dekarbonizace

Více
18 roků 1 měsíc zpět #16 od jirk
Odpověděl jirk pro téma Re: dekarbonizace
Myslím,že vstřikování vody se používalo i u soutěžních aut pro zvýšení výkonu,ale to je trochu jiná kapitola.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 1 měsíc zpět #17 od MagicMisel
Odpověděl MagicMisel pro téma Re: dekarbonizace

Myslím,že vstřikování vody se používalo i u soutěžních aut pro zvýšení výkonu,ale to je trochu jiná kapitola.


Presne jak ríkáš ty!!prostě se to používalo ,používá tam kde jsou max otacky!

bmw 530i V8 www.ms-auto.cz

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 1 měsíc zpět #18 od BlackJack
Odpověděl BlackJack pro téma Re: dekarbonizace
Taky už sem slyšel o dekarbonizaci vodou ... ale je to pro mě novinka .. Já to rozhodně zkoušet nehodlám na dieselu.
V podstatě budete do sání stříkat rozprašovačem vodu, přitom musí pomocník držet otáčky motoru aby to nezdechlo a motor musí být zahřátý.
Snad bych to doporučoval jen před GO a na vlastní riziko. Ale na detaily se mě neptejte, já to nikdy nedělal :)

FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 1 měsíc zpět #19 od stiglitz
Odpověděl stiglitz pro téma Re: dekarbonizace
Tak tohle teda na svým autě dělat nebudu - protože mi to připadá jako totální kravina. :cry:

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 1 měsíc zpět #20 od MagicMisel
Odpověděl MagicMisel pro téma Re: dekarbonizace

Tak tohle teda na svým autě dělat nebudu - protože mi to připadá jako totální kravina. :cry:


No nevim jestli je to kravina každopadne sem na to taky ziral kdyz sem to slysel poprve!ale proč by se to driv pouzivalo u nejakejch aut a letadel!

bmw 530i V8 www.ms-auto.cz

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 1 měsíc zpět #21 od stiglitz
Odpověděl stiglitz pro téma Re: dekarbonizace
Jeď natankovat k jistý benzínce - nejmenuju - a máš dekarbonizaci! :twisted: :twisted: :lol:

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 1 měsíc zpět #22 od MagicMisel
Odpověděl MagicMisel pro téma Re: dekarbonizace
Jo jo!!tady u nas jich taky par je!! :!:

bmw 530i V8 www.ms-auto.cz

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 1 měsíc zpět #23 od temprař
Odpověděl temprař pro téma Re: dekarbonizace
Dle mého názoru je to totální blbost a já bych se do toho vůbec nepouštěl.
Já bych byl rád,že mi ten motor běží tak,jak běží. A ten motor ve Fordu,jak je na té fotce nemůžeš přece srovnávat s tím co máš v Tipu. V tom Fordu je nějaký upravený - je to eR eSko a má úplně jinačí výkon. Nevrážej prachy do dekarbonizace ale radši dalších oprav a úprav.

Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 1 měsíc zpět #24 od MagicMisel
Odpověděl MagicMisel pro téma Re: dekarbonizace

Dle mého názoru je to totální blbost a já bych se do toho vůbec nepouštěl.
Já bych byl rád,že mi ten motor běží tak,jak běží. A ten motor ve Fordu,jak je na té fotce nemůžeš přece srovnávat s tím co máš v Tipu. V tom Fordu je nějaký upravený - je to eR eSko a má úplně jinačí výkon. Nevrážej prachy do dekarbonizace ale radši dalších oprav a úprav.


Ne ja to skouset na tipku nebudu!!jen sem chtel vedet jakej na to bude ohlas a jestli to nekdo zkousel!!ja sem na to taky koukal jak vyjevenej kdyz sem to slysel!!

bmw 530i V8 www.ms-auto.cz

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 1 měsíc zpět #25 od Tkevlar
Odpověděl Tkevlar pro téma Re: dekarbonizace
Sakrys mel jsem doma skodarnu na rozebrani jsem to mohl vyzkouset. mozna kecam ale figl bude v tom ze se vytvori vodik. To mas jako po desti jede auto lip. je vlhko.

Alfa Romeo 156 1.9JTD
Alfa Romeo 155 1.8TS (bohužel motor KO)
ex.Tipo 1.7D

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 1 měsíc zpět #26 od michal_tipar
Odpověděl michal_tipar pro téma Re: dekarbonizace
hochu pokud tímhle postupem vytvoříš molekulu vodíku, tak si to nech patentovat, vyděláš na tom majlant :lol:

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 1 měsíc zpět #27 od stiglitz
Odpověděl stiglitz pro téma Re: dekarbonizace
Ale pravda je že to auto, když prší jede asi fakt líp. Já teda bych na to přísahal a nejsem sám.

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 1 měsíc zpět #28 od Tkevlar
Odpověděl Tkevlar pro téma Re: dekarbonizace

hochu pokud tímhle postupem vytvoříš molekulu vodíku, tak si to nech patentovat, vyděláš na tom majlant :lol:


UPS Tak to abych na tom uz začal pracovat.

Alfa Romeo 156 1.9JTD
Alfa Romeo 155 1.8TS (bohužel motor KO)
ex.Tipo 1.7D

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 1 měsíc zpět #29 od petr1978
Odpověděl petr1978 pro téma Re: dekarbonizace

Tak tohle teda na svým autě dělat nebudu - protože mi to připadá jako totální kravina. :cry:


No nevim jestli je to kravina každopadne sem na to taky ziral kdyz sem to slysel poprve!ale proč by se to driv pouzivalo u nejakejch aut a letadel!


U těch aut a letadel se to nepoužívá kvůli dekarbonizaci. Říká se tomu Přídavná Forsáž a je to kvuli zvýšení výkonu. Voda se při takové teplotě a tlkau rozloží na vodík a kyslík. Funguje to jen při vysokých otáčkách a vysokém tlaku který stěží někdo z nás na svém Tipu dosáhne.

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 1 měsíc zpět #30 od simir
Odpověděl simir pro téma Re: dekarbonizace

Tak tohle teda na svým autě dělat nebudu - protože mi to připadá jako totální kravina. :cry:


No nevim jestli je to kravina každopadne sem na to taky ziral kdyz sem to slysel poprve!ale proč by se to driv pouzivalo u nejakejch aut a letadel!


U těch aut a letadel se to nepoužívá kvůli dekarbonizaci. Říká se tomu Přídavná Forsáž a je to kvuli zvýšení výkonu. Voda se při takové teplotě a tlkau rozloží na vodík a kyslík. Funguje to jen při vysokých otáčkách a vysokém tlaku který stěží někdo z nás na svém Tipu dosáhne.


Nevím, zda tím tlakem a teplotou rozdělíš vodu na molekuly kyslíku a vodíku (dle mě to jde jen chemicky nebo elektrolýzou - ale nejsem chemik) a co vím já, tak to vstřikování vody do spal. prostoru je kvůli chlazení, na výkon je spíš N2O, kterej podporuje hoření. Na autě bych tento způsob asi nepoužíval, protože karbon se vodou neodstraní, já jsem ho ze dna pístu nedostal ani kompresorem benzínem...

Fiat Tipo 1.6 DOHC (149C2046)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.546 sekund
Powered by Kunena fórum