nestálý volnoběh
FIAT TIPO 1.6 sx DOHC, 66kW - DGT
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Potom jestlije povolene dostatecne lanko plynu.
U MPI cistotu klapky.
Pokud ani jedno nepomuze, tak to nejspis bude vybehany potenciometr skrtici klapky, co bude problem.
Taky muzes zkusit odpojit baterku a pak nastartovat a nechat motor nacist nova data pri teplem motoru.
Tipo 1.4 i.e. r.v.90,
najeto cca 200 tis.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prohrabal jsem celou elektriku ale nic. Proměřil jsem všechna čidla a nic jsem nezjistil. Dokonce mi to při prvním nastartování hned chcípne. Pak se to rozběhne, ale kolísájí mi otáčky jek řiká kolega co se na to ptal.
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
FIAT TIPO 1.6 sx DOHC, 66kW - DGT
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
díkys
FIAT TIPO 1.6 sx DOHC, 66kW - DGT
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Chlapi, tez by jste si mohli dat do podpisu informace o svem milackovi, at nemusi byt takoveto dotazy. Souhlas?prosím tady 149C2.046. 66kW/6250otm-1, objem 1585ccm
díkys
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
FIAT TIPO 1.6 sx DOHC, 66kW - DGT
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tak na to zapomen, ze mas vstrikovaci jednotku Magneti-Marelli. Mas tam SPI od GM, presne stejnou montovali do Opel Kadett.Jestli máš vstřikovací jednotku Marelli, tak potenciometr ani nerozebereš aniž by jsi to poškodil. Akdyž se ti to povede, tak je uvnitř šváb zalitý v gelu a neuděláš s tím nic Já mám Marelli a motor 149.C2.046
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tak to si pis, ze to tak je, muzu Ti i ukazat origo manual k tomuto Tipu, je to urceno pro CH, kde vyzadovali prisnejsi limity pro NOx, takze tam jsou takove blbosti jako EGR...GM pochybuji
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tak na to zapomen, ze mas vstrikovaci jednotku Magneti-Marelli. Mas tam SPI od GM, presne stejnou montovali do Opel Kadett.Jestli máš vstřikovací jednotku Marelli, tak potenciometr ani nerozebereš aniž by jsi to poškodil. Akdyž se ti to povede, tak je uvnitř šváb zalitý v gelu a neuděláš s tím nic Já mám Marelli a motor 149.C2.046
Tak v tom případě mám nějaký hybrid. Vstřikovací jednotka je přímo Weber-Marelli. Taky je zvláštní, že všude kam vlezu pro náhradní díly se na mě divně dívají. Mám 1.6 DOHC a r.v. konec 1991. Prý se uvadí jen do roku 1990.
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vsak Ti poslu tu slibenou fotku, kde to mam nafocene, urcite se jedna o stejny typ jak mas Ty. Ale s tim rozdilem, ze to je GM (vsimni si popisu - vyrobni cislo, ktere je vypaleno na plose difuzoru, viditelne shora, pod kryci gumickou konektoru vstrikovaci trysky), ten popis zacina GM ..... a je to presne to co mas Ty. Opravdu se nejedna o Marelli, i kdyz tam je myslim, nekde jeden maly napis na te jednotce napsan.Tak na to zapomen, ze mas vstrikovaci jednotku Magneti-Marelli. Mas tam SPI od GM, presne stejnou montovali do Opel Kadett.Jestli máš vstřikovací jednotku Marelli, tak potenciometr ani nerozebereš aniž by jsi to poškodil. Akdyž se ti to povede, tak je uvnitř šváb zalitý v gelu a neuděláš s tím nic Já mám Marelli a motor 149.C2.046
Tak v tom případě mám nějaký hybrid. Vstřikovací jednotka je přímo Weber-Marelli. Taky je zvláštní, že všude kam vlezu pro náhradní díly se na mě divně dívají. Mám 1.6 DOHC a r.v. konec 1991. Prý se uvadí jen do roku 1990.
Navic to je popsano i v tom origo manualu pro tento typ vozidla - 1.6ie DOHC 66kW..... a mam rocnik 1989.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.