Kolísání otáček volnoběhu

Více
18 roků 1 měsíc zpět #1 od Ňufík
Poraďte prosím. Při zahřátém motoru 2.0 16v hrozně kolísají otáčky. Teplotní čidlo motoru OK!, Poťák OK!, Tep. čidlo Vzduchu OK!, + nové pal. čerpadlo. nevím si uz rady poraďte nekdo.

Tipo 2.0 i.e 16v

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 1 měsíc zpět #2 od Honza
zadej si v kolonce hledat slovo VAE ventil (nebo projdi pár temat s touhle tematikou -kolísání volnoběhu atd..) a dočteš se víc- to by měl bejt tvůj problém a řešení je pouze výměna za novej....

coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 1 měsíc zpět #3 od stiglitz
To mi dělalo taky a když jsem tehdy myl motor tak jsem náhodou našel vzadu za motorem napůl vypadlou hadičku o dost malým průměru asi jako vede do airboxu a od tý doby je s kolísáním pokoj. Asi to někde přisávalo.

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 1 měsíc zpět #4 od Ňufík
Hadičky jsou v poho v neděli jsem dodelal celou GO tak hadičky jsou nové. Spíš se kouknu na ten ventil a dám vědět...

Tipo 2.0 i.e 16v

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 11 měsíců zpět #5 od honik
Mně to dělá to samé.A když sem vymněil ten VAE ventil tak to bylo pořád stejné.Taky nevím co s tím.Ale pomalu si začínám zvykat na to že se na Fiatu něco pořád sere. A nemůže to být nějakým regulátorem podtlaku nebo něčím takovým?

2.0 16v

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 11 měsíců zpět #6 od kimik
Taky sem měl tento problém, ale s Cromou 2.0 T i.e. Taky sem na nic za skoro 2 roky nepřišel, až sem se před týdnem nasral a vyndal vstřiky a poslal je na ultrazvukový vyčištění. Výsledek? BOMBA! Teď to jenom ševelí volnoběh jak víno za všech teplot a provozních režimů.
Akorát mě štvou vyhozený peníze za diagnostiky a za díly který sem zkoušel vyměnit a to včetně palivový pumpy za 7500,-Kč.

P.S.: Rozdíl vstřikovaného paliva mezi jednotlivými vstřikovači nesmí být (podle Bosche) větší nebo menší jak 1%. Což v běžných podmínkách je neměřitelný protože je to 0.. 0 hovno. Mě se to lišilo o 4%!!! A v plný dávce ten nejlepší vstřik měl stejně o 5ml míň než má tabulkově mít a to nemluvim o těch zbylých třech....

Toť má čerstvá skušenost... :D

2x Tipo 1.6 DGT DOHC 90´ & 1x Croma 2.0 Turbo i.e. 89´

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 11 měsíců zpět #7 od honik
A na kolik tě to vyšlo a kde sis to nechal dělat?

2.0 16v

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 11 měsíců zpět #8 od honik
Mně ty vstřikováky dlouho nejely protože sem Fionu koupil nedávno a předchozí majitel s ní najezdil asi 3000km na plyn.A kde a za kolik bych tak sehnal nové vstřikováky?

2.0 16v

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 11 měsíců zpět #9 od kimik
No vyšlo mě to na 1100,- i s poštovnym. Měl sem to třetí den už doma.
Na nový vstřiky zapomeň jeden stojí okolo 3500-4000,-.
Kontak je www.jetservis.cz a je to v Hradci..... - sou nejlevnější (jeden vstřik za 250,-Kč.

Ještě docela zajímavý počtení a vysvětlení je zde:

Dám to do downloads - články - Vliv čistoty na vstřikovací systém.doc

2x Tipo 1.6 DGT DOHC 90´ & 1x Croma 2.0 Turbo i.e. 89´

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 11 měsíců zpět #10 od honik
Jo.Dík.Snad to pomůže.

2.0 16v

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 10 měsíců zpět #11 od honik
a jaký máte názor na čističe vstřikovacích ventilů, které se přidávají do paliva?

2.0 16v

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 10 měsíců zpět #12 od kimik

a jaký máte názor na čističe vstřikovacích ventilů, které se přidávají do paliva?


No dle mého na hovno. Maximálně tak na chvilku to možná pomůže....

Apropos vysvětlení sem napsal v článku "Vliv čistoty na vstřikovací systém" v sekci downloads..... 8)

2x Tipo 1.6 DGT DOHC 90´ & 1x Croma 2.0 Turbo i.e. 89´

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 10 měsíců zpět #13 od Max-el

Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 10 měsíců zpět #14 od honik
Dobrý článek

2.0 16v

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 10 měsíců zpět #15 od kimik

Dobrý článek


Díky. :wink: Taky sem měl problém s volnoběhem cca 2 roky a stálo mě to moc peněz a úsilí. (aspoň mám teď dost nahr. dílů: potač;komplet zapalování;8 vstřiků;čidla; atd. :D ) Koupil sem dokonce novou Bosch pumpu a regulátor tlaku cca 9500,- - no hrůza! A nakonec to vyřeší jedna firma za 1000,- kč. Sem šel do kolen! Kdybych to věděl kurňa dřív tak sem ty prachy mohl vrazit třeba do tuningu. Taky sem to ale čistil chemicky a vždy o něco lepší,ale na chvíly.Taky sem jezdil celý rok striktně na Shell V-Power 95 i 100, ale nic moc. A taky mi z auta někam uteklo menší stádo koníků a to mám čiplý na 186HP. A teď po ultrazvuku se i to stádo vrátilo no prostě velká spokojenost.Ale zase se musim hlídat protože teď si to autí vezme i docela dost benzínu když na tom stojim....

Proto sem ten článek pojal trochu ze široka a do hloubky problému, protože ta moje potvora mě připravila o 2 roky života (a to jí mám už 8.let) a myslel sem že jí zapálim nebo pude na ND... :)

2x Tipo 1.6 DGT DOHC 90´ & 1x Croma 2.0 Turbo i.e. 89´

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.521 sekund
Powered by Kunena fórum