Uz nevim co dal
Ja si taky myslim!bude se snazit jezdit min a pak se uvidí!!pri kolika otackach tak radis na vyssi kvalt?
Já řadím tak při 2500 otáček. To bohatě stačí. Ten dvoulitr má obrovskou sílu ( 156 N.m není málo i když dnes takového krouťáku dosahujou i zážehový jednaosmičky ) a při přeřazení na vyšší kvalt ti tu váhu utáhne.
Otec má Seata Ibizu. 1.4 16V 55 kW. Tamk de já jedu z dvoulitrem 55 na 4. rychlost ( 2200 ot ) tam on musí jet na trojku a musí ten šestnáctiventil točit. Když si to auto koupil,tak sem mu hned řekl - i když bylo nový,tak ať přeřazuje tak při 3300. Šestnáctiventily se hrozně rádi vytáčí ale u 1.4 máš malý krouťák a musíš řadit víc aby ti ten motor ten vyšší kvalt utáhl.
Já couvám do garáže bez plynu a u Seatu tam musím mít aspoň 1200 ot, aby mi to nescíplo.
Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- MagicMisel
- Autor tématu
- Offline
Ja si taky myslim!bude se snazit jezdit min a pak se uvidí!!pri kolika otackach tak radis na vyssi kvalt?
Já řadím tak při 2500 otáček. To bohatě stačí. Ten dvoulitr má obrovskou sílu ( 156 N.m není málo i když dnes takového krouťáku dosahujou i zážehový jednaosmičky ) a při přeřazení na vyšší kvalt ti tu váhu utáhne.
Otec má Seata Ibizu. 1.4 16V 55 kW. Tamk de já jedu z dvoulitrem 55 na 4. rychlost ( 2200 ot ) tam on musí jet na trojku a musí ten šestnáctiventil točit. Když si to auto koupil,tak sem mu hned řekl - i když bylo nový,tak ať přeřazuje tak při 3300. Šestnáctiventily se hrozně rádi vytáčí ale u 1.4 máš malý krouťák a musíš řadit víc aby ti ten motor ten vyšší kvalt utáhl.
Já couvám do garáže bez plynu a u Seatu tam musím mít aspoň 1200 ot, aby mi to nescíplo.
Ok!!tak ja skusim trosku zvolnit!!i kdyz nevim nevim!!je to strasne návykoví!!asi ta spotreba bude fakt tim! 8-[
bmw 530i V8 www.ms-auto.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- MagicMisel
- Autor tématu
- Offline
bmw 530i V8 www.ms-auto.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- MagicMisel
- Autor tématu
- Offline
Chlapy kolik vam to tak zere pri ostrejsi jizde vy co mate motor 2,0 8V??
:
bmw 530i V8 www.ms-auto.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
"MagicMisel napsal: Ok!!tak ja skusim trosku zvolnit!!i kdyz nevim nevim!!je to strasne návykoví!!asi ta spotreba bude fakt tim!
No jasně. Ta spotřeba je velmi náchylná k omu,jak šlapeš na plyn.
Zkus zvolnit tempo - neříkám aby jsi jezdil pomalu ale zkus zrychlovat pomaleji a motor tolik netoč - zkus do těch třech tisíc a uvidíš. Průměrná spotřeba u 2.0 8VALVE je dle papírů 8.8 l/100 km.
Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- MagicMisel
- Autor tématu
- Offline
"MagicMisel napsal: Ok!!tak ja skusim trosku zvolnit!!i kdyz nevim nevim!!je to strasne návykoví!!asi ta spotreba bude fakt tim!
No jasně. Ta spotřeba je velmi náchylná k omu,jak šlapeš na plyn.
Zkus zvolnit tempo - neříkám aby jsi jezdil pomalu ale zkus zrychlovat pomaleji a motor tolik netoč - zkus do těch třech tisíc a uvidíš. Průměrná spotřeba u 2.0 8VALVE je dle papírů 8.8 l/100 km.
Tak za dnesek mam 60km a ani jeden dilek neubil!!tocim to do tech 3000 aby svitilo economy a zda se to byt dobry!
bmw 530i V8 www.ms-auto.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
"MagicMisel napsal: Tak za dnesek mam 60km a ani jeden dilek neubil!!tocim to do tech 3000 aby svitilo economy a zda se to byt dobry!
No jasně. Skus točit motor kolem nejvyššího krouťáku což je u tohoto motoru 156 N.m při 3300 a uvidíš že spotřeba bude kolem těch 9 litrů.
Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- MagicMisel
- Autor tématu
- Offline
"MagicMisel napsal: Tak za dnesek mam 60km a ani jeden dilek neubil!!tocim to do tech 3000 aby svitilo economy a zda se to byt dobry!
No jasně. Skus točit motor kolem nejvyššího krouťáku což je u tohoto motoru 156 N.m při 3300 a uvidíš že spotřeba bude kolem těch 9 litrů.
Doufam že to bude v pohodě!!!potrebuju jezdit a kdybych zas musel dat auto spravit tak by mě šlehlo!!
bmw 530i V8 www.ms-auto.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Chlapy kolik vam to tak zere pri ostrejsi jizde vy co mate motor 2,0 8V??
:
9l
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- MagicMisel
- Autor tématu
- Offline
Chlapy kolik vam to tak zere pri ostrejsi jizde vy co mate motor 2,0 8V??
:
9l
No uvidím!!Dneska tu spotrebu spočítám až dotankuju do plna!!
bmw 530i V8 www.ms-auto.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- MagicMisel
- Autor tématu
- Offline
bmw 530i V8 www.ms-auto.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- MagicMisel
- Autor tématu
- Offline
Na dílky se vykašli.Při kvalitě palivoměrů u Fiat je to jen hodně hrubý orientační údaj.Nádrž má 55 litrů-podle orig.manuálu(r.v. 90).
Na 55 litru to nemuže mít!!když byla skoro prazdna tak sem tam dal 41,5 litru a to už nesvítilo nic!!Jen obcas blikl 1 dílek a to jen kdyz to stalo z kopca!
bmw 530i V8 www.ms-auto.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.