotak, tak Ti to vyfotim).

jo,jo tak sem to asu blbě pochopil :oops: , ale asi máš pravdu něco takového tam myslím je :wink:

my car:
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MultiJet 110kw!!

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 3 měsíců zpět #12 od michal_tipar
na dgt bude jen podtlakový spínač, který při určité síle podtlaku sepne resp. přepne ze zelené na červenou, je tak? Jinak tam nemá cenu snímat podtlak ve celé šíři jako na budíku

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 3 měsíců zpět #13 od Jozef
Áno je tam podtlakový snímač, ktorý pri podtlaku zopína väčšinou okolo 3000 ot/min. ale ako tu už bolo spomínané, je rozdiel či ideš po rovine, do kopca alebo dolu z kopca. Inak ja som mal problé, že mi ekonomer "POWER" svietil už len pri slabom stlačení plynu. Problém bol vo vypadnutej hadičke podtlaku.

Fiat Tipo 1,6 DGT r.v. 1990 karburátor, najazdené 185.000 km
Fiat Marea Weekend 1,8 HLX r.v. 1998, najazdené 155.000 km

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 3 měsíců zpět #14 od michal_tipar
Na analogu taky poznám jestli jedu při konstantním plynu do kopce nebo z kopce, to není nic divného. Elektronika snímá zatížení motoru a podle toho určitě upravuje dávkování a množství paliva

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 3 měsíců zpět #15 od Luki
Mi se pravidelně rozsvěcuje při 3200 a je to jedno jestli z kopce nebo do kopce....

Fiat Tipo 1,6 DOHC,r.v. 89 černá metalíza

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.493 sekund
Powered by Kunena fórum