Kolísání otáček volnoběhu
17 roků 10 měsíců zpět #16
od honik
2.0 16v
Odpověděl honik pro téma Re: Kolísání otáček volnoběhu
No vidiš.A teď můžeš pomáhat takovým jako sem já.Jo taky mi chybí nějaké to stádečko.Ještě že si mi s tím poradil.Už sem chtěl kupovat čerpadlo,čidla no prostě to samé co ty.musím to vyzkoušet.A ještě když si ty vstřikováky vytahoval musel si oddělávat celé sání nebo si oddělal jen rampu se vstřikovákama?
2.0 16v
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 10 měsíců zpět #17
od kimik
2x Tipo 1.6 DGT DOHC 90´ & 1x Croma 2.0 Turbo i.e. 89´
Odpověděl kimik pro téma Re: Kolísání otáček volnoběhu
No tak to ti neporadim.... Já mám Cromu 2.0 Turbo i.e. a 2 Tipa 1.6 DOHC v rodině.Nic proti Tipům ale mám radši větší a težší auta.A hlavně když začne brát turbo tak..... Jinak Tipem jezdim rád je to pro mě změna - je to malinký všude se vejdu a hodně muziky za málo peněz....
U svý cromy sem sundal pouze lištu se vstřikama (3x matička)
Napiš mi typ motoru a výkon a pokusim se ti pomoct.
U svý cromy sem sundal pouze lištu se vstřikama (3x matička)
Napiš mi typ motoru a výkon a pokusim se ti pomoct.
2x Tipo 1.6 DGT DOHC 90´ & 1x Croma 2.0 Turbo i.e. 89´
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 10 měsíců zpět #18
od honik
2.0 16v
Odpověděl honik pro téma Re: Kolísání otáček volnoběhu
V něčem je to výhoda a v něčem nevýhoda.A tipo není zase taková šušinka.Na nohy tam je víc místa než ve fabii combi.Každý má jiný styl.Mně se zase takové lodě nelíbí.Mám rád malé tělo a velkého ducha se silným srdcem.
2.0 16v
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 10 měsíců zpět #19
od kimik
Máš pravdu, vo Fabce mi ani nemluv.... je to malý
Jinak Tipo je dobrá car, to ne že ne. Ale bacha, když to do toho "malýho těla z velkym duchem" někdo křusne aby tam zbylo místo pro posádku...
Víš jak to myslim ne. (větší deformační zóny) Já to beru tak, že s cromou si dovolim víc a to hlavně kvůli rozměrum a váze. Bych mohl vyprávět jak sem se s Tipem učil jezdit (teď na Cromě dělám ventily) tak jezdim Tipkem ale to co sem si dovolil s Cromicí se mi málem párkrát vymstilo.Už sem si ale zvyknul - každý auto má prostě svý no.
Hlavě na tátovim Tipu ty pekelný brzdy - až moc účiný na takhle lehký autí - prostě se to snáž urve od silnice,než na co sem zvyklej. Jinak svezení GOOD. Oproti Felicii;Favoritu a ostatním značkám ve stejý kategorii a roku výroby není co řešit.Proto sem taky tátovi cca před 4.měsícema koupil právě Tipo...
A vůbec Fiaty mám rád,teda kromě vošklivý Multiply
2x Tipo 1.6 DGT DOHC 90´ & 1x Croma 2.0 Turbo i.e. 89´
Odpověděl kimik pro téma Re: Kolísání otáček volnoběhu
Máš pravdu, vo Fabce mi ani nemluv.... je to malý
Jinak Tipo je dobrá car, to ne že ne. Ale bacha, když to do toho "malýho těla z velkym duchem" někdo křusne aby tam zbylo místo pro posádku...
Víš jak to myslim ne. (větší deformační zóny) Já to beru tak, že s cromou si dovolim víc a to hlavně kvůli rozměrum a váze. Bych mohl vyprávět jak sem se s Tipem učil jezdit (teď na Cromě dělám ventily) tak jezdim Tipkem ale to co sem si dovolil s Cromicí se mi málem párkrát vymstilo.Už sem si ale zvyknul - každý auto má prostě svý no.
Hlavě na tátovim Tipu ty pekelný brzdy - až moc účiný na takhle lehký autí - prostě se to snáž urve od silnice,než na co sem zvyklej. Jinak svezení GOOD. Oproti Felicii;Favoritu a ostatním značkám ve stejý kategorii a roku výroby není co řešit.Proto sem taky tátovi cca před 4.měsícema koupil právě Tipo...
A vůbec Fiaty mám rád,teda kromě vošklivý Multiply
2x Tipo 1.6 DGT DOHC 90´ & 1x Croma 2.0 Turbo i.e. 89´
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 10 měsíců zpět #20
od honik
2.0 16v
Odpověděl honik pro téma Re: Kolísání otáček volnoběhu
Jo tak tatínek má takového šikovného synáčka?Tak toho bych se chtěl taky dočkat.A co děláš s ventilama?
2.0 16v
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 10 měsíců zpět #21
od kimik
2x Tipo 1.6 DGT DOHC 90´ & 1x Croma 2.0 Turbo i.e. 89´
Odpověděl kimik pro téma Re: Kolísání otáček volnoběhu
No motor je po kompletní GO (najeto cca 48000) a ten kréťa co mi to dělal asi odfláknul hlavu, páč mi začal padat tlak turba a to je taky po GO a je ok.Jinak motor super a vezme si 250ml 5w40 na 15000KM. No a zjistil sem že mi to utiká na druhym a třetim válci a to cca o 2 atmosféry. 1.-12 2.-10 3.-10,5 4.-12
To přece nemůžu takhle nechat.... Takže dalších 6-8000,- v hajzlu - pardon ve Fiatu....
To přece nemůžu takhle nechat.... Takže dalších 6-8000,- v hajzlu - pardon ve Fiatu....
2x Tipo 1.6 DGT DOHC 90´ & 1x Croma 2.0 Turbo i.e. 89´
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 10 měsíců zpět #22
od honik
2.0 16v
Odpověděl honik pro téma Re: Kolísání otáček volnoběhu
To si ale nevybereš.to by si musel chodit pěšky.
2.0 16v
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 10 měsíců zpět #23
od honik
2.0 16v
Odpověděl honik pro téma Re: Kolísání otáček volnoběhu
Kolik mněla ta tvoje croma v serii výkon?
2.0 16v
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 10 měsíců zpět #24
od kimik
2x Tipo 1.6 DGT DOHC 90´ & 1x Croma 2.0 Turbo i.e. 89´
Odpověděl kimik pro téma Re: Kolísání otáček volnoběhu
No měla pouhých 155HP. Nejvíce jde načipovat na 212HP.Ale de to i víc,ale nefandim hardwarovým úpravám potoru (klika;písty;atd)
2x Tipo 1.6 DGT DOHC 90´ & 1x Croma 2.0 Turbo i.e. 89´
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 10 měsíců zpět #25
od honik
2.0 16v
Odpověděl honik pro téma Re: Kolísání otáček volnoběhu
Jojo.Inženýři koukali jen na emise.Ikdyž čipem to velmi neovlivníš.Ale když vidím sériovky 1.6 s výkonem 120 koní a 2.0 s výkonem 130 koní tak bych je zastřelil.Toto myšlení asi nepochopím.Spotřeba jak prase a hovno hovno.Ikdyž jsou i vyjímky.....
2.0 16v
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 0.418 sekund