Smrdí to,chytá to na tři válce

Více
18 roků 1 den zpět #16 od temprař

Dneska sem to startoval a bez plynu to nechytne.A volnoběh to nedrží a když to drží tak to skáče z 1000 na 500 ot/min.Už fakt nevím.Mám sto chutí ten motor celý vindat a pohrát se s ním.Ale na to nemám prostředky.Čím to muže byt?Vypadá to jak špatný předstih.A z těch výfukových plynů mně pálí oči i když sedím v autě a mám otevřené dveře.Jako kdyby to uplně špatně spalovalo.

Co máš za motor ????
Asi vím čím toje. Tento problém s těma otáčkama máš jen ze studeným motorem nebo i z teplým. HLAVNĚ NAPIŠ CO MÁŠ ZA TEN MOTOR

Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 1 den zpět #17 od Augustin

Dneska sem to startoval a bez plynu to nechytne.A volnoběh to nedrží a když to drží tak to skáče z 1000 na 500 ot/min.Už fakt nevím.Mám sto chutí ten motor celý vindat a pohrát se s ním.Ale na to nemám prostředky.Čím to muže byt?Vypadá to jak špatný předstih.A z těch výfukových plynů mně pálí oči i když sedím v autě a mám otevřené dveře.Jako kdyby to uplně špatně spalovalo.

Co máš za motor ????
Asi vím čím toje. Tento problém s těma otáčkama máš jen ze studeným motorem nebo i z teplým. HLAVNĚ NAPIŠ CO MÁŠ ZA TEN MOTOR

Vsak na zacatku threatu psal, ze ma 2l 16V, staci se podivat.
Jinak k problematice mne napadlo, zda nemuzes mit preskoceny rozvodak o nekolik zubu, pak se to muze hadat.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 12 hodin zpět #18 od honik
Je to možné protože sem nedávno mněnil těsnění pod hlavou.A od té doby to tak jebe.A jak zjistím že je to správně?A ty otáčky blbnou i za tepla.Když je to uplně chladné tak to nedělá.

2.0 16v

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 11 měsíců zpět #19 od honik
A nemohlo by to byt krokomotorkem?U citroenů a oplů to prej bývá tím

2.0 16v

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 11 měsíců zpět #20 od petr1978
Ten rozvoďák to být může. Zkus se na to podívat. Jak je to u 2 litru nevím :(

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 11 měsíců zpět #21 od honik
A ještě mně napadlo jestli by to nemohlo být velkou vůlí ventilů.

2.0 16v

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 10 měsíců zpět #22 od honik
Už mně to s..e.Oddělám hlavu a dám tam celoměděnné těsnění,nechám ji srovnat,nechám vyčistit vstřikováky a potom uvidím.Je hodně příčin.

2.0 16v

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.358 sekund
Powered by Kunena fórum