EGR ventil
- MagicMisel
- Autor tématu
- Offline
bmw 530i V8 www.ms-auto.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Na 1.9TD je EGR medzi parohmi sania a vyfuku.
1.9 TDsX - r.v. 1991 - 270.000 km - po smrti
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- MagicMisel
- Autor tématu
- Offline
bmw 530i V8 www.ms-auto.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- MagicMisel
- Autor tématu
- Offline
bmw 530i V8 www.ms-auto.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
na sání ho máš když zvedneš kapotu tak na spolujezdcově straně vede k němu trubička od výfuku a pár hadiček- všechno jde dobře oddělat, jen musíš mít něco čím ucpeš díru ve svodech- já použil upravenej šroub
pozitiva- nezasírá to sání, necvrdliká to , enní problém při startování , vždy mám ten výkon co to má mít
mínusy - horší emise- to je jedinej důvod proč to tam je
spotřebu sem nezaregistroval
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Škoda Octavia 1.9TDi Combi cca 100kw/ 300nm
Škoda Fabia 1.4-50kw
Fiat Tipo 1.6-8v DOHC 66kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.6i.e.kat rv. 91'
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- MagicMisel
- Autor tématu
- Offline
bmw 530i V8 www.ms-auto.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- MagicMisel
- Autor tématu
- Offline
S kligeritem zkušenosti nemám, ale kluci ho sundaj z příruby a z plechu vystřihnou záslepku jako je příruba a namontrujou ho zpět, akorát bude bez funkce.
Škoda Octavia 1.9TDi Combi cca 100kw/ 300nm
Škoda Fabia 1.4-50kw
Fiat Tipo 1.6-8v DOHC 66kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- MagicMisel
- Autor tématu
- Offline
bmw 530i V8 www.ms-auto.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
na 2.0 8v sem ho zrušil protože už byl nefunkční- ais jako na většině aut....
na sání ho máš když zvedneš kapotu tak na spolujezdcově straně vede k němu trubička od výfuku a pár hadiček- všechno jde dobře oddělat, jen musíš mít něco čím ucpeš díru ve svodech- já použil upravenej šroub
pozitiva- nezasírá to sání, necvrdliká to , enní problém při startování , vždy mám ten výkon co to má mít
mínusy - horší emise- to je jedinej důvod proč to tam je
spotřebu sem nezaregistroval
to je síla ty máš tolik zkušeností z motorem asi se za tebou brzo rozjedu aby si mi to zkouknul
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Honza napsal: na 2.0 8v sem ho zrušil protože už byl nefunkční- ais jako na většině aut....
A jak jsi ho zrušil? Oddělal jsi ho úplně nebo jen zaslepil. A co potom ten konektor k řídící jednotce, zůstal prázdný nebo jsi ho obalamutil?
FIAT TIPO - 1,6 MPI, r.v 1994 ...zatím
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
www.fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=1315
FIAT TIPO - 1,6 MPI, r.v 1994 ...zatím
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.