Smrdí to,chytá to na tři válce
2.0 16v
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
FIAT TIPO - 1,6 MPI, r.v 1994 ...zatím
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
2.0 16v
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
2.0 16v
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tak jestli máš vyměněný tesnění tak by to skutečně mohlo být tím zapalovacím modulem - cívkou. Měl jsem to na své Tempře 2.0 ale logicky 8V. Studený motor běžel někdy na tři válce a při jízdě z teplým motorem to cukalo - ale běh byl již na čtyři válce. A co vstřikovače - ty by to taky mohli teoreticky bejt - vynechávaj jednotlivý vstřiky. zkontroluješ je takto : Nastartuj motor nech ho běžet na volnoběh,vem si stetoskop ( ale ten mít asi nebudeš ) nebo šroubovák a přilož ho k těle toho ventilu. Poslechni si,jestli ventil cvaká ( každé cvaknutí je vstříknutí paliva ) .Jestli toto cvakání není pravidelné,nejde slyšet,nebo slyšíš-li nějaký nezvyklý zvuk je třeba zkontrolovat konektrory ŘJ,přívod signálu od ŘJ a odpor vstřikovače. Požadovaná hodnota je 16.2 ohmu. Píše to chytrá knížka. co ty nato. Jo a kolik máš najeto :ěsnění pdo hlavou tam mám mněněné asi před 50ti ujetými kilometry.A voda se mi neztrácí.Nemůže být špatná cívka?Jo a dýmí mi to jen za studena.
Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
2.0 16v
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
2.0 16v
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Jak jsi zjistil,že jsou ty vstřiky dobrý. Jo k těm svíčkám - to samé jsem měl i u Fiatu já. Když stálo třeba týden venku ( už jsem s nim nejezdil,jezdil jsem do školy z tátou jeho novým Seatem ) a každý víkend jsem tu Tempru startoval - aby se prokonzervoval motor olejem a trochu se promázl tak mi to nechtělo chytnout anebo to chytlo ale běh byl trhavý - motor běžel na dva max na tři válce. Musel jsem ho lehce držet pod plynem aby mne vůbec nechcípl.Ten vstřikovák funguje.Dneska sem to zkoušel startovat a jenom to párkrát blflo a nic.Svíčky byly uplně mokré a černé jak svině.A mněřil sem tlaky a jsou ve všech kolem 14.2
koukl jsem se tedy na svíčky a ty elektrody byly černé jak sviňa a svíčky mokré - asi nebo spíše určitě na těch elektrodách nepřekakoval výboj a navhlchčily se od nespáleného benzínu,který šel do výfuku Svíčky jsem přejel ocelákem,namontoval a motor chytl studený po tom týdnu na drc. pak jsem opět po týdnu motor projel , projel sem auto cca najel 10 - 15
km a další týden sem ho opět nenakopl anebo běžel na dvy válce. Zase přišel na řadu ocelák a tak se to pořád opakovalo. Dle mého soudu vyměň svíčky ( zeptám se tě kolik máš na nich najeto ) a jestli to taky nebude způsobovat vadná lambda ( nouzový režim motoru - bohatší směs,která není ve válci dokonale spálena a tím i vyšší spotřeba. kolik najedeš na plnou nádrž . kolik ti vychází spoptřeba.
Mne Fiat na plnou nádrž ( 60 ltr ) najel něco málo přes 500 km - 12 ltr na 100 km.
Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
2.0 16v
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
A jak je na tom lambda ?Svíčky mají za sebou 20 km a spotřeba tak 15l
Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
2.0 16v
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
2.0 16v
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.