při kolika ot. se rozvítí červená na economěru?
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
my car:
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MultiJet 110kw!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 1349
Michal Tipař [img:35fd246b7a]http://www.celysvet.cz/userbar/dbc73b9e20de02119c403187359ed2da.jpg[/img:35fd246b7a] Tipo 1,4ie \'93 Consummatum est!!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
my car:
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MultiJet 110kw!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Na to zapomen, a podivej se poradneNo co se týká digitálu tak tam žádná hadička není! Je to nějak elektronicky očekované....
Od posilovace brzd je napojena mala hadicka na jedno cidlo s membranou, ktere udava podle hladiny podtlaku (zatizeni motoru) signal, ktery je pak zobrazen na palubovce.
Btw mne se to ukazuje okolo 3000 ot/min (zalezi hodne, zda jeden s kopce, do kopce.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Na to zapomen, a podivej se poradneNo co se týká digitálu tak tam žádná hadička není! Je to nějak elektronicky očekované....
Od posilovace brzd je napojena mala hadicka na jedno cidlo s membranou, ktere udava podle hladiny podtlaku (zatizeni motoru) signal, ktery je pak zobrazen na palubovce.
Btw mne se to ukazuje okolo 3000 ot/min (zalezi hodne, zda jeden s kopce, do kopce.
ekonoměr leze do červenýho , když je neúměrně rychlosti a zatížení sešlápnutej pedál.. takže klíďo můžeš točit 6000ot/min a ekonoměr může bejt na půlce atd.. protože zatížení motoru není takový.
osobně mam vyzkoušeno- táhlej kopec, jedu třeba za 4, plyn až nadoraz
ekonoměr vyletí do červenýho enzávisle na otáčkách, postupně jak auto nabírá rychlost tak ručička se pomalu ubírá na půlku a na kopci ej klidně pod půlkou...
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Taky bych se dooooost divil jestli muzes tocit tech 6tacu a porad tam mas normal 8O to je prece zatizeni jak prase nemluve o prekroceni max. kroutaku pri techto otackach (ja mam neco pres 4tis ot/min)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Zrovna když sem psal druhý příspěvek v tomto tématu tak sem akorát dodělal palubku a veř mi Augustine je tam jen 6 konektorů a žádná hadička jen tři svazky kabelů, to bych si jí všiml mám to dokonce i nafocený tak mohu poslat. Je ale fak jak že to není jen podle otáček....Na to zapomen, a podivej se poradneNo co se týká digitálu tak tam žádná hadička není! Je to nějak elektronicky očekované....
Od posilovace brzd je napojena mala hadicka na jedno cidlo s membranou, ktere udava podle hladiny podtlaku (zatizeni motoru) signal, ktery je pak zobrazen na palubovce.
Btw mne se to ukazuje okolo 3000 ot/min (zalezi hodne, zda jeden s kopce, do kopce.
my car:
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MultiJet 110kw!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Pavle, ja taky nemluvil o tom, ze mas mit v palubovce nejakou hadicku Hadicka i s cidlem je v motorovem prostoru, pouze dva draty vedou k palubovce (cidlo snima, signal jde do palubky). Hledej v motor. prostoru male cidlo (pr. 8cm) rotacniho tvaru s drzakem, nahore je pripojeni na hadicku, z opacne strany zase konektor - kdybych mel fotak, tak Ti to vyfotim).Zrovna když sem psal druhý příspěvek v tomto tématu tak sem akorát dodělal palubku a veř mi Augustine je tam jen 6 konektorů a žádná hadička jen tři svazky kabelů, to bych si jí všiml mám to dokonce i nafocený tak mohu poslat. Je ale fak jak že to není jen podle otáček....Na to zapomen, a podivej se poradneNo co se týká digitálu tak tam žádná hadička není! Je to nějak elektronicky očekované....
Od posilovace brzd je napojena mala hadicka na jedno cidlo s membranou, ktere udava podle hladiny podtlaku (zatizeni motoru) signal, ktery je pak zobrazen na palubovce.
Btw mne se to ukazuje okolo 3000 ot/min (zalezi hodne, zda jeden s kopce, do kopce.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
no tak oranžovou takže okolo 3000 je asi teda správněJe zjímavé, já ji mám žlutou.... , ale taky kolem těch 3000
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
jo,jo tak sem to asu blbě pochopil , ale asi máš pravdu něco takového tam myslím jePavle, ja taky nemluvil o tom, ze mas mit v palubovce nejakou hadicku Hadicka i s cidlem je v motorovem prostoru, pouze dva draty vedou k palubovce (cidlo snima, signal jde do palubky). Hledej v motor. prostoru male cidlo (pr. 8cm) rotacniho tvaru s drzakem, nahore je pripojeni na hadicku, z opacne strany zase konektor - kdybych mel fotak, tak Ti to vyfotim).Zrovna když sem psal druhý příspěvek v tomto tématu tak sem akorát dodělal palubku a veř mi Augustine je tam jen 6 konektorů a žádná hadička jen tři svazky kabelů, to bych si jí všiml mám to dokonce i nafocený tak mohu poslat. Je ale fak jak že to není jen podle otáček....Na to zapomen, a podivej se poradneNo co se týká digitálu tak tam žádná hadička není! Je to nějak elektronicky očekované....
Od posilovace brzd je napojena mala hadicka na jedno cidlo s membranou, ktere udava podle hladiny podtlaku (zatizeni motoru) signal, ktery je pak zobrazen na palubovce.
Btw mne se to ukazuje okolo 3000 ot/min (zalezi hodne, zda jeden s kopce, do kopce.
my car:
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MultiJet 110kw!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 1349
Michal Tipař [img:35fd246b7a]http://www.celysvet.cz/userbar/dbc73b9e20de02119c403187359ed2da.jpg[/img:35fd246b7a] Tipo 1,4ie \'93 Consummatum est!!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1,6 DGT r.v. 1990 karburátor, najazdené 185.000 km
Fiat Marea Weekend 1,8 HLX r.v. 1998, najazdené 155.000 km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 1349
Michal Tipař [img:35fd246b7a]http://www.celysvet.cz/userbar/dbc73b9e20de02119c403187359ed2da.jpg[/img:35fd246b7a] Tipo 1,4ie \'93 Consummatum est!!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1,6 DOHC,r.v. 89 černá metalíza
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.