Typ vstřikování

Více
18 roků 2 měsíců zpět #1 od temprař
Typ vstřikování vytvořil uživatel temprař
Jaký typ vstřikování používá 2.0 8V. A jakým způsobem lze u něj vyblikat poruchy. Díky za každou odpověď

Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 2 měsíců zpět #2 od Vlastík
Odpověděl Vlastík pro téma Re: Typ vstřikování
Mělo by to být "Magnetti Marelli IAW Multipoint"Ale jestli u tohoto typu jde vyblikat kód to fakt nevím akorát vím,že v servisu to ten jejich přístoj tzv.EXAMINER ani nepoznal a tudíž s tím nekomunikoval.Stalo se mi to na TIPU a na CROMĚ oba dvoulitry 85Kw.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 2 měsíců zpět #3 od michal_tipar
Odpověděl michal_tipar pro téma Re: Typ vstřikování
kód se vyblikává z řídící jednotky, ne ze vstřikovací jednotky.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 2 měsíců zpět #4 od temprař
Odpověděl temprař pro téma Re: Typ vstřikování
Jasně. Já myslím řídící jednotku. Možná sem to špatně napsal. Jak teda.

Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 2 měsíců zpět #5 od michal_tipar
Odpověděl michal_tipar pro téma Re: Typ vstřikování
ale ptáš se na vztřikovací jednotku, ta je kufru a stará se o náležitosti vstřikování paliva, neslyšel jsem nic o tom, že by se z ní dal vyblikávat kód, nicméně je pravděpodobné, že se taky dá napíchnout na počítač a "poladit", já ji teda můžu připojit (Bosch Monojetronic).
řídící jednotka, která snímá veškeré veličiny a dá se z ní získat chybový kód je v kabině před nohama spolujezdce. Postup tu byl už milionkrát popisovaný. Dokonce o tom byl i článek
fiattipo.net/clanky/chybove-kody/11

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 2 měsíců zpět #6 od jirk
Odpověděl jirk pro téma Re: Typ vstřikování
Vstřikovací jednotka je v kufru?Kdo ti ji tam dal a co ti tam je platná?!

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 2 měsíců zpět #7 od temprař
Odpověděl temprař pro téma Re: Typ vstřikování
To by mne taky zajímalo ? Já myslel že řídící jednotka a vstřikovací jednotka je to samé. Řídící jednotka přece řídí vstřikování. Copak nemám pravdu :D

Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 2 měsíců zpět #8 od jirk
Odpověděl jirk pro téma Re: Typ vstřikování
Nechci tě zklamat,ale ŘJ a vstřikovací jednotka není to samé.Vstřikovací jednotka je zařízení na dodávání paliva motoru podle pokynů řídící jednotky,která vyhodnocuje pracovní režim motoru.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 2 měsíců zpět #9 od temprař
Odpověděl temprař pro téma Re: Typ vstřikování
Takže vstřikovací jednotka zahrnuje vstřikovací ventily a kdejaký ty ptákovinky ke vstřikování nebo je to nějaká elektronická krabička.

Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 2 měsíců zpět #10 od Pavel
Odpověděl Pavel pro téma Re: Typ vstřikování
Hle chlapi co je to za blbost? Kdyť je to vždy jen jedna jednotka to je snad jasný ne? Nebo teda se mi toto nějak vyhlo jako autoelektrikáři a že už sem pár knížek o řídících systémech motorů přečetl :D Nepletete si to náhodou se starým Digiplexem? Bosch monomonotronic ho ma na rozdíl od Bosch monojetronic integrovanej v sobě.

my car:
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MultiJet 110kw!!

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 2 měsíců zpět #11 od jirk
Odpověděl jirk pro téma Re: Typ vstřikování
Vstřikovací jednotka je vlastně náhrada karburátoru-nevím jak jsi starý nebo mladý a jestli ti to slovo něco říká.Je to zařízení na dodávku paliva.Pokud je jednobodový,je umístěno u vzduchového filtru nad sacím potrubím.Při MPI-vícebodovém vstřikování -jsou umístěné na hlavě motoru.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 2 měsíců zpět #12 od Pavel
Odpověděl Pavel pro téma Re: Typ vstřikování

Vstřikovací jednotka je vlastně náhrada karburátoru-nevím jak jsi starý nebo mladý a jestli ti to slovo něco říká.Je to zařízení na dodávku paliva.Pokud je jednobodový,je umístěno u vzduchového filtru nad sacím potrubím.Při MPI-vícebodovém vstřikování -jsou umístěné na hlavě motoru.

No samozřejmně vstřikovací jednotka je jen laicky řečeno ,,elektronickej karburátor,, prostě jednobodovka klasická!

my car:
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MultiJet 110kw!!

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 2 měsíců zpět #13 od jirk
Odpověděl jirk pro téma Re: Typ vstřikování
Někde se probíralo: SPI a MPI tedy jednobodový a vícebodový vstřik.Jednobodový se dá v podstatě brát jako chytrá náhrada karburátoru,MPI už stříká do konkrétního válce,který má právě pálit,takže u 4-válce jsou 4 vstřik.jednotky.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 2 měsíců zpět #14 od michal_tipar
Odpověděl michal_tipar pro téma Re: Typ vstřikování
Kde je umístěná elektronika co řídí vstřikování u MPI? Taky v hlavě? U SPI je to krabice s velkým hliníkovám žebrem v motorovém prostoru na přepážce kousek od brzdového válce. Vede z ní stejný diagnostický konektor jako z ŘJ co je v kabině - dokonce i ve fiatu se spletl a napojil počítač na ní, ale moc si s ním nerozuměla, tak pak šel do kabiny a pod nohama spolujezdce napíchl ŘJ.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 2 měsíců zpět #15 od Augustin
Odpověděl Augustin pro téma Re: Typ vstřikování

Kde je umístěná elektronika co řídí vstřikování u MPI? Taky v hlavě? U SPI je to krabice s velkým hliníkovám žebrem v motorovém prostoru na přepážce kousek od brzdového válce. Vede z ní stejný diagnostický konektor jako z ŘJ co je v kabině - dokonce i ve fiatu se spletl a napojil počítač na ní, ale moc si s ním nerozuměla, tak pak šel do kabiny a pod nohama spolujezdce napíchl ŘJ.

Ja nevim jak Ty, ale u meho auta mam RJ pod nohama spolujezdce a zadnou dalsi krabici nemam.
RJ si reguluje mnozstvi smesi co se ma vstriknout do sani, informace dale jdou do zapalovaci casti, kde se provadi casovani zazehu. Mozna ze si pletes tu cast s tim velkym hlinikovym zebrem jako RJ (melo by to byt zapalovani-proto ten chladici prvek).

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.503 sekund
Powered by Kunena fórum