nestálý volnoběh

Více
18 roků 3 měsíců zpět #1 od HAJECEK
nestálý volnoběh vytvořil uživatel HAJECEK
Po nastartování mi na volnoběh hodně moc kolísají otáčky, chápu že je to studený,ale... Pohybuje se to kolem 1800ot/min a vždy to klesne asi na 900, pak to asi pozná že by to chcíplo a znovu to vyleze nahoru pak zas dolů a takhle pořád dokola,

FIAT TIPO 1.6 sx DOHC, 66kW - DGT

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 3 měsíců zpět #2 od hanzs
Odpověděl hanzs pro téma volnobeh
Tohle se tu uz nekolikrat probiralo, ale postup zvol asi nasledujici - zkontroluj vsechny konektory v motorovem prostoru, prostrikni kontaktolem napr. Dale zkontroluj vsechny hadicky podtlaku.
Potom jestlije povolene dostatecne lanko plynu.
U MPI cistotu klapky.
Pokud ani jedno nepomuze, tak to nejspis bude vybehany potenciometr skrtici klapky, co bude problem.
Taky muzes zkusit odpojit baterku a pak nastartovat a nechat motor nacist nova data pri teplem motoru.

Tipo 1.4 i.e. r.v.90,
najeto cca 200 tis.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 3 měsíců zpět #3 od petr1978
Odpověděl petr1978 pro téma Re: nestálý volnoběh
Mě tohle dělá taky a nevím čím to je :(
Prohrabal jsem celou elektriku ale nic. Proměřil jsem všechna čidla a nic jsem nezjistil. Dokonce mi to při prvním nastartování hned chcípne. Pak se to rozběhne, ale kolísájí mi otáčky jek řiká kolega co se na to ptal. :(

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 3 měsíců zpět #4 od stiglitz
Odpověděl stiglitz pro téma Re: nestálý volnoběh
Jo, to dělalo a teď je klid už druhej měsíc. Ono se to zase objeví. Tyhle závady mám rááád. :dead:

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 3 měsíců zpět #5 od HAJECEK
Odpověděl HAJECEK pro téma Re: nestálý volnoběh
zajímal by mě ten potenciometr,našel jsem jak ho ho opravit, jde o to ale kde ho najít... :oops:

FIAT TIPO 1.6 sx DOHC, 66kW - DGT

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 3 měsíců zpět #6 od jirkaR
Odpověděl jirkaR pro téma Re: nestálý volnoběh
Nevidím tu co máš za motor?

Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 3 měsíců zpět #7 od HAJECEK
Odpověděl HAJECEK pro téma Re: nestálý volnoběh
prosím tady 149C2.046. 66kW/6250otm-1, objem 1585ccm
díkys

FIAT TIPO 1.6 sx DOHC, 66kW - DGT

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 3 měsíců zpět #8 od Augustin
Odpověděl Augustin pro téma Re: nestálý volnoběh

prosím tady 149C2.046. 66kW/6250otm-1, objem 1585ccm
díkys

Chlapi, tez by jste si mohli dat do podpisu informace o svem milackovi, at nemusi byt takoveto dotazy. Souhlas?

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 3 měsíců zpět #9 od HAJECEK
Odpověděl HAJECEK pro téma Re: nestálý volnoběh
ok ale kde se to do profilu píše ?

FIAT TIPO 1.6 sx DOHC, 66kW - DGT

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 2 měsíců zpět #10 od petr1978
Odpověděl petr1978 pro téma Re: nestálý volnoběh
Jestli máš vstřikovací jednotku Marelli, tak potenciometr ani nerozebereš aniž by jsi to poškodil. Akdyž se ti to povede, tak je uvnitř šváb zalitý v gelu a neuděláš s tím nic :( Já mám Marelli a motor 149.C2.046

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 2 měsíců zpět #11 od Augustin
Odpověděl Augustin pro téma Re: nestálý volnoběh

Jestli máš vstřikovací jednotku Marelli, tak potenciometr ani nerozebereš aniž by jsi to poškodil. Akdyž se ti to povede, tak je uvnitř šváb zalitý v gelu a neuděláš s tím nic :( Já mám Marelli a motor 149.C2.046

Tak na to zapomen, ze mas vstrikovaci jednotku Magneti-Marelli. Mas tam SPI od GM, presne stejnou montovali do Opel Kadett.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 2 měsíců zpět #12 od simir
Odpověděl simir pro téma Re: nestálý volnoběh
GM pochybuji

Fiat Tipo 1.6 DOHC (149C2046)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 2 měsíců zpět #13 od Augustin
Odpověděl Augustin pro téma Re: nestálý volnoběh

GM pochybuji

Tak to si pis, ze to tak je, muzu Ti i ukazat origo manual k tomuto Tipu, je to urceno pro CH, kde vyzadovali prisnejsi limity pro NOx, takze tam jsou takove blbosti jako EGR... :wink:

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 2 měsíců zpět #14 od petr1978
Odpověděl petr1978 pro téma Re: nestálý volnoběh

Jestli máš vstřikovací jednotku Marelli, tak potenciometr ani nerozebereš aniž by jsi to poškodil. Akdyž se ti to povede, tak je uvnitř šváb zalitý v gelu a neuděláš s tím nic :( Já mám Marelli a motor 149.C2.046

Tak na to zapomen, ze mas vstrikovaci jednotku Magneti-Marelli. Mas tam SPI od GM, presne stejnou montovali do Opel Kadett.


Tak v tom případě mám nějaký hybrid. Vstřikovací jednotka je přímo Weber-Marelli. Taky je zvláštní, že všude kam vlezu pro náhradní díly se na mě divně dívají. Mám 1.6 DOHC a r.v. konec 1991. Prý se uvadí jen do roku 1990.

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 2 měsíců zpět #15 od Augustin
Odpověděl Augustin pro téma Re: nestálý volnoběh

Jestli máš vstřikovací jednotku Marelli, tak potenciometr ani nerozebereš aniž by jsi to poškodil. Akdyž se ti to povede, tak je uvnitř šváb zalitý v gelu a neuděláš s tím nic :( Já mám Marelli a motor 149.C2.046

Tak na to zapomen, ze mas vstrikovaci jednotku Magneti-Marelli. Mas tam SPI od GM, presne stejnou montovali do Opel Kadett.


Tak v tom případě mám nějaký hybrid. Vstřikovací jednotka je přímo Weber-Marelli. Taky je zvláštní, že všude kam vlezu pro náhradní díly se na mě divně dívají. Mám 1.6 DOHC a r.v. konec 1991. Prý se uvadí jen do roku 1990.

Vsak Ti poslu tu slibenou fotku, kde to mam nafocene, urcite se jedna o stejny typ jak mas Ty. Ale s tim rozdilem, ze to je GM (vsimni si popisu - vyrobni cislo, ktere je vypaleno na plose difuzoru, viditelne shora, pod kryci gumickou konektoru vstrikovaci trysky), ten popis zacina GM ..... a je to presne to co mas Ty. :wink: Opravdu se nejedna o Marelli, i kdyz tam je myslim, nekde jeden maly napis na te jednotce napsan.
Navic to je popsano i v tom origo manualu pro tento typ vozidla - 1.6ie DOHC 66kW..... a mam rocnik 1989.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.467 sekund
Powered by Kunena fórum