digiplex a podtlaková hadička

Více
17 roků 11 měsíců zpět #1 od lacc
Po odpojení hadičky z digiplexu a jej upchaní (upchal som ju nakrútením šroubu s jemným závitom kôli úniku podtlaku z brzdového posilovača) klesli a prestali kolísať otáčky voľnobehu. Motor ide normálne.
Vie mi niekto povedať prečo ???
Aká je funkcia tej podtlakovej hadičky v digiplexe?

Tempra 1.6i 57kW 1992

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 11 měsíců zpět #2 od tommy
tak to bych taky rad vedel,protoze jsem mel digiplex rozdelanej a ta hadicka vede pouze do prostoru a neni k nicemu pridelana


1.6ie 93"

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 11 měsíců zpět #3 od ntmp
Pokud se bavite o te same hadicce na kterou jsem se ptal ve vlakne http://fiattipo.net/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=2639&highlight= , konkretne je to 7dmy prispevek ze zhora, tak mi bylo receno, to co je v prispevku pod tim :lol: Asi tak no...

FIAT TIPO 1.4 i.e.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 11 měsíců zpět #4 od čenda
Ta podtlaková hadička vede do Digiplexu podtlak ze sacího potrubí, podle něj Digiplex upravuje předstih.
Docela by mě zajímalo, jak končí ta trubka přímo v jednotce Digiplexu - asi je tam nějaká membrána, která je napojená na snímač, který podle podtlaku mění odpor, něco podobného, jako je snímač pro ekonometr.
Rozebírat to ale raději nebudu - co funguje, do toho je lépe nerýpat :wink:

K tomu Digiplexu - je na něm diagnostická zásuvka, ale nepovedlo se mi nikde zjistit, jak funguje. Nevíte o tom někdo víc?

1.4 i.e. 1992
Punto 55 1996
Lasciate mi cantare...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 11 měsíců zpět #5 od tommy
digiplex jsem videl rozdelan,a ta trubicka vede do prostoru plosaku a neni pridelana vubec na nic....


1.6ie 93"

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 11 měsíců zpět #6 od lacc
Mám kua taký dojem, že to odpojenie hadičky od digiplexu ma stojí 2l navyše na spotrebe. Doteraz to bolo celkom v pohode na 1.6 motor - cca 8l, ale teraz 10l určite. Síce je aj chladnejšie, ale asi tá hadička má veľký vplyv na spotrebu. Idem to skúsiť vrátiť späť :roll:

Tempra 1.6i 57kW 1992

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 11 měsíců zpět #7 od čenda
Zjistil jsem tohle:
Ukostřením kontaktu 1 se předstih posune o 3°,
ukostřením kontaktu 2 se předstih posune o 6°.

Tyto kontakty jsou standardně nezapojené.

Nemám stroboskop, takže to nemůžu vyzkoušet, kdybyste to někdo zkoušel, poreferujte, prosím.

1.4 i.e. 1992
Punto 55 1996
Lasciate mi cantare...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 11 měsíců zpět #8 od čenda
Než mi to při další instalaci OS zmizí ze záložek:
xoomer.alice.it/flmbe/Manualea.htm#_Toc499487566

1.4 i.e. 1992
Punto 55 1996
Lasciate mi cantare...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 9 měsíců zpět #9 od Vali
Mám na vás dotaz... nějak nemůžu dopátrat co ti může být
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=1647
je to 3 kontaktové.. napapadla mě diagnostická zásuvka digiplexu,ale podle el. schématu by měla být 2 kontakotvá, nevíte někdo????

2. radu, kterou bych potřeboval (asi se v té elektrice přede mnou někdo hrabal a hlavu si s tím moc nelámal, to je pak děs)
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=1645

v těch místech, kam ukazuje šipka je zakončení těch podtlakových hadiček z digiplexu z toho téčka a jde to na tuto součástku, kam ukazuje foto. Předpokládám, že je to na snímání toho podlatku a při určité hodnotě se to sepne a ukazuje v kabině ekonoměr (mám digi palubku a právěže mi neukazuje nic) Je tam 3 kontaktovej konektor, stejnej jako na odkazu výše u digiplexu) Krom toho na tom snímači je made in France, takže je tam asi jinej, potřeboval bych poradit, kdo ví, jakej tam má být správnej ten konekotr, jestli opravdu 3 ( nějak mi to nesedí se schématem). Já mám právě jeden drát přervanej a potřebuju najít kam má jít, beztak proto nejde ten ekonoměr, ale jak se tom někdo hrabal, aby se v tom prase vyznalo. Ten snímač podlatku, nebo jak to nazvat, má 3 jazýčky, dá se nějak zjisitit, jestli je ok, změřit třeba odpor nebo tak něco??? Jsou to jen mé domněnky,jak by to mohlo fungovat, kdyžtak mě opravte.
Dílky za každá názor :wink:

Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 8 měsíců zpět #10 od petr1978
Ta hadička je řízení podtlaku. Když ji nemáš, ŘJ si upravuje předstih podle uložených hodnot.
Je lepší to připojit. mělo by to jít na nějaký výstup přímo do Digiplexu.
Nevím kde přesně hledat.Hledej a najdeš:-)

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 8 měsíců zpět #11 od Vali
No já myslím ten konekor, kterej je zadělanej tou krytkou na prvním odkazu je na tom obrázku. Abychom si rozumněli, možná jsem to pochopil špatně, hadičky mám připojené všechny... ty jsi myslel připojit ten konektor???? No na digiplex připojit určo nejde nikam, je tam jen ten 11 pinovej kontakt, to jsem měl celé ven.. Nevím, co tedy přesně myslíš tou hadičkou :roll:

Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 8 měsíců zpět #12 od čenda
Z Una:
Snímač ekonometru má sice konektor se 3 kontakty, ale zapojené jsou z nich jen dva.
Snímač ekonometru je "hříbek" s membránou, podle podtlaku mění odpor. Jestli ho tam máš, zkus ho vyndat, různě silně "cucat" a měřit odpor na kontaktech. Jestli to při vcucnutí neklade odpor, je zpuchřelá membrána a celý snímač na vyhození.
Zkontroluj i těsnost hadiček od sacího potrubí k Digiplexu a tomu snímači.
Nic dalšího mě momentálně nenapadá...:roll:

1.4 i.e. 1992
Punto 55 1996
Lasciate mi cantare...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 8 měsíců zpět #13 od Vali
Jj já tam má právě konektor s 3 vývodama ale jsou napojené jen 2 (jeden drát tam tak visí, že to nevypadá že by to tam mělo být) Proto jsem chtěl vědět, jak to máte ostatní.

Beztak to bylo měněné , už podle toho made in France (nebo že by výpomoc od Frantíků:lol: ). Zkusím ten odpor při tom nacucání, jestli se mění. Měřit jen to, kam jdou ty kontakty že. Já to minule zkoušel měřit a ono to má i na tom kontaktu co je nezapojené odpor.

Btw. změna... s tím totálně mrtvým ekonoměrem v palubce. ..dneska jsem vyřešil - krpa na zapojení tišťáku v palubce, ale zatím svítí pořád eco, testnu to čidlo a uvidím, taky kabelové vedení, hadičky by měly být ok,ale pro jistotu to znova projdu.
Mohlo by to i mást jednotku, když by ten snímač podtlaku nešel...??? Pořád bojuju se spotřebou, tak hledám možné nemožné. Zbývá krokáč, poťák (meřen a zdá se ok), pak jen řj a digiplex snad a končím.. zbytek je měněnej.

To čenda:
Díky za info :wink:

Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 8 měsíců zpět #14 od Vali
To čenda: Tak jsem to čidlo dneska kuchnul, nafotil jsem to. když je tam podtlak, tak se ten odpor mění, z nějakejch cca 320 ohm na 150 ohm na pinech 1,2. Ale na těch druhejch krajních kontaktech piny 2,3 zase hodnota s podtlakem stoupá z nějakejch 10 ohm na 200 ohm. Což by nemusela být ta membránka špatná. Předpokládám, že při určitém podtlaku se mění tedy odpor (klesá či stoupá podle toho, jak je to zapojené) a sepne to power na palubce, jsem koukal do el. schématu a z toho čidla podtlaku vede přímo kontakt na palubku. Hodně laicky popsáno a můj názor. Ale jak jsem psal, na pinech 1,2 odpor klesá a na pinech 2,3 stoupá s podtlakem. No a možná by mohla být ta chyba v tom, že je to zapojené na ty opačné kontakty, než má být. Nevím jestli má tedy odpor klesat, či stoupat s podtlakem....škoda, že ten konektor nejde jen otočit a zapojit naopak a zkusit to. Uvnitř je to číslované ty kontakty, což je popsané na obrázku fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=1692 . Jen tak zjisitit, jak to má být správně zapojené ty kabely :cry:

To All: posílám foto, kdyby jste to někdo rozpoznali, nebo že tam má být jiné, budu rád, když mi dáte vědět :wink:
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=1683
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=1686
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=1692

Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 8 měsíců zpět #15 od Augustin

To čenda: Tak jsem to čidlo dneska kuchnul, nafotil jsem to. když je tam podtlak, tak se ten odpor mění, z nějakejch cca 320 ohm na 150 ohm. Což by nemusela být ta membránka špatná. Předpokládám, že při určitém podtlaku se zmenší odpor a stane se tím tak průchodný ten kontakt a sepne to power. Hodně laicky pospáno a můj názor. Ale zjisitil jsem, že se ten odpor mění jen na 2 kontaktech z těch tří, jak jsem spal dříve, které měřit. No a možná by mohla být ta chyba v tom, že je to zapojené na ty, kde se hodnota nemění, ale ještě musím pořádně kuknout do auta na protikus, jestli to tak opravdu je....škoda, že ten konektor nejde jen otočit a zapojit naopak a zkusit to. Uvnitř je to číslované ty kontakty, což je popsané na obrázku. Jen tak zjisitit, jak to má být právně zapojené ty kabely :cry:

To All: posílám foto, kdyby jste to někdo rozpoznali, nebo že tam má být jiné, budu rád, když mi dáte vědět :wink:
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=1683
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=1686
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=1692

Ja bych to moc neresil. Je to pouze vizualizace pro tebe, nema to vliv na spotrebu :wink:
Ja si myslim, ze je bud ta membrana slepena nebo prerusena (zkus to nacucnout :D nebo prostrikat nejakym olejem). Jestli chces jedno takove mam jeste venku pod plachtou tak Ti to muzu dat.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.519 sekund
Powered by Kunena fórum