Smrdí to,chytá to na tři válce

Více
18 roků 2 týdnů zpět #1 od honik
A zase jeden problémek s mým tipem 2.0 16v.Za 1)když ho startuju tak chytne uplně na pohodu.Nemusím ani přidávat plyn.Jenže si to pokaždé ze začátku vrní na tři válce.Po chvilce je vše ok.Tak nevím proč.Všechny contacty sem očistil ale pořád to samé.Kabely na svíčky a svíčky jsou nové.2)Když si fetnu trochu výfukových plynů z jeho ůtrob vycházejících tak to smrdí jak sviňe.Jde tam asi moc benzínu.Uplně to štípe v očích.A nejede to nic moc.Tak na 85%.Je to lambda sondou?Spotřebu nevím.Pleas HELP

2.0 16v

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 2 týdnů zpět #2 od Honza
fouklý těsnění pod hlavou..pokud to ještě smrdí benzínem tak v tom je ještě možná lambda

coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 2 týdnů zpět #3 od mk-tec
Právě jsem to dělal a jak říkáš. Měl jsem ten samý problém. Chytalo to na tři válce, krásně bez plynu a po chvilce už v pohodě. Tak jsem chvíli pozoroval a ztrácela se malinko voda. Sundal jsem hlavu a bylo "jen" fouklý těsnění pod hlavou - naštěstí!!!

FIAT TIPO - 1,6 MPI, r.v 1994 ...zatím

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 2 týdnů zpět #4 od honik
Těsnění pdo hlavou tam mám mněněné asi před 50ti ujetými kilometry.A voda se mi neztrácí.Nemůže být špatná cívka?

2.0 16v

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 2 týdnů zpět #5 od honik
Těsnění pdo hlavou tam mám mněněné asi před 50ti ujetými kilometry.A voda se mi neztrácí.Nemůže být špatná cívka?Jo a dýmí mi to jen za studena.

2.0 16v

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 2 týdnů zpět #6 od temprař

ěsnění pdo hlavou tam mám mněněné asi před 50ti ujetými kilometry.A voda se mi neztrácí.Nemůže být špatná cívka?Jo a dýmí mi to jen za studena.

Tak jestli máš vyměněný tesnění tak by to skutečně mohlo být tím zapalovacím modulem - cívkou. Měl jsem to na své Tempře 2.0 ale logicky 8V. Studený motor běžel někdy na tři válce a při jízdě z teplým motorem to cukalo - ale běh byl již na čtyři válce. A co vstřikovače - ty by to taky mohli teoreticky bejt - vynechávaj jednotlivý vstřiky. zkontroluješ je takto : Nastartuj motor nech ho běžet na volnoběh,vem si stetoskop ( ale ten mít asi nebudeš ) nebo šroubovák a přilož ho k těle toho ventilu. Poslechni si,jestli ventil cvaká ( každé cvaknutí je vstříknutí paliva ) .Jestli toto cvakání není pravidelné,nejde slyšet,nebo slyšíš-li nějaký nezvyklý zvuk je třeba zkontrolovat konektrory ŘJ,přívod signálu od ŘJ a odpor vstřikovače. Požadovaná hodnota je 16.2 ohmu. Píše to chytrá knížka. co ty nato. Jo a kolik máš najeto :?:

Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 2 týdnů zpět #7 od Wybro
Já měl stejný problém ještě na Renaultu a bylo to tím těsněním . Podívej se na svíčky ještě před startováním jestli není některá zalitá a uvidíš.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 1 týden zpět #8 od honik
Mám najeto 156tis.zkusím to jak říkáš a uvidím

2.0 16v

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 1 týden zpět #9 od honik
Ten vstřikovák funguje.Dneska sem to zkoušel startovat a jenom to párkrát blflo a nic.Svíčky byly uplně mokré a černé jak svině.A mněřil sem tlaky a jsou ve všech kolem 14.2

2.0 16v

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 1 týden zpět #10 od temprař

Ten vstřikovák funguje.Dneska sem to zkoušel startovat a jenom to párkrát blflo a nic.Svíčky byly uplně mokré a černé jak svině.A mněřil sem tlaky a jsou ve všech kolem 14.2

Jak jsi zjistil,že jsou ty vstřiky dobrý. Jo k těm svíčkám - to samé jsem měl i u Fiatu já. Když stálo třeba týden venku ( už jsem s nim nejezdil,jezdil jsem do školy z tátou jeho novým Seatem ) a každý víkend jsem tu Tempru startoval - aby se prokonzervoval motor olejem a trochu se promázl tak mi to nechtělo chytnout anebo to chytlo ale běh byl trhavý - motor běžel na dva max na tři válce. Musel jsem ho lehce držet pod plynem aby mne vůbec nechcípl.
koukl jsem se tedy na svíčky a ty elektrody byly černé jak sviňa a svíčky mokré - asi nebo spíše určitě na těch elektrodách nepřekakoval výboj a navhlchčily se od nespáleného benzínu,který šel do výfuku Svíčky jsem přejel ocelákem,namontoval a motor chytl studený po tom týdnu na drc. pak jsem opět po týdnu motor projel , projel sem auto cca najel 10 - 15
km a další týden sem ho opět nenakopl anebo běžel na dvy válce. Zase přišel na řadu ocelák a tak se to pořád opakovalo. Dle mého soudu vyměň svíčky ( zeptám se tě kolik máš na nich najeto ) a jestli to taky nebude způsobovat vadná lambda ( nouzový režim motoru - bohatší směs,která není ve válci dokonale spálena a tím i vyšší spotřeba. kolik najedeš na plnou nádrž . kolik ti vychází spoptřeba.
Mne Fiat na plnou nádrž ( 60 ltr ) najel něco málo přes 500 km - 12 ltr na 100 km.

Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 1 týden zpět #11 od honik
Svíčky mají za sebou 20 km a spotřeba tak 15l

2.0 16v

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 1 týden zpět #12 od temprař

Svíčky mají za sebou 20 km a spotřeba tak 15l

A jak je na tom lambda ?

Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 1 týden zpět #13 od honik
Lambda je asi v řiti.Nevím jak to mám zjistit.Kde se mněří nějaký odpor na lambdě?Musel sem totiž dat za svody trubku,která je rozdělená na dvě poloviny a lambda je v té horní polovině.Tak mně napadá jestli nejsou vzplodiny s benzínem těžší a nezůstávají jen v té dolni polovině a k lambdě jdou ty vzplodiny chudší

2.0 16v

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 6 dní zpět #14 od petr1978
Lmbdou by to být nemělo. Ta začne fungovat až se zahřeje na nějakých 300 °C což není hned po startu. Spíš, jestli ti nepropouští tryka vstřikování. Zkus do benzinunalít čistič na vstřikovací systéme, měl by jít normalně koupit v mototechně nabo na Shellce. Mě to pomohlo neuvěřitelně :) Po vyjetí nádrže bylo všehno O.K.

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 1 den zpět #15 od honik
Dneska sem to startoval a bez plynu to nechytne.A volnoběh to nedrží a když to drží tak to skáče z 1000 na 500 ot/min.Už fakt nevím.Mám sto chutí ten motor celý vindat a pohrát se s ním.Ale na to nemám prostředky.Čím to muže byt?Vypadá to jak špatný předstih.A z těch výfukových plynů mně pálí oči i když sedím v autě a mám otevřené dveře.Jako kdyby to uplně špatně spalovalo.

2.0 16v

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.492 sekund
Powered by Kunena fórum