Kolísání otáček volnoběhu
18 roků 1 měsíc zpět #1
od Ňufík
Tipo 2.0 i.e 16v
Kolísání otáček volnoběhu vytvořil uživatel Ňufík
Poraďte prosím. Při zahřátém motoru 2.0 16v hrozně kolísají otáčky. Teplotní čidlo motoru OK!, Poťák OK!, Tep. čidlo Vzduchu OK!, + nové pal. čerpadlo. nevím si uz rady poraďte nekdo.
Tipo 2.0 i.e 16v
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 1 měsíc zpět #2
od Honza
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Odpověděl Honza pro téma Re: Kolísání otáček volnoběhu
zadej si v kolonce hledat slovo VAE ventil (nebo projdi pár temat s touhle tematikou -kolísání volnoběhu atd..) a dočteš se víc- to by měl bejt tvůj problém a řešení je pouze výměna za novej....
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 1 měsíc zpět #3
od stiglitz
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Odpověděl stiglitz pro téma Re: Kolísání otáček volnoběhu
To mi dělalo taky a když jsem tehdy myl motor tak jsem náhodou našel vzadu za motorem napůl vypadlou hadičku o dost malým průměru asi jako vede do airboxu a od tý doby je s kolísáním pokoj. Asi to někde přisávalo.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 1 měsíc zpět #4
od Ňufík
Tipo 2.0 i.e 16v
Odpověděl Ňufík pro téma Re: Kolísání otáček volnoběhu
Hadičky jsou v poho v neděli jsem dodelal celou GO tak hadičky jsou nové. Spíš se kouknu na ten ventil a dám vědět...
Tipo 2.0 i.e 16v
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 11 měsíců zpět #5
od honik
2.0 16v
Odpověděl honik pro téma Re: Kolísání otáček volnoběhu
Mně to dělá to samé.A když sem vymněil ten VAE ventil tak to bylo pořád stejné.Taky nevím co s tím.Ale pomalu si začínám zvykat na to že se na Fiatu něco pořád sere. A nemůže to být nějakým regulátorem podtlaku nebo něčím takovým?
2.0 16v
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 11 měsíců zpět #6
od kimik
2x Tipo 1.6 DGT DOHC 90´ & 1x Croma 2.0 Turbo i.e. 89´
Odpověděl kimik pro téma Re: Kolísání otáček volnoběhu
Taky sem měl tento problém, ale s Cromou 2.0 T i.e. Taky sem na nic za skoro 2 roky nepřišel, až sem se před týdnem nasral a vyndal vstřiky a poslal je na ultrazvukový vyčištění. Výsledek? BOMBA! Teď to jenom ševelí volnoběh jak víno za všech teplot a provozních režimů.
Akorát mě štvou vyhozený peníze za diagnostiky a za díly který sem zkoušel vyměnit a to včetně palivový pumpy za 7500,-Kč.
P.S.: Rozdíl vstřikovaného paliva mezi jednotlivými vstřikovači nesmí být (podle Bosche) větší nebo menší jak 1%. Což v běžných podmínkách je neměřitelný protože je to 0.. 0 hovno. Mě se to lišilo o 4%!!! A v plný dávce ten nejlepší vstřik měl stejně o 5ml míň než má tabulkově mít a to nemluvim o těch zbylých třech....
Toť má čerstvá skušenost...
Akorát mě štvou vyhozený peníze za diagnostiky a za díly který sem zkoušel vyměnit a to včetně palivový pumpy za 7500,-Kč.
P.S.: Rozdíl vstřikovaného paliva mezi jednotlivými vstřikovači nesmí být (podle Bosche) větší nebo menší jak 1%. Což v běžných podmínkách je neměřitelný protože je to 0.. 0 hovno. Mě se to lišilo o 4%!!! A v plný dávce ten nejlepší vstřik měl stejně o 5ml míň než má tabulkově mít a to nemluvim o těch zbylých třech....
Toť má čerstvá skušenost...
2x Tipo 1.6 DGT DOHC 90´ & 1x Croma 2.0 Turbo i.e. 89´
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 11 měsíců zpět #7
od honik
2.0 16v
Odpověděl honik pro téma Re: Kolísání otáček volnoběhu
A na kolik tě to vyšlo a kde sis to nechal dělat?
2.0 16v
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 11 měsíců zpět #8
od honik
2.0 16v
Odpověděl honik pro téma Re: Kolísání otáček volnoběhu
Mně ty vstřikováky dlouho nejely protože sem Fionu koupil nedávno a předchozí majitel s ní najezdil asi 3000km na plyn.A kde a za kolik bych tak sehnal nové vstřikováky?
2.0 16v
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 11 měsíců zpět #9
od kimik
2x Tipo 1.6 DGT DOHC 90´ & 1x Croma 2.0 Turbo i.e. 89´
Odpověděl kimik pro téma Re: Kolísání otáček volnoběhu
No vyšlo mě to na 1100,- i s poštovnym. Měl sem to třetí den už doma.
Na nový vstřiky zapomeň jeden stojí okolo 3500-4000,-.
Kontak je www.jetservis.cz a je to v Hradci..... - sou nejlevnější (jeden vstřik za 250,-Kč.
Ještě docela zajímavý počtení a vysvětlení je zde:
Dám to do downloads - články - Vliv čistoty na vstřikovací systém.doc
Na nový vstřiky zapomeň jeden stojí okolo 3500-4000,-.
Kontak je www.jetservis.cz a je to v Hradci..... - sou nejlevnější (jeden vstřik za 250,-Kč.
Ještě docela zajímavý počtení a vysvětlení je zde:
Dám to do downloads - články - Vliv čistoty na vstřikovací systém.doc
2x Tipo 1.6 DGT DOHC 90´ & 1x Croma 2.0 Turbo i.e. 89´
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 10 měsíců zpět #11
od honik
2.0 16v
Odpověděl honik pro téma Re: Kolísání otáček volnoběhu
a jaký máte názor na čističe vstřikovacích ventilů, které se přidávají do paliva?
2.0 16v
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 10 měsíců zpět #12
od kimik
No dle mého na hovno. Maximálně tak na chvilku to možná pomůže....
Apropos vysvětlení sem napsal v článku "Vliv čistoty na vstřikovací systém" v sekci downloads.....
2x Tipo 1.6 DGT DOHC 90´ & 1x Croma 2.0 Turbo i.e. 89´
Odpověděl kimik pro téma Re: Kolísání otáček volnoběhu
a jaký máte názor na čističe vstřikovacích ventilů, které se přidávají do paliva?
No dle mého na hovno. Maximálně tak na chvilku to možná pomůže....
Apropos vysvětlení sem napsal v článku "Vliv čistoty na vstřikovací systém" v sekci downloads.....
2x Tipo 1.6 DGT DOHC 90´ & 1x Croma 2.0 Turbo i.e. 89´
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 10 měsíců zpět #13
od Max-el
Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05
Odpověděl Max-el pro téma Re: Kolísání otáček volnoběhu
Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 10 měsíců zpět #15
od kimik
Díky. Taky sem měl problém s volnoběhem cca 2 roky a stálo mě to moc peněz a úsilí. (aspoň mám teď dost nahr. dílů: potač;komplet zapalování;8 vstřiků;čidla; atd. ) Koupil sem dokonce novou Bosch pumpu a regulátor tlaku cca 9500,- - no hrůza! A nakonec to vyřeší jedna firma za 1000,- kč. Sem šel do kolen! Kdybych to věděl kurňa dřív tak sem ty prachy mohl vrazit třeba do tuningu. Taky sem to ale čistil chemicky a vždy o něco lepší,ale na chvíly.Taky sem jezdil celý rok striktně na Shell V-Power 95 i 100, ale nic moc. A taky mi z auta někam uteklo menší stádo koníků a to mám čiplý na 186HP. A teď po ultrazvuku se i to stádo vrátilo no prostě velká spokojenost.Ale zase se musim hlídat protože teď si to autí vezme i docela dost benzínu když na tom stojim....
Proto sem ten článek pojal trochu ze široka a do hloubky problému, protože ta moje potvora mě připravila o 2 roky života (a to jí mám už 8.let) a myslel sem že jí zapálim nebo pude na ND...
2x Tipo 1.6 DGT DOHC 90´ & 1x Croma 2.0 Turbo i.e. 89´
Odpověděl kimik pro téma Re: Kolísání otáček volnoběhu
Dobrý článek
Díky. Taky sem měl problém s volnoběhem cca 2 roky a stálo mě to moc peněz a úsilí. (aspoň mám teď dost nahr. dílů: potač;komplet zapalování;8 vstřiků;čidla; atd. ) Koupil sem dokonce novou Bosch pumpu a regulátor tlaku cca 9500,- - no hrůza! A nakonec to vyřeší jedna firma za 1000,- kč. Sem šel do kolen! Kdybych to věděl kurňa dřív tak sem ty prachy mohl vrazit třeba do tuningu. Taky sem to ale čistil chemicky a vždy o něco lepší,ale na chvíly.Taky sem jezdil celý rok striktně na Shell V-Power 95 i 100, ale nic moc. A taky mi z auta někam uteklo menší stádo koníků a to mám čiplý na 186HP. A teď po ultrazvuku se i to stádo vrátilo no prostě velká spokojenost.Ale zase se musim hlídat protože teď si to autí vezme i docela dost benzínu když na tom stojim....
Proto sem ten článek pojal trochu ze široka a do hloubky problému, protože ta moje potvora mě připravila o 2 roky života (a to jí mám už 8.let) a myslel sem že jí zapálim nebo pude na ND...
2x Tipo 1.6 DGT DOHC 90´ & 1x Croma 2.0 Turbo i.e. 89´
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 0.521 sekund