ALTERNÁTOR?

Více
18 roků 2 měsíců zpět #16 od Vlastík
Odpověděl Vlastík pro téma Re: ALTERNÁTOR?
Myslel jsem si to já tam mám altík65A jenom mě zmátlo že ty otáčky tak klesnou ale jak tak vidím tak je to asi normální díky SKV

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 2 měsíců zpět #17 od Pavel
Odpověděl Pavel pro téma Re: ALTERNÁTOR?

Je to tím, že zadní vyhřívání má cca 110 - 130watů, což je při 12 voltech cca 10 ampér /možná malinko víc/. Když k tomu zapneš ventilátor topení nebo sepne ventilátor chladiče, případně obojí dohromady, světla atd., dostaneš se s proudem dobíjení alternátoru přes 30 ampér! Takže logicky klesnou otáčky. Při volnoběhu potom alternátor nestačí dobíjet a proud jde z baterie! Alternátor běžně dodávaný do našich vozů /1,1; 1,4; 1,6; 1,7D/ dává maximálně 55 ampér, do 1,9TDi byl dodáván 65 ampérový! :!:

Velmi správně, motor sem tímto díky alternátoru velmi zatežuje stejně tak když otáčíš volantem, nebo zapneš kompresor klimatizace - výsledkem je pokles otáček díky záteži nicméně ŘJ ví že při volnoběhu musí udržovat otáčky na př. 800ot/min + - 50ot/min. za každé podmínky. I při zátěží jako je tato by se měli alespoň trochu otáčky vyrovnat.

my car:
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MultiJet 110kw!!

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.266 sekund
Powered by Kunena fórum