dekarbonizace
- Příspěvky: 1349
Vodík se z vody vytváří elektrolyticky nebo katalyticky nikoli termicky. Víc to nebudu rozpitvávat...
Jedině co by mohlo mít vliv, tak přehřátá pára, která se tam tvoří ve větší míře než při spalování benzínu a tomu stejně nevěřím...
Michal Tipař [img:35fd246b7a]http://www.celysvet.cz/userbar/dbc73b9e20de02119c403187359ed2da.jpg[/img:35fd246b7a] Tipo 1,4ie \'93 Consummatum est!!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=2613&postdays=0&postorder=asc&start=15
Fiat Croma TDid
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
chlapy kolik je tak tlak ve válcích??? Já mám takový pocit, že se tu psalo něco o 10 - 13 atmosférách... Máme v práci komprasor co tlačí 30 atmosfér a rozhodně do něj nejde sušený vzduch, pokud by dokázal rozložit vodu (která tam vždycky bude...) na vodík a kysklík, tak už tu s váma dávno nepovídám a lítám si někde po okolí
Vodík se z vody vytváří elektrolyticky nebo katalyticky nikoli termicky. Víc to nebudu rozpitvávat...
Jedině co by mohlo mít vliv, tak přehřátá pára, která se tam tvoří ve větší míře než při spalování benzínu a tomu stejně nevěřím...
Jenomže, ten tlak 13 atm je kompresní tlak při nízkých otáčkách. Pracovní tlak je mnohem vyžší. Jak to přesně funguje s tou přídavnou forsáží to fakt nevím. Jen se to používalo u letadel a opravdu to nebylo kvůli chlazení.
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.