dekarbonizace
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- MagicMisel
- Autor tématu
- Offline
Myslím,že vstřikování vody se používalo i u soutěžních aut pro zvýšení výkonu,ale to je trochu jiná kapitola.
Presne jak ríkáš ty!!prostě se to používalo ,používá tam kde jsou max otacky!
bmw 530i V8 www.ms-auto.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
V podstatě budete do sání stříkat rozprašovačem vodu, přitom musí pomocník držet otáčky motoru aby to nezdechlo a motor musí být zahřátý.
Snad bych to doporučoval jen před GO a na vlastní riziko. Ale na detaily se mě neptejte, já to nikdy nedělal
FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- MagicMisel
- Autor tématu
- Offline
Tak tohle teda na svým autě dělat nebudu - protože mi to připadá jako totální kravina.
No nevim jestli je to kravina každopadne sem na to taky ziral kdyz sem to slysel poprve!ale proč by se to driv pouzivalo u nejakejch aut a letadel!
bmw 530i V8 www.ms-auto.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- MagicMisel
- Autor tématu
- Offline
bmw 530i V8 www.ms-auto.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Já bych byl rád,že mi ten motor běží tak,jak běží. A ten motor ve Fordu,jak je na té fotce nemůžeš přece srovnávat s tím co máš v Tipu. V tom Fordu je nějaký upravený - je to eR eSko a má úplně jinačí výkon. Nevrážej prachy do dekarbonizace ale radši dalších oprav a úprav.
Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- MagicMisel
- Autor tématu
- Offline
Dle mého názoru je to totální blbost a já bych se do toho vůbec nepouštěl.
Já bych byl rád,že mi ten motor běží tak,jak běží. A ten motor ve Fordu,jak je na té fotce nemůžeš přece srovnávat s tím co máš v Tipu. V tom Fordu je nějaký upravený - je to eR eSko a má úplně jinačí výkon. Nevrážej prachy do dekarbonizace ale radši dalších oprav a úprav.
Ne ja to skouset na tipku nebudu!!jen sem chtel vedet jakej na to bude ohlas a jestli to nekdo zkousel!!ja sem na to taky koukal jak vyjevenej kdyz sem to slysel!!
bmw 530i V8 www.ms-auto.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Alfa Romeo 156 1.9JTD
Alfa Romeo 155 1.8TS (bohužel motor KO)
ex.Tipo 1.7D
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 1349
Michal Tipař [img:35fd246b7a]http://www.celysvet.cz/userbar/dbc73b9e20de02119c403187359ed2da.jpg[/img:35fd246b7a] Tipo 1,4ie \'93 Consummatum est!!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
hochu pokud tímhle postupem vytvoříš molekulu vodíku, tak si to nech patentovat, vyděláš na tom majlant
UPS Tak to abych na tom uz začal pracovat.
Alfa Romeo 156 1.9JTD
Alfa Romeo 155 1.8TS (bohužel motor KO)
ex.Tipo 1.7D
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tak tohle teda na svým autě dělat nebudu - protože mi to připadá jako totální kravina.
No nevim jestli je to kravina každopadne sem na to taky ziral kdyz sem to slysel poprve!ale proč by se to driv pouzivalo u nejakejch aut a letadel!
U těch aut a letadel se to nepoužívá kvůli dekarbonizaci. Říká se tomu Přídavná Forsáž a je to kvuli zvýšení výkonu. Voda se při takové teplotě a tlkau rozloží na vodík a kyslík. Funguje to jen při vysokých otáčkách a vysokém tlaku který stěží někdo z nás na svém Tipu dosáhne.
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tak tohle teda na svým autě dělat nebudu - protože mi to připadá jako totální kravina.
No nevim jestli je to kravina každopadne sem na to taky ziral kdyz sem to slysel poprve!ale proč by se to driv pouzivalo u nejakejch aut a letadel!
U těch aut a letadel se to nepoužívá kvůli dekarbonizaci. Říká se tomu Přídavná Forsáž a je to kvuli zvýšení výkonu. Voda se při takové teplotě a tlkau rozloží na vodík a kyslík. Funguje to jen při vysokých otáčkách a vysokém tlaku který stěží někdo z nás na svém Tipu dosáhne.
Nevím, zda tím tlakem a teplotou rozdělíš vodu na molekuly kyslíku a vodíku (dle mě to jde jen chemicky nebo elektrolýzou - ale nejsem chemik) a co vím já, tak to vstřikování vody do spal. prostoru je kvůli chlazení, na výkon je spíš N2O, kterej podporuje hoření. Na autě bych tento způsob asi nepoužíval, protože karbon se vodou neodstraní, já jsem ho ze dna pístu nedostal ani kompresorem benzínem...
Fiat Tipo 1.6 DOHC (149C2046)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.