Seřizování vůle ventilů

Více
17 roků 10 měsíců zpět #1 od honik
Seřizování vůle ventilů vytvořil uživatel honik
Nemáte někdo zkušenosti s mněněním vyrovnávacích podložek na zdvihátcích?Chtěl bych to sfouknout ale mám z toho trochu strach.Prej špatně seřízené ventily dělají paseku.

2.0 16v

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 10 měsíců zpět #2 od honik
Odpověděl honik pro téma Re: Seřizování vůle ventilů
Motor 2.0 16v

2.0 16v

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 10 měsíců zpět #3 od petr1978
Nemáš už náhodou na motoru hydraulické zdvihátka? To potom nemusíš měnit podložky ale celé zdvihátko pokud je poškozené.
Jetli budeš měnit podložky, měň je pouze za nové, mohl by jsi zrušit vačku.

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 10 měsíců zpět #4 od Honza
Odpověděl Honza pro téma Re: Seřizování vůle ventilů
tyhle motory hydroštely nemaj:) jsou tam klasický "penízky"

coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 10 měsíců zpět #5 od honik
Odpověděl honik pro téma Re: Seřizování vůle ventilů
Přesně tak.Jen nevím jestli musím zdělávat vačky nebo ne.

2.0 16v

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 10 měsíců zpět #6 od Augustin

Přesně tak.Jen nevím jestli musím zdělávat vačky nebo ne.

Ne vytahuje se to pomoci spec. klice/klesti. Meli by byt na do dva a nemusi se vytahovat vacka.
Uz se to tady resilo, zkoukni temata.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 10 měsíců zpět #7 od tommy
Odpověděl tommy pro téma Re: Seřizování vůle ventilů
a jak casto se to serizuje,ja to nikdy nedelal :oops:


1.6ie 93"

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 10 měsíců zpět #8 od temprař
já jak měl Tempru tak otec na to sral. Koupil ji z 112000 km a prodal z 230 000 km - vůle neseřizoval a to byl 2.0 8V - ten hydrauliku neměl

Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 10 měsíců zpět #9 od honik
Odpověděl honik pro téma Re: Seřizování vůle ventilů
No jo ale muselo to být poznat.Já vím že to není nejdůležitější věc ale chci to mít šolich.Prostě 100% je lepší než 90%.A čas seřizování je jen na tobě.mnělo by se to dělat po 30 tis. km.Zase tak podstatné to není.Ale ničemu tím neublížíš.

2.0 16v

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 10 měsíců zpět #10 od tommy
Odpověděl tommy pro téma Re: Seřizování vůle ventilů
ja na tom najel 70000km,a neserizoval a ten chlapek co mi to prodal,rikal,ze on taky ne,tak na to asi nikdy nikdo nesahl,ale jezdi vyborne a ven.necvrkaj


1.6ie 93"

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 10 měsíců zpět #11 od temprař

No jo ale muselo to být poznat.Já vím že to není nejdůležitější věc ale chci to mít šolich.Prostě 100% je lepší než 90%.A čas seřizování je jen na tobě.mnělo by se to dělat po 30 tis. km.Zase tak podstatné to není.Ale ničemu tím neublížíš.

to máš pravdu že to šlo poznat,klapalo to jak sviňa a dost to i žralo olej.
Ale co chceš po člověku - který je stolář a auto nemá jako koníček,nezajímá se o údržbu a má ho jen jako dopravní prostředek. - tj. můj otec. :evil:
Bohužel. Škoda že takových lidí co auta milujou a staraj se o něj jak mají je tak málo. :(

Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 10 měsíců zpět #12 od honik
Odpověděl honik pro téma Re: Seřizování vůle ventilů
Tak jak říkáš.Někdo to má jako koníček a někdo jen jako sluhu.Ale taky je mi těch aut líto.Potom mám strach si koupit auto.A nejlepší když se někdo snaží ty vady nějak zamaskovat(montážní pěna místo prahů,lak na nehty na karoserii atd..).Nechápu jak to někdo může dělat.Jo jsou i takoví co si toho auta vůbec neváží a jakmile už uplně dojede tak si koupí druhé.Tito lidé jsou však platově někde jinde.Já jakožto chudý student si auta vážím a snažím se tak jako ostatní na tomto webu si ho spravovat pro užitek můj i toho auta.

2.0 16v

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 10 měsíců zpět #13 od petr1978
Nemáte někdo ponětí, kde sehnat přípravek na výměnu podložek?
Nějaký jsem si udělal, dá se s tím pracovat ale to není ono.
Průměr podložek mám 33 mm.

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 9 měsíců zpět #14 od honik
Odpověděl honik pro téma Re: Seřizování vůle ventilů
Já nevím já mám všechno samodomo.Jedině si od někoho pujčit v servisu.snad

2.0 16v

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 9 měsíců zpět #15 od petr1978

Já nevím já mám všechno samodomo.Jedině si od někoho pujčit v servisu.snad


No jo, tak nikoho v servisu bohužel neznám:-(
Spíš nemají nic čím by to šlo sundat, a navíc mi všichni chtěli sundat vačky aby se dostali na podložky. Toto cestou jsem jít nechtěl:-(

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.494 sekund
Powered by Kunena fórum